Skocz do zawartości
PawCo

Karta sieciowa czy dostawca internetu zrywa połączenie?

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo proszę o pomoc,

od kilku tygodni walczę z dostawcą internetu kablowego (INEA - Poznań)

Mam problem ze zrywaniem co 30 minut połączenia internetowego.

Z dokładnością zegarową.

Każdorazowe wyłączenie i włączenie modemu (restart) powoduje ponowne dopasowanie numeru IP i internet "wstaje"

Jednak po równo 30 minutach połączenie jest zrywane i operacje trzeba powtórzyć.

Internet wstaje również po wyłączeniu i włączeniu karty sieciowej w panelu starowania.

Operator sieci twierdzi, że to wina mojej karty.

Coś nie chce mi się wierzyć, gdyż we wcześniejszej zgłoszonej reklamacji mówili, że nie jestem jedyny z tym problemem i Oni szukają u siebie awarii.

 

Zerwanie następuje danego dnia zawsze o tej samej porze. Ale innego dnia o innej.

Np. 9.24 + 30 minut 9.54 itd i tak przez cały dzień.

 

Czy to może być awaria urządzenia?

Wirus u mnie?

Wirus u dostawcy?

Inny problem?

 

 

Z poważaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...