Potworek Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Witam! Już na początku mówię że nie znam się na modemach i routerach ,więc zwracam się do was. Jaki router kupić pod sieć ASTER bo na ich stronie ,ala nie wiem czy będą dobre. Zamierzam podłączyć komputer pod internet kablem i laptop bezprzewodowo przez Wi-Fi. Więc pomożecie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obiGC Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 router bez modemu adsl, chocby wnr2000. zalezy jaka masz karte sieciowa w notebooku, obsluguje standard N? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Witam! Już na początku mówię że nie znam się na modemach i routerach ,więc zwracam się do was. Jaki router kupić pod sieć ASTER bo na ich stronie ,ala nie wiem czy będą dobre. Zamierzam podłączyć komputer pod internet kablem i laptop bezprzewodowo przez Wi-Fi. Więc pomożecie ? Po pierwsze -> Jaki Router Kupić ? - PurePC.pl - Forum Dyskusyjne Po drugie: jaką masz prędkość tego Aster'a i ile możesz/chcesz przeznaczyć na urządzenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nismoo Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Ja chwilowo korzystam z routera thompson od aster i szczerze mowiac nie jestem zadowolony. Czesto mi zrywa polaczenie, gubi zasieg takze lepiej skup sie na czyms markowym.. Takze pytnie jak u poprzednikow. Jaka masz karte i jaka predkosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...