Skocz do zawartości
Hopes

Która karta micro sd hc 16 gb?

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się na tych rzeczach, ale poszukałem kilka ciekawe linki, wypowiedzcie się.

 

http://www.komputronik.pl/index.php/product/119127/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/microSD_16GB_Kingston_czytnik_kart_microSDHC_USB_2_0_2_adaptery_Retail.html

 

lub

 

**ADATA**MICRO SDHC 16GB 16 GB class10 ! + CZYTNIK (1479871366) - Aukcje internetowe Allegro

 

 

Ale nie mam pojęcia czy nokia e51 oraz mp3 vedia a10 obsłuży mi class 10 choć według tego linku A-DATA MICRO SDHC 16GB Class 10 MICROSDHC SD ADATA (1491818449) - Aukcje internetowe Allegro powinno. Boje się że przy a-data po prostu mi tej karty nie odczyta(class10).

 

Jeśli macie inne propozycje to są również mile widziane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nokia e51 obsłuży Ci nawet 32gb na stronie producenta jest 4gb bo wtedy nie było jeszcze 16 32 i pewnie 8 tez.

 

Jakoś pożyczyłem od kolegi 16 gb class4 i działało normalnie przy 12 gb zapełnionej pamieci

Edytowane przez Hopes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8GB juz byly...

System albo telefon jest na tyle tragiczny ze majac mape, troszke muzki i dokumentow, glupie wejscie do menu zajmowalo nieraz ze2s, kazde pod-menu jeszcze dluzej.

 

Ale jezeli sie juz tak upierasz na to 16GB to mysle ze wiekszej roznicy nie poczujesz, niezaleznie od firmy i kasy jaka zaplacisz za ow karte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Jakoś pożyczyłem od kolegi 16 gb class4 i działało normalnie przy 12 gb zapełnionej pamieci

 

Także kup tą samą ( class4 ) i miej z głowy :P Class10 do tej Nokii będzie przerostem formy nad treścią. Gdyby to był HD2 z Androidem na karcie to bym zrozumiał ale przy E51 szybsze karty będą się nudzić IMHO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach