Misio-Jedi Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 A który portal jest lepszy/bardziej wiarygodny niż Benchmark ? (Nie licząc PurePC) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Guru3d, anandtech, bit-tech, techpowerup... Długo można wymieniać. PCLab chyba każdy test robi pod innym sprzętem, bo co chwilę zmienia się ichnia tabelka, albo takie mam odczucie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciem Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 W skrócie mogłeś powiedzieć że wszystko jest lepsze od benchmark.pl . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheUn4seen Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Witam, może komuś się przyda takie małe, subiektywne podsumowanie; nie robiłem wykresów więc wyniki z pamięci (FRAPS): Platforma "mini": i3-530@4.4GHZ, H55N-USB3 (itx), 8GB 1600MHz (HyperX), rozdzielczość 1600x1200 GTX 275 @ 700/1600/1252: Ustawienia "wysoki", bez AA i ubersamplingu: da się grać; zazwyczaj powyżej 40fps, momentami (walka z szeroką scenerią w tle) dotyka 30fps (ale nie schodzi poniżej), nie ma potrzeby kombinować z ustawieniami niżej chociaż do komfortu trochę brakuje (subiektywnie). 560Ti @ def: Dużo lepiej, w takich samych ustawieniach większość czasu jest w strefie komfortu (>60fps), nie spada poniżej 40. W "Ultra", z AA ale bez ubersamplingu jest trochę gorzej, ale nadal da się grać - średnio około 45, minimalnie 27-30 Gra nie korzysta z HT, na I3 działa w dwóch wątkach. I5-750 @ 4.2GHz (reszta platformy ta sama) daje przyrost około 3-5fps, subiektywnie bez wpływu na komfort grania. Z ciekawości spróbowałem na platformie AMD E-350 (Foxconn nT-A3500), w skrócie: nie ma szans. 800x600 i ustawienia "minimalny" dają około 25fps, ale każdy szybszy ruch czy animacja powodują przycinki i dogrywanie tekstur. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...