Lordofthesoul Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Czołem, Noszę się z namiarem wypiaskowania i pomalowania proszkowo obudowy z tematu Hybridus by Lordofthesoul - PurePC.pl - Forum Dyskusyjne - strona 3 Główne pytanie.. jakie nity dobrać i gdzie dorwę je w czarnym kolorze? szczerze jestem w tym temacie zielony i z chęcią przydałaby mi sie wasza porada ;) Firmę którą może mi budę pomalować juz znalazłem, ale teraz sie zacząłem zastanawiać jak ja potem ją poskładam spowrotem do kupy ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hejger Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 Ja bym na twoim miejscu skręcił na śruby. Jak przyjdzie ci kiedyś znowu rozbierać budę, to będziesz miał dużo mniej roboty. Do tego jak zrobisz to ładnymi, czarnymi śrubami, to będzie dobrze wyglądać. i taki mały OT: ile chcą za malowanie? Też się przymierzam. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordofthesoul Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2011 no ale jak na śruby? :P musiałbym wszystko gwintować, a do tego nie mam skilla :P poza tym chce pomalować budę, żeby juz wiecej nic w samej obudownie nie zmieniać przez conajmniej 2 lata ;) zanim ją wyśle do malowania to wytnę siatkę z tylnego wentylatora bo aktualnie tłoczy powietrze do środka i ta blacha powoduje kosmiczne szumy, musze poprawić okno, otwór w suficie i wyszlifować zadziory po wierceniu :P za malowanie i piaskowanie chcą 100zł ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...