Nick126 Posted April 28, 2011 Report post Posted April 28, 2011 Witam, mam problem z otwarciem pewnej strony, sklepu internetowego (nie podaję nazwy, żeby nie było reklamy). Sprawdzałem i na innej sieci wszystko jest ok. Dlaczego u mnie to nie działa? Firewall na jednym komputerze jest na drugim nie, na żadnym nie da się włączyć strony. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ULLISSES Posted April 28, 2011 Report post Posted April 28, 2011 Blokuje ją dostawca Netu? Ewentualnie używasz DNS dostawcy, które są opóźnione - to w przypadku nowo powstałej strony. Sprawdź, czy ping dochodzi. Podaj linka w znaczniku CODE. Podaj zawartość "C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts" w znaczniku CODE. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted April 28, 2011 Report post Posted April 28, 2011 www.x-kom.pl "Podaj zawartość "C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts" w znaczniku CODE. " O to chodzi? Czy jakoś inaczej? # Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.## To jest przykładowy plik HOSTS używany przez Microsoft TCP/IP# w systemie Windows.# Ten plik zawiera mapowania adresów IP na nazwy komputerów# Każdy wpis powinien być w osobnej linii.# W pierwszej kolumnie powinny być umieszczone adresy IP, a następnie # odpowiadające im nazwy komputerów. Adres i nazwa powinny być oddzielone# co najmniej jedną spacją## Dodatkowo, komentarze (takie jak te) można wstawiać w poszczególnych# liniach lub po nazwie komputera, oznaczając je symbolem '#'.## Na przykład:## 102.54.94.97 rhino.acme.com # serwer źródłowy# 38.25.63.10 x.acme.com # komputer kliencki x127.0.0.1 localhost Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ULLISSES Posted April 28, 2011 Report post Posted April 28, 2011 1. Sprawdzałeś różne przeglądarki? 2. Ping dochodzi? 3. Masz publiczne IP? 4. Innym osobom z Twojej sieci chodzi? Jak wygląda próba ładowania strony? Biała strona czy "nie znaleziono serwera"? Jest 2 opcje: Albo dostawca/antywirus blokuje stronę, albo strona blokuje Twoje IP/dostawcę. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted April 29, 2011 Report post Posted April 29, 2011 Nie wiem jak sprawdzic czy IP dochodzi. Sprawdzałem różne przeglądarki i to samo. Mam neostradę (bez hasła). "Nie można odnaleźć serwera". Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
stivo Posted April 29, 2011 Report post Posted April 29, 2011 Puść to w konsoli: ping 94.152.136.115 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
DrKleiner Posted April 29, 2011 Report post Posted April 29, 2011 (edited) Wpisz tą komendę w konsoli i daj jej wynik: tracert 94.152.136.115 Potem zrób, tez w konsoli: ipconfig /flushdns I jeszcze raz daj wynik: tracert 94.152.136.115 Edited April 29, 2011 by M1siek Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted April 29, 2011 Report post Posted April 29, 2011 Zrobione. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
DrKleiner Posted April 29, 2011 Report post Posted April 29, 2011 (edited) Wrzuć w takim razie co Ci wypluwa komenda: ipconfig /all Na routerze, nie ustawiałeś żadnych access-list, ani nie konfigurowałeś firewalla? // aha łatwiej będzie Ci w konsoli kliknąć prawym, dać "zaznacz wszystko" i znowu prawym i wkleić tutaj na forum niż zrzuty robić bo ipconfig trochę tego pokaże :) Edited April 29, 2011 by M1siek Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted April 30, 2011 Report post Posted April 30, 2011 (edited) Dałem w taki sposób bo on się automatycznie gasi. Po "ipconfig /all" nawet nie widziałem co tam wyskoczyło bo tylko mrugnęło... Aha - i nic nie ustawiałem. Chciałem wejść na 192.168.1.1, ale jak wpisuję standardowe "admin-admin" to nie wchodzi. Mam router TP Link TD-W8901G. Edited April 30, 2011 by Nick126 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ULLISSES Posted April 30, 2011 Report post Posted April 30, 2011 Start->Uruchom: CMD [Enter] i dopiero klep komendy - nie będą "uciekać". O login i hasło pytaj tego, kto konfigurował router. Można jeszcze zrobić reset, ale wtedy trzeba zapewne od nowa konfigurować. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted April 30, 2011 Report post Posted April 30, 2011 Robione na drugim komputerze. Router ja instalowałem, ale nie pamiętam, żebym go jakoś specjalnie konfigurował. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
DrKleiner Posted April 30, 2011 Report post Posted April 30, 2011 Wprowadź w takim razie ręcznie ustawienia dla IPv4 dla swojego komputera, bo pobierasz z DHCP, takie: Adres stacji: 192.168.1.250 Maska: 255.255.255.0Brama: 192.168.1.1DNS: 192.168.1.1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted May 1, 2011 Report post Posted May 1, 2011 OK. Zrobiłem (chyba dobrze, nie wiem, pierwszy raz to ustawiałem :D). Coś to miało poprawić? Bo stronka dalej nie działa. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
DrKleiner Posted May 1, 2011 Report post Posted May 1, 2011 (edited) 1. Pobierz program Wireshark: http://www.wireshark.org/download.html 2. Zainstaluj i uruchom, przyciśnij Ctrl+I i daj star w polu gdzie pojawiają się cyfry przy "Packets" 3. Teraz przejdź do przeglądarki i uruchom stronę z sklepem 4. Puść pinga na adres 94.152.136.115 5. Wejdź do programu przyciśnij Ctrl+E, zapisz wyniki do pliku i wrzuć na forum Dzięki temu będę mógł przeanalizować czy u Ciebie jest wszystko ok, oraz jak zachowują się protokoły. Podejrzewam, że Twój adres IP mógł zaliczyć BANa w tym sklepie. Edited May 1, 2011 by M1siek Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted May 1, 2011 Report post Posted May 1, 2011 Mój adres jest zmienny - mam neostradę. /Później zrobię to co opisałeś. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...