Skocz do zawartości
scoutch

Reklamacja karty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanie do osób zajmujących się serwisem podzespołów, czy osób którym nie uznano reklamacji z powodu naruszonej plomby. Czy plomba na zdjęciu jest naruszona - serwis nie przyjął karty właśnie z tego powodu. Ze zdjęć chłodzenia zamieszczonych w internecie wiem że pod stickerem znajdują się dwie śruby. Karta była wysłana ze sklepu w którym była zakupiona. Karta była reklamowana 30-31.12.2010 przyszła z reklamacji do sklepu 07.03.2011. Karta była reklamowana przez sklep dwukrotnie w tym czasie. Do karty nie mam dowodu zakupu tylko kartę gwarancyjną na której sklep udziela gwarancji nie producent czy dystrybutor. Nie jestem pierwszym właścicielem karty. Jeżeli chodzi o samą kartę to po prostu przestała działać, nie wykazywała żadnych oznak uszkodzenia. Co mogę zrobić?

post-186396-0-30520400-1299525987_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież nacięcia są fabryczne aby uniemożliwić/utrudnić jej usunięcie bez uszkodzenia.

Ja tam angielskiego nie znam. Ale wydaje mi się, że jest tam informacja, że tracisz gwarancję jeśli plomba będzie usunięta.

Na zdjęciu widać, że plomba jest nie usunięta. Gdyby była usunięta, w miejscu nacięć zaczęłaby się rozrywać.

Poza tym skąd masz wiedzieć, że to jest plomba gwarancyjna i jej usunięcie skutkuje utratą gwarancji? Nie ma informacji w języku polskim. Nawet jak w karcie jest po polsku jest info o utracie gwarancji po usunięciu plomby nie musisz wiedzieć, że akurat ta naklejka jest plombom. Szkoda że nie masz dokumentu zakupu, jeśli nie minęły dwa lata miałbyś o wiele większe prawa.

Idź do miejskiego rzecznika konsumentów i poproś o pomoc. Gdybyś miał dokument zakupu warto byłoby ich nawet do sądu pozwać. Za paragonie, fakturze pewnie widniała fajna kwota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sam napisałeś "gwarantem" tej karty jest sklep. Miał on 14 dni roboczych na uwzględnienie Twojego roszczenia - nie zakwestionował Twojej reklamacji więc to teraz ich problem. Idź do sklepu po nową kartę - w przypadku odmowy wydania sprawnego zamiennika od razu uderzaj do federacji konsumentów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...