Skocz do zawartości
andrew777

Need For Speed: The Run

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Harry Lloyd

Kolekcja bullshotów - NFS The Run: new cars revealed - Gamersyde

 

Wiadomo że tak gra nie bedzie wyglądac, ale ja nie rozumiem jak można krytykować te screenshoty, co widać w komentarzach. Jak dla mnie są rewelacyjne.

 

Jeszcze genialny komentarz dotyczący grafiki - "an engine made for shooters should not be used for a racing game". WTF?

 

 

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że SHIFT 2 faktycznie jest inny...a Hot Pursuit oferował to samo tylko na mniejszą skalę (patrząc na samą kwestię wyścigów);

Oprawa graficzna (modele samochodów szczególnie) też nie gorsza (biorąc poprawkę: silnik Criterion do udostępnionego FB2), model jazdy za to może być ciekawszy (czyt. bardziej wymagający - choć kilometrowy jump na trailerze to tak...);

 

Problem w tym, że o ile było miejsce na dwie różne serie to robienia trzech... Robi się ciasno... a pytanie zostaje - co zaprezentuje Criterion w 2012r?

 

Najprościej byłoby zostawić dla Criterion robienie gier w stylu bardziej-otwarty-świat, zeru tuningu, ładne widoki... A Black Box (byle pozytywnie) wskrzesiło serię Underground;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Oczywiście ten posrany catch-up musi być jak w każdej ścigałce od lat. Czy nie można zrobić różnych poziomów trudności, gdzie na najwyższym przeciwnicy jadą idealnie i po prostu nie można od nich uciec? Czy musi być ten debilizm gdzie wyprzedzamy kogoś, jedziemy maksymalnie szybko jak sie da a ktoś nas spowrotem omija jadąć kilkadziesiąt kph szybciej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ten posrany catch-up musi być jak w każdej ścigałce od lat. Czy nie można zrobić różnych poziomów trudności, gdzie na najwyższym przeciwnicy jadą idealnie i po prostu nie można od nich uciec? Czy musi być ten debilizm gdzie wyprzedzamy kogoś, jedziemy maksymalnie szybko jak sie da a ktoś nas spowrotem omija jadąć kilkadziesiąt kph szybciej?

 

Bo to jest gra akcji, musi być adrenalinka a nie sobie uciekniesz i zadowolony. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

No to właśnie nie doczytałeś chyba do końca. Jak ktoś chce sobie uciec, to daje easy. Jak ktoś chce adrenalinke, to daje insane i jedzie idealnie. Jeden błąd i po wyścigu. Owszem i tak przeważnie sie wygrywa bo pod koniec przeciwnicy odpuszczają, ale dla mnie to po prostu wygląda idiotycznie jak nas ktoś na prostej wyprzedza gdy my na poprzedniej zrobiliśmy to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Harry Lloyd p[opieram Twoje wypowiedzi na temat poziomu trudności. Dlatego coraz mniej grałem w HP2 w singlu, a nadrabiałem adrenalinkę grając w necie. Tam nikt nie odpuszcza pod koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny gniot zaraz po Hot Pursuit. Dobrze, że jest SHIFT.

 

Dla mnie Hot Pursuit też zupełnie klapa. Za mało realizmu (choćby samo-napełniające się nitro było irytujące). Gra tego typu nie ma być oczywiście symulatorem ... ale przejaskrawiona bajka jest jeszcze gorsza. Ostatni ciekawy NFS dla mnie to Underground 1 (też naciągane, ale jeszcze w granicach przyzwoitości). Muszę spróbować widzę tego Shift. Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech zrezygnują z nitro,

 

Nitro może być, pod warunkiem że nie będzie się samo napełniało i pod warunkiem że będzie to gra o samochodach "tuningowanych" (bo takie porshe czy ferrari nitro w standardzie chyba nie daje).

 

catch up

 

... tu już zgoda ... nie cierpię tego (paradoksalnie czasem psuje zabawę)

i jazdy bokiem 2 minuty i będzie całkiem fajna ścigałka :)

 

... a tego to nie miałem ;) Edytowane przez Kyle
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tego to nie miałem ;)

 

Nawiązanie do nowego Hot Pursuit - każdy zakręt bokiem przy 250 na godzinę to dla mnie żadna frajda, ale ja jestem amatorem opanowywania RWD w Shifcie i bicia rekordów na hockenheim DTM-em w Race Driver 3 B-)

 

Nitro podobało mi się do Most Wanted (chociaż uważam, że najlepszy NFS o tuningowanych samochodach, to Underground - pierwszy, bo był wymagający; drugi - bo był bardzo rozbudowany). Carbon to już gra dla gimnazjum, a Undercover to chyba takie niechciane dziecko.

 

Albo zapchajdziura.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=Xj7M8zli5C8

 

No i wyszlo tak jak sie spodziewalem, kaszanka dajaca iluzje brania udzialu w wyscigu. Fizyka z ciemnej d.py przypominajaca jazde 2tonowym tapczanem + lagi w sterowaniu + oskryptowane wchodzenie w zakrety na "recznym" + epicki catchup. Idiotyczny pomysl na qte w grze wyscigowej (powiedzmy). Na plus jak w tej krotkiej recce, ladne widoki i pokazna liczba wozow.

Edytowane przez Carson
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma to w opcji jakąś swobodną jazdę? Nie znoszę ograniczeń i jazdy wyłącznie na punkty. MW(numero uno i plus za wiele modów aut i nie tylko) i U2 dla mnie były naj. Te stare NFSy to były nudne, a chwalone powszechnie PU kompletnie mi się nie widziało. Owszem -w jedynkę się zagrywałem ostro ale to były inne realia...

Ogólnie seria błądzi i podszywa się pod simy chwilami, a chwilami pod ... wie co. Tak ja to widzę.

Liczyłem, że pójdą po MW w więcej elementów miejskich dla funu, może aquaplaning, oblodzenia(pory roku), może piesi, może więcej fizyki, więcej smaczków(składanie dachów w cabrio i podobnie)a tu jak wyżej napisano -gangsterka dla przedwcześnie zniewieściałych :lol:

Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Hmm, obejrzałem pierwsze 30 minut gameplay-u i mi sie podobało, zarówno cutscenki, qte i same wyścigi. Może właśnie dlatego że oglądałem, a nie grałem. Grafika wyraźnie lepsza niż w demie, nawet na konsolach, na PC może bedzie lepiej, kwestia czy będą duże różnice jak w przypadku Hot Pursuit, gdzie wersja PC wygląda rewelacyjnie, konsolowe zresztą też dobrze. Handling w demie to była lipa (jak można zrobić genialną fizykę w Underground 2, i psuć ją z każdą kolejną częścią, przy czym Undercover to był punkt kulminacyjny, tu i tak jest lepiej), chyba jest to samo, ale ciężko stwierdzić po samym filmiku.

 

Kiedyś na pewno zagram, a może nawet teraz jak "pożycze" gre, akurat leżę chory w łóżku to sie tak można by odmóżdżyć, bo inne gry mi sie zbytnio grać nie chce.

 

 

Jako ciekawostka, gra wiecie gdzie zajmuje bardzo dużo, bo 15-17 GiB. Chyba napawa to optymizmem jeśli chodzi o grafike, w końcu trasy są liniowe.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z tego , że zajmuje 17gb. Textury jak na taki rozmiar gry nie powalają , brak AA i czasami widoczny brak AF trochę gryzie oko. Poza tym AO w cfg nie jest włączone na maxa( być może brak implementacji hbao) pomimo opcji na maxa z poziomu gry , Deferred AA także mamy dostępne w cfg wszystko piękne , ale ręcznie cfg nie da się zmienić poprzez notatnik , wszystko kończy się prawdopodobnie na uszkodzeniu pliku i przywróceniu def ustawień ,także tracimy sejvy.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...