PAQ11 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam. Jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą. Rozpoczynam realizację projektu unijnego i muszę nabyć Excela. W związku z tym mam kilka pytań. Czy muszę kupować wersję dla firm? Czy mogę zakupić samego Excela? Co sądzicie na temat sprzedawanych na allegro Pakietów Office basic z 2003r. - za ok. 300zł lub 2007r. - za ok. 500zł? Na każdej z aukcji jest informacja, że produkt nie był rejestrowany, co wydaje mi się dziwne, szczególnie dot. tych z 2003r. Sporadycznie zdarza się, że widnieje informacja, że produkt zaplombowany. Dodatkowo muszę mieć zainstalowany program antywirusowy. Czy w firmie można mieć zainstalowane darmowe wersje antywirusów np. AVAST? Bardzo proszę o pomoc, gdyż nie jestem zbyt oblatany w tych sprawach. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Czy to musi być MS Excel ? (masz jakieś specjalistyczne oprogramowanie oparte na Excel'u?) Próbowałeś ew. Calc z OpenOffice (obecnie w wersji 3.3) Pakiet biurowy OpenOffice.org po polsku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAQ11 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Czy to musi być MS Excel ? (masz jakieś specjalistyczne oprogramowanie oparte na Excel'u?) Próbowałeś ew. Calc z OpenOffice (obecnie w wersji 3.3) Pakiet biurowy OpenOffice.org po polsku Niestety musi być, gdyż dane uczestników projektu wprowadza się do tzw. systemu PEFS, który oparty jest wyłącznie na Excelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Co do AV - jeżeli ich licencja pozwala na komercyjne wykorzystywanie softu to nie ma przeciwwskazań do używania tego w firmie . Co do pierwszego pytania - w jakim stopniu ten system PEFS bazuje na Excelu - bezpośredni import z Excela czy tylko wsparcie dla plików .xls . W drugim przypadku pliki można zapisać w OO Calc w formacie .xls i zobaczyć czy zadziała . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyUser Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Z tego co widze to bazuje na plikach opartych na makrach, czego nic poza excelem nie obsłuzy. Czy muszę kupować wersję dla firm? Czy mogę zakupić samego Excela? Co sądzicie na temat sprzedawanych na allegro Pakietów Office basic z 2003r. - za ok. 300zł lub 2007r. - za ok. 500zł? Na każdej z aukcji jest informacja, że produkt nie był rejestrowany, co wydaje mi się dziwne, szczególnie dot. tych z 2003r. Sporadycznie zdarza się, że widnieje informacja, że produkt zaplombowany. W firmie mozna uzywac wszystkich wersji z wyjątkiem tych skierowanych tylko dla uzytkowników domowych. Zwało się to chyba Home And Student. Zakup samego Excela prawdopodobnie będzie nieopłacalny. Róznice między podstawową wersja Office są niewielkie. Od wersji 2002(XP) office posiada system aktywacji stąd te dopiski na aukcjach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jest dostępna wersja MS Office 2010 dla Użyt. Domowych i Małych Firm, myślę że sam excel nie będzie wiele tańszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...