QuaiL2048 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 Tylko FunBox. PC i notebook po kablu. Bez antywirusa to samo. Na początku śmigało świetnie, a teraz to cienko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AragornPL Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Do war-r2.tpnet.pl nic mi nie ginie (parominutowa próba). Skoro problem wystąpił z czasem, to spróbowałbym tak na wszelki wypadek resetu ustawień FunBoxa, przy czym raczej wątpię, aby pomogło. Następny krok? Piłuj tych z Orżnij ;). Edytowane 12 Stycznia 2015 przez AragornPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 To pozostaje chyba tylko nękanie pomocy technicznej. Może to być wina samego Funboxa albo jakiegoś dziwnego routingu dla twojej linii, w obydwu przypadkach sam nic nie zrobisz. Jak można przeczytać w tym temacie sporo osób miało ten sam rodzaj problemu, ale tylko z usługami od Google, u Ciebie objawy są bardziej globalne. Dlatego wydzwaniaj do Orange, jak nie masz szczęścia do konsultantów to napisz zgłoszenie wszystko opisując i zareagować muszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...