Nick126 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Witam, mam problem z otwarciem pewnej strony, sklepu internetowego (nie podaję nazwy, żeby nie było reklamy). Sprawdzałem i na innej sieci wszystko jest ok. Dlaczego u mnie to nie działa? Firewall na jednym komputerze jest na drugim nie, na żadnym nie da się włączyć strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Blokuje ją dostawca Netu? Ewentualnie używasz DNS dostawcy, które są opóźnione - to w przypadku nowo powstałej strony. Sprawdź, czy ping dochodzi. Podaj linka w znaczniku CODE. Podaj zawartość "C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts" w znaczniku CODE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2011 www.x-kom.pl "Podaj zawartość "C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts" w znaczniku CODE. " O to chodzi? Czy jakoś inaczej? # Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.## To jest przykładowy plik HOSTS używany przez Microsoft TCP/IP# w systemie Windows.# Ten plik zawiera mapowania adresów IP na nazwy komputerów# Każdy wpis powinien być w osobnej linii.# W pierwszej kolumnie powinny być umieszczone adresy IP, a następnie # odpowiadające im nazwy komputerów. Adres i nazwa powinny być oddzielone# co najmniej jedną spacją## Dodatkowo, komentarze (takie jak te) można wstawiać w poszczególnych# liniach lub po nazwie komputera, oznaczając je symbolem '#'.## Na przykład:## 102.54.94.97 rhino.acme.com # serwer źródłowy# 38.25.63.10 x.acme.com # komputer kliencki x127.0.0.1 localhost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2011 1. Sprawdzałeś różne przeglądarki? 2. Ping dochodzi? 3. Masz publiczne IP? 4. Innym osobom z Twojej sieci chodzi? Jak wygląda próba ładowania strony? Biała strona czy "nie znaleziono serwera"? Jest 2 opcje: Albo dostawca/antywirus blokuje stronę, albo strona blokuje Twoje IP/dostawcę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Nie wiem jak sprawdzic czy IP dochodzi. Sprawdzałem różne przeglądarki i to samo. Mam neostradę (bez hasła). "Nie można odnaleźć serwera". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Puść to w konsoli: ping 94.152.136.115 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2011 (edytowane) Wpisz tą komendę w konsoli i daj jej wynik: tracert 94.152.136.115 Potem zrób, tez w konsoli: ipconfig /flushdns I jeszcze raz daj wynik: tracert 94.152.136.115 Edytowane 29 Kwietnia 2011 przez M1siek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2011 (edytowane) Wrzuć w takim razie co Ci wypluwa komenda: ipconfig /all Na routerze, nie ustawiałeś żadnych access-list, ani nie konfigurowałeś firewalla? // aha łatwiej będzie Ci w konsoli kliknąć prawym, dać "zaznacz wszystko" i znowu prawym i wkleić tutaj na forum niż zrzuty robić bo ipconfig trochę tego pokaże :) Edytowane 29 Kwietnia 2011 przez M1siek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2011 (edytowane) Dałem w taki sposób bo on się automatycznie gasi. Po "ipconfig /all" nawet nie widziałem co tam wyskoczyło bo tylko mrugnęło... Aha - i nic nie ustawiałem. Chciałem wejść na 192.168.1.1, ale jak wpisuję standardowe "admin-admin" to nie wchodzi. Mam router TP Link TD-W8901G. Edytowane 30 Kwietnia 2011 przez Nick126 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Start->Uruchom: CMD [Enter] i dopiero klep komendy - nie będą "uciekać". O login i hasło pytaj tego, kto konfigurował router. Można jeszcze zrobić reset, ale wtedy trzeba zapewne od nowa konfigurować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Robione na drugim komputerze. Router ja instalowałem, ale nie pamiętam, żebym go jakoś specjalnie konfigurował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Wprowadź w takim razie ręcznie ustawienia dla IPv4 dla swojego komputera, bo pobierasz z DHCP, takie: Adres stacji: 192.168.1.250 Maska: 255.255.255.0Brama: 192.168.1.1DNS: 192.168.1.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 OK. Zrobiłem (chyba dobrze, nie wiem, pierwszy raz to ustawiałem :D). Coś to miało poprawić? Bo stronka dalej nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 (edytowane) 1. Pobierz program Wireshark: http://www.wireshark.org/download.html 2. Zainstaluj i uruchom, przyciśnij Ctrl+I i daj star w polu gdzie pojawiają się cyfry przy "Packets" 3. Teraz przejdź do przeglądarki i uruchom stronę z sklepem 4. Puść pinga na adres 94.152.136.115 5. Wejdź do programu przyciśnij Ctrl+E, zapisz wyniki do pliku i wrzuć na forum Dzięki temu będę mógł przeanalizować czy u Ciebie jest wszystko ok, oraz jak zachowują się protokoły. Podejrzewam, że Twój adres IP mógł zaliczyć BANa w tym sklepie. Edytowane 1 Maja 2011 przez M1siek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 Mój adres jest zmienny - mam neostradę. /Później zrobię to co opisałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...