maSTHa212 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 Jak to się ostatnio modnie pisze na forach: potwierdzone info ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ogólnie hype sie robi straszny. Jeśli nic papierowo choćby nie zapowiedzą, to będzie wielkie ogólnoświatowe rozczarowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Masowe samobójstwa do tego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Mam w miare proste pytanie dla obeznanych w temacie konsol jakie bylo roznice w wydajnosci poszczegolnych modeli PS one > PS2 > PS3 to samo odnosnie XClocka i X360 Znajac te dane mozna w przyblizeniui przewidziec jaka bedzie moc kolejnych konsol , nieprawdaz ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) Ciężko jest to określić szczerze mówiąc. Wiele zależy od tego jak programiści wykorzystują moc obliczeniową danej konsoli. PS3 ma kilka gier, które jednak lepiej wyglądają niż jakakolwiek gra na X360. Patrząc na tekstury i wielkości map, modele i efekty w takim Uncharted 2 i 3 można stwierdzić że przyrost jest co najmniej 4 - 6 krotny względem PS2. Ale multiplatformówki już lepiej wyglądają na X360 ( i to niejedna). Rozdzielczość w PS3 jest średnio prawie 2x wieksza w każdej grze (480p vs 720p) no i moc obliczeniowa też jest spooro większa. Nie trudno to obliczyć i sumując można zakładać że jest to minimum 4 krotnie większa wydajność rzeczywista. 3.2 ghz vs 300 mhz (PS3vsPS2). 256 MB vs 32 MB RAM. Nie mówiąc już o taktowaniu GPU i ilości RAM gdzie różnice są jeszcze większe. Wiadomo że nie powinno się to tak obliczać na podstawie liczb. Ja po prostu patrzę na grafikę jaką konsole generuje w większości gier. Wyjątki jak Uncharted 2 czy God Of War 3 pokazują tylko że z konsoli da się więcej wycisnąć. Pewnie z X360 też by się dało wycisnąć więcej. Przecież Forza 4 może śmiało konkurować z U2 czy GOW3, ale uważam że troszkę mu ustępuje jeśli chodzi o jakość terenu. To są tylko przykłady i ciężko wydać mi jedną opinię. Nie miałem nigdy Xboxa 1 więc nie jestem w stanie porównać. Konsola X360 z kolei leży gdzieś w kącie z 3 czerwonymi diodami (0020 ;)) i moze kiedyś naprawię po raz 2 z kolei. Edytowane 8 Stycznia 2012 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Skoro ilosc RAM'u zwiekszona zostala az osmiokrotnie pomiedzy PS2 i PS3 to mozna zaryzykowac ze nowe konsole beda mialy co najmniej 1,5GB Ramu Osobiscie obstawiam 2 do 4 GB poniewaz obecne ceny pamieci so bardzo niskie , do tego gpu zblizone do Tahiti pro i bedzie grafika miod malina moze w koncu zaczne grac na konsoli ;) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Takie liczenie jest bez sensu. Wydajność nowego iksa jest dość prosta do oszacowania. Są dwa warianty: 1. OPTYMISTYCZNY - będzie jak dotychczas - konsola będzie miała podobną wydajność co komputery w dniu jej prezentacji. Na przykładzie X360 (2005 rok): - CPU: na rynek wchodziły pierwsze dwurdzeniowe procki od AMD; ciężko porównać wydajność proca w iksie z takim athlonem, powiedzmy że podobna półka - GPU: na rynek wchodziły Radeony X18xx-X19xx; podobne GPU ma iks - RAM: przeciętny zestaw miał 1GB ramu; iks ma 512MB Gdyby w tym roku zapowiedzieli nowego iksa to obstawiałbym coś w stylu: - CPU: XX-rdzeni jakiegoś RISC-owego wynalazku (Power? ARM? MIPS?) - GPU: coś w stylu Radeona HD 78xx - RAM: dzisiaj zestawy mają po 8GB, więc powiedzmy 4GB w nowej konsoli do tego jakiś blu-ray czy inny wynalazek i to wszystko :-) Na takim sprzęcie gry powinny już działać w prawdziwym 1080p, do tego jakieś fajne AA, może nawet 60fps by się udało wyciągnąć w każdej grze ;-) 2. PESYMISTYCZNY - Pójdą bardziej w casuali, więc wydajność będzie niższa a dodadzą jakieś <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ły typu Kinect 2.0 HD 3D. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Co nie znaczy że PS będzie szedł tą drogą. Gdyż jak wiadomo Xbox'owi bliżej do komputera niż PS3. M$$ na pewno nie będzie pakować niewiadomo ile w tą konsolę. Nawet chodziły niegdyś plotki że na początku plotki że produkcja samych konsol była dość droga. Wątpię byśmy ujrzeli więcej niż 2-3GB ram i coś lepszego niż Radeon 68xxx . 7xxx dopiero co zostało wprowadzone, a nie zdziwiłbym się gdyby M$$ już miało projekt konsoli z uwzględnionymi wcześniej układami. Tak więc X4, 2-3 GB Ram i coś po kroju Radeon 6850. Wątpię by tam wsadzili coś lepszego, ale miejmy nadzieje. Zresztą już były pierwsze donosy o specyfikacji. Moze to fake był nie pamiętam. Była mowa o dwóch wersjach. Uboższej i wydajniejszej. Ta druga w planach miała mieć 2 GB pamięci RAM. Skoro Uncharted 3 działa na 256 MB RAM , a Forza 4 na 512 MB to teraz by mieli to zmienić. Wątpię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Myślę że na E3 na 99% będzie zapowiedź nowych konsol z obozu MS i Sony w 2012 ale tylko dlatego że Nintendo zaatakowało wczesnie ze swoim "wiiijuuuuu", gdyby N nie zapowiedziało WiiU to Ms i Sony poczekałoby jeszcze rok albo dwa , ale obawiają sie stracenia swoich pozycji liderów na rynku konsol dla graczy hardcorowych. Idąc dalej tym tokiem rozumowania ..mysle ze zapowiedź będzie ale nie bedzie działającego sprzętu tylko pudełka - atrapy, specyfikacja też nie bedzie dokładnie określona bo sprzęt bedzie jeszcze w fazie dopieszczania (bedzie podana tylko przybliżona specyfikacja, czyli jakis tam procek, jakis tajemniczy GPU (który bedzie odpowiednikiem pecetowego ale bedzie miał swoją nazwe kodową), moze podadzą docelową ilość ramu) Gier też raczej grywalnych nie pokażą tylko jakies pieru pierdu demka technologiczne albo rendery koncepcyjne pokazujące - jak gry mniej więcej mogą wyglądać ...ja sie juz nie nabiore na pewno na zadnego Killzone czy Motorstorma ..dopóki nie zobacze prawdziwego gameplayu to nie ma sie co ślinić na fake-owe trailerki. Mam nadzieje ze dadzą co najmniej 6-8gb ramu (ram straszliwe dał sie we znaki w obecnej generacji gier), mam też cichą nadzieje ze w nastepcy PS3 dadzą lepszego wygodniejszego pada (ten od Ps3 to jakeś nieporozumienie jak na dzisiejsze czasy), moze komus sie wydaje ze przy 2GB będzie wystarczająco lepiej (przeciez to 4 x więcej) ale to sie tak nie przekłada, przy wzroscie mocy obliczeniowej sprzętu mozna pakowac do gry dokładniejsze obiekty, lepsze tekstury, lepsze ai, lepsza fizyka działająca na wiekszą ilosc obiektów, większe lokacje, dynamiczne oswietlenie, wzrasta tez rozdzielczosc która tez dodatkowo obciąża sprzęt, wszystko to razem powoduje ze te nasze 2GB nie starczają nawet na to co mielismy w starych konsolach i znowu wracamy do punktu wyjscia otrzymujac to co mamy w tej generacji czyli gry które mają albo małe ale ładne lokacje albo duze i brzydkie lokacje, obiekty się powtarzają a tekstury kłują w oczy nawet bardziej bo gry chodzą w wyzszych rozdzielczosciach. Obecnie istniejące mocne GPU i CPU potrzebują moim zdaniem co najmniej 2GB ramu graficznego i 4GB ramu podstawowego by rozwinąć skrzydła i pokazać na co je stać. Wiele gier w obecnej generacji konsol wyglądałoby duzo ładniej gdyby nie ograniczenia pamięciowe. Skoro Uncharted 3 działa na 256 MB RAM , a Forza 4 na 512 MB to teraz by mieli to zmienić. Wątpię... Obie te gry działają na 512mb ram, po prostu PS3 ma podzieloną pamięć a xbox wspólną. Edytowane 10 Stycznia 2012 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgadzam sie w 100% co do tego ze wiecej Ramu w obecnych konsolach zapewnilo by znacznie ladniejsze bogatsze graficznie gry te 512 MB to oni planowali chyba tylko na platformowki i wyscigi , do gier fpp z wiekszymi lokacjami stanowczo za malo . Mam nadzieje ze drugi raz tego bledu nie zrobia , minimum 2GB VRam i absolutne minimum 2GB RAM 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 Sony's Kaz Hirai: no PlayStation 4 at E3 -- Engadget :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 Cicho bo zaraz znowu zlecą się analitycy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 (edytowane) A ja po wczorajszej informacji odnośnie zmian cen na Vite zrezygnowałem z preordera. Po mailu z pytaniem o cenę dostałem z Ultimy odpowiedź, że niestety będzie ona wyższa. Pomijam już fakt samej ceny, która (wersja 3G) jest wg mnie mocno przesadzona tym bardziej, że wersja non-3G podrożała o 100, a wersja 3G prawie o 200 złotych od cen wyjściowych. Obsługa oczywiście zaproponowała "rozwiązania", które tak naprawdę nie dają nic: zostawić zamówienie, anulować zamówienie albo.....kupić preorder pack za 100 złotych i potem kupić konsole o 100 złotych taniej :mur: Olałem w takim wypadku kupno na premierze. Obstawiam, że wysoka cena wersji 3G będzie miała związek z tym, że konsolka szybko trafi na promocje do operatorów i chyba właśnie na to poczekam. Swoją drogą w każdym cywilizowanym kraju składając preorder ma się gwarancję stałości ceny, ewentualna zmiana następuje tylko jeśli ostatecznie płacić mamy mniej, ale nigdy więcej. Edytowane 12 Stycznia 2012 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 Konsola droga, karty pamięci drogie, gry masakrycznie drogie, jak dla mnie póki co ta konsola to porażka. Jak już będzie kiedyś sporo ciekawych gier (bo na premierze nie będzie dla mnie ani jednej), ich cena spadnie, jak i cena konsoli spadnie, to sie pomyśli. Zresztą w moim przypadku podobna sytuacja może być z domowymi next-genami - na premierze kupię wyłącznie jeśli będzie pełna kompatybilność ze starymi grami. Inaczej nie ma mowy, bo na premierze na pewno będzie tylko jedna czy dwie gry, które by mnie interesowały, a równie dobrze może nie być żadnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 No tak, ale pamiętaj, że X na premierze w Polsce szło wyrwać za 1400 złotych na promocji w MM. A tutaj za tyle samo masz konsolke przenośną. Byłbym w stanie przełknąć ceny, gdyby zostały na planowanym poziomie czyli 999 za wersję bez 3G. Nadal nie jest to mało, ale poziom akceptowalny (tyle samo kosztowało PSP w dniu premiery). Co do gier to faktycznie lineup dup.y nie urywa, prócz Uncharteda to nie wiele mnie tam interesuje. Ale zapowiedzi Call Of Duty (na PSP fajnie się w to grało), Bioshocka, Assassins Creed i paru innych pozwala dość optymistycznie patrzeć w przyszłość tym bardziej, że są to tytuły, które miałby pojawić się już w tym roku. Mocno liczę, że jednak będzie można zaopatrzeć się w Vitę u jednego z operatorów (najpewniej chyba byłby to Play) za jakieś rozsądne pieniądze i z abonamentem na poziomie powiedzmy 50-60 zyla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 Kto pamięta wojnę z przed 6 lat, tu na forum, gdy "ogłaszałem" nowe konsole? :D Aż się łezka w oku kręci jak się pomyśli ile flame'u wtedy poszło ;D dobre czasy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2012 (edytowane) Blade dupsko, a nie Xbox 720 na tegorocznym E3 No i d u p a zbita - nowa generacja nie zawita do nas w tym roku, przeplute przetarte. Ostatnimi czasy niejaki Ben Parfitt z serwisu MCV puścił wodę na nextgenowy młyn, zarzekając się, że on właśnie dotarł do wiarygodnego źródła, które to bijąc się w pierś, pod przysięgą i groźbą kary za kłamstwo oznajmiło, że Sony i Microsoft pokażą nowe zabawki na E3. Po tym obwieszczeniu młyn ruszył i jak grzybki po jesiennym deszczu, pojawiały się analizy jakoby to - podobnie do X360 w 2005 r. - Xbox720, po zaprezentowaniu na E3, pojawiłby się w sklepach na tegoroczną gwiazdkę. Ale jak już wcześniej wspomniałem - blade dupsko z tego wszystkiego. W zeszłym tygodniu Kazuo Hirai zdementował plotkę o pokazie PS4 na E3, dziś zaś Jose Pinero (starszy dyrektor ds. marketingu) w wywiadzie dla Gamespotu jednoznacznie dał do zrozumienia, że Microsoft również nie pokaże następcy X360. "Nieco ponad rok temu premierę miał Kinect, a uważamy to za odrodzenie X360. Kinect, nowy dashboard, nowy interfejs użytkownika - dzięki temu masz zupełnie nową konsolę. Dążymy do tego, by nasza konsola stała się pełnym urządzeniem domowej rozrywki oferującym gry, filmy, programy telewizyjne, muzykę, sport, Internet. Uważam, że X360 ma jeszcze wiele do zaoferowania." Zachwalając X360 dodał, że Microsoft nie ma w planach ujawniać jakichkolwiek szczegółów na temat ewentualnego spadkobiercy. Wszystko wskazuje na to, że tak Sony jak i Microsoft mają zamiar wycisnąć obecną generację do ostatniej kropelki, a jedynym wydarzeniem w najbliższej przyszłości, które popchnie temat nextgenów dalej, wydaje się pokaz Wii U na czerwcowych targach E3. Czy pokaz ten zmieni strategię głównych konkurentów (jeżeli o jakiejkolwiek konkurencji może być tu mowa) Nintendo? Na odpowiedź trzeba po prostu czekać. źródło: Konsolowisko.pl Edytowane 17 Stycznia 2012 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2012 No tak teraz będą nam wciskać gierki pod tego całego Kinect'a. Nikt nie będzie zwracał uwagi na grafikę, bo przecież wykorzystuje Kinect'a i już mamy odświeżenie starej generacji. Nie mówię że Kinect to zła zabawka. Bo nawet zabawna, chociaż dla mnie osobiście raczej zbędna tak samo jak PS Move. Na to wygląda że MS i Sony w ogóle na razie nie mają w planach nowej konsoli czy jakiegokolwiek projektu. Tak więc pierwsze doniesienia mógłby by się pojawić dopiero w 2013, więc produkcja ruszyła by 2014 o ile by zdążyli się wyrobić. Wcześniej niż na 2015 raczej nie ma co liczyć. A do tego czasu ja już dam sobie spokój z graniem na konsolach. Mam jeszcze PS3 i jako tako mi na razie starcza. Mam nadzieję że jeszcze wyjdzie parę dobrych tytułów na tą konsolkę jak God Of War 4 czy Uncharted 4 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 Exclusive: XBox Next/Xbox 720 chips in production | SemiAccurate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 Naughty Dog Working On Next Gen Game With "Million Poly Character Models" | PlayStation LifeStyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2012 Pożyjemy zobaczymy. Sony tak szybko PS4 nie wyda. Szybciej pewnie wyjdzie nowy Xbox. Ale trzymam kciuki za ND. Ich każda gra była bliska perfekcji począwszy od Crash'1 1 na PSX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2012 (edytowane) Czyżby Valve przygotowywało swoją konsolę?: New evidence of Valve's Steam Box console/PC • News • Eurogamer.net Edytowane 5 Marca 2012 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2012 Valve pracuje nad własną konsolą do gier Steam Box | PurePC.pl ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2012 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Jako, że dział konsole na PurePC zarósł pajęczyną, wrzucam dla odświeżenia "specyfikacje" PS4 http://polygamia.pl/im/6/11794/z11794066O.jpg Jeśli fejk, to gratulacje dla autora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 oczywisty fejk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 (edytowane) Przewinęła się chyba tego samego autora specyfikacja Xboksa 8/720, tylko że wręcz karykaturalna, chyba najgorsza jaka by mogła być, tak więc pic na wodę. To oczywiście byłby sprzęcik na dekadę, ale nikt do niego nie będzie dopłacał, ani nikt nie zapłaci 4 czy 5k. Edytowane 26 Maja 2012 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil2662 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 20gb ram łącznie i rozdziałka 2160p w 3D ? Ile by to było ? 4000x2000 ? Są takie wyświetlacze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 4K resolution - Wikipedia, the free encyclopedia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Był kiedyś nawet news o telewizorze (Toshiba?) chyba ponad 100 cali, 3D bez okularów i 2160p. Przy takiej przekątnej rozdziałka już potrzeba. Do 50-60 cali absolutnie nie, a projektory z taką rozdziałką to by był kosmiczny koszt, szczególnie że 1080p nie są dalej popularne. W konsoli nie ma opcji. Tzn. jest, jeśli chodzi o wyświetlanie obrazu. Dashboard, filmy, zdjęcia, to wszystko można by śmiało wyświetlać, bo można i na PC. Nie ma jednak opcji na renderowanie gier w takiej rozdziałce, chyba że popierdółek albo 2D. Jeśli dostaniemy 1080p60, to będzie to gigantyczny sukces. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...