Skocz do zawartości
Nick126

Nie działa pewna strona. Dlaczego?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z otwarciem pewnej strony, sklepu internetowego (nie podaję nazwy, żeby nie było reklamy). Sprawdzałem i na innej sieci wszystko jest ok. Dlaczego u mnie to nie działa?

Firewall na jednym komputerze jest na drugim nie, na żadnym nie da się włączyć strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blokuje ją dostawca Netu? Ewentualnie używasz DNS dostawcy, które są opóźnione - to w przypadku nowo powstałej strony. Sprawdź, czy ping dochodzi.

 

Podaj linka w znaczniku CODE.

Podaj zawartość "C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts" w znaczniku CODE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

www.x-kom.pl

"Podaj zawartość "C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts" w znaczniku CODE. "

 

O to chodzi? Czy jakoś inaczej?

 

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.## To jest przykładowy plik HOSTS używany przez Microsoft TCP/IP# w systemie Windows.# Ten plik zawiera mapowania adresów IP na nazwy komputerów# Każdy wpis powinien być w osobnej linii.# W pierwszej kolumnie powinny być umieszczone adresy IP, a następnie # odpowiadające im nazwy komputerów. Adres i nazwa powinny być oddzielone# co najmniej jedną spacją## Dodatkowo, komentarze (takie jak te) można wstawiać w poszczególnych# liniach lub po nazwie komputera, oznaczając je symbolem '#'.## Na przykład:##      102.54.94.97     rhino.acme.com          # serwer źródłowy#       38.25.63.10     x.acme.com              # komputer kliencki x127.0.0.1       localhost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Sprawdzałeś różne przeglądarki?

2. Ping dochodzi?

3. Masz publiczne IP?

4. Innym osobom z Twojej sieci chodzi?

 

Jak wygląda próba ładowania strony? Biała strona czy "nie znaleziono serwera"?

 

Jest 2 opcje: Albo dostawca/antywirus blokuje stronę, albo strona blokuje Twoje IP/dostawcę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć w takim razie co Ci wypluwa komenda:

ipconfig /all

Na routerze, nie ustawiałeś żadnych access-list, ani nie konfigurowałeś firewalla?

 

// aha łatwiej będzie Ci w konsoli kliknąć prawym, dać "zaznacz wszystko" i znowu prawym i wkleić tutaj na forum niż zrzuty robić bo ipconfig trochę tego pokaże :)

Edytowane przez M1siek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dałem w taki sposób bo on się automatycznie gasi. Po "ipconfig /all" nawet nie widziałem co tam wyskoczyło bo tylko mrugnęło...

Aha - i nic nie ustawiałem.

Chciałem wejść na 192.168.1.1, ale jak wpisuję standardowe "admin-admin" to nie wchodzi. Mam router TP Link TD-W8901G.

Edytowane przez Nick126

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Pobierz program Wireshark: http://www.wireshark.org/download.html

2. Zainstaluj i uruchom, przyciśnij Ctrl+I i daj star w polu gdzie pojawiają się cyfry przy "Packets"

3. Teraz przejdź do przeglądarki i uruchom stronę z sklepem

4. Puść pinga na adres 94.152.136.115

5. Wejdź do programu przyciśnij Ctrl+E, zapisz wyniki do pliku i wrzuć na forum

 

Dzięki temu będę mógł przeanalizować czy u Ciebie jest wszystko ok, oraz jak zachowują się protokoły. Podejrzewam, że Twój adres IP mógł zaliczyć BANa w tym sklepie.

Edytowane przez M1siek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...