Skocz do zawartości
Gość Ludovic

ArmA 3

Rekomendowane odpowiedzi

Premiera za ponad rok a oni wyjeżdżają z dx 10, skoro na rynku od jakiegoś czasu jest już dx 11 ? :o

No i physx to nie jest dobry pomysł, w ogóle physx to moim zdaniem fail, bo praktycznie nie wiem jakiej konfiguracji potrzeba, żeby to w ogóle płynnie chodziło z zadowalającymi efektami.

Jakieś dokupywanie dedykowanych kart itp. po co to.. już zwykły havoc lepiej by się spisał.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Nawet PhysX będzie lepszy od obecnej fizyki która potrafi ładne kwiatki robić zwłaszcza z pojazdami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bedzie wymagajaca i bedzie zbugowana. taka jest arma :)

 

do dzis nie ma fizyki. czolgi podskakuja na kamieniach wielkosci piłki. sterowanie pojazdami a wlasciwie ich zachowanie nie zmienilo sie chyba od czasów flashpointa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Z tego co mówił dev to animacji jeszcze nie mają zrobionych. Physx może im na dobre wyjść. Ogólnie graficznie jest porządnie, jak zawsze. Niech tylko skupią się na porządnym multi i coopie i znów polecę z jęzorem do sklepu po tą grę. Dla mnie ArmA to prawdziwy rodzynek w świecie dzisiejszych gier :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ArmA 2 w max detalach w lesie wygląda fenomenalnie i w sumie mega realistycznie według mnie. Dlatego w 3 będzie jeszcze lepiej :) pytanie tylko jaki potwór będzie potrzebny żeby zapodać max detale :) ja tam czekam na 3 część.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie tylko jaki potwór będzie potrzebny żeby zapodać max detale

Jeszcze takiego nie wynaleźli, mi osobiście wystarczą średnie.

A co do tematu tu jest film z A3:

chyba jeden z dev-ów gra i ma max ~20klatek gdzie spada nawet do 15 a niech dowalą więcej jednostek itp i pokaz slajdów.

Czyli powtórka z rozrywki grafa nie znów taka lepsza(choć lepsza) jak w A2 ale trza dużo mocniejszy sprzęt i to mnie zniechęciło w przypadku przejścia z Armed Assault na A2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Baaaaczność! Prezentuuuuuj broń! Naprzóóóóód marsz! A teraz misiaczki biegiem do koszarów i uruchamiać w podskokach pecety, bo zaraz wyruszamy na misję bojową! Nieważne, że nasza jednostka wojskowa nie posiada żadnego osprzętu, kuchnia polowa dawno się zepsuła, a jedynym środkiem transportu jest rozklekotany rower kaprala Wichury. Żeby przeżyć żołnierską przygodę nie potrzeba Wam takich luksusów... wystarczy bardzo wydajny komputer, kilka godzin wolnego czasu i dostęp do ArmA III. Jeśli nigdy nie byliście w wojsku, to nadarza się znakomita okazja żeby sprawdzić, jak wygląda codzienność chłopaków z piechoty. Poznacie wielu ciekawych ludzi, zwiedzicie kawałek świata, zarobicie... trochę dolarów, a może nawet kulkę. Tylko nie wylewajcie mi tutaj żalów, że maszynę macie za słabą, że żona nie chciała puścić, że boli Was mały palec u lewej nogi! Żadnych dziecinnych wykrętów! ArmA III nie jest skierowana do sympatyków naiwnego Call od Duty, kreującego z żołnierzy superbohaterów, tylko symulatorem pola walki z prawdziwego zdarzenia, więc spinać poślady! Gotowi do akcji? W takim razie ruszać pomarszczone tyłki!

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edytowane przez Caleb
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprobojcie zrobic bench z Army 3, to jest jedna z najgorzej zoptymalizowanych gier jakie widzialem. (GTA IV / FSX mogą się schować)

Tutaj macie lekture: http://feedback.arma3.com/view.php?id=716

Już testowane, myślę że jakoś A3 wykorzystamy w testach CPU - nawet nieźle się skaluje. Fajnie obserwować, jak GPU ma zaledwie 40% obciążenia, a procek się poci... 

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już testowane, myślę że jakoś A3 wykorzystamy w testach CPU - nawet nieźle się skaluje. Fajnie obserwować, jak GPU ma zaledwie 40% obciążenia, a procek się poci... 

 

Procek sie poci, ale glownie na 1 rdzeniu. Dołączona grafika

Juz nie wspominam i ich genialnym rozwiazaniu z serwerami MP, gdzie w wypadku wiekszej ilosci graczy serwer nie wyrabia fpsy spadaja wszystkim ktorzy sa na tym serwerze, czyli majac stale 60fps w singlu/edytorze, dokladnie w tym samym miejscu w MP mozemy miec nawet 15-20 i zadna zabawa z ustawieniami nic nie pomoze.

Karwa genialne... zamiast popracowac nad nowym silnikiem to odgrzali kotleta z lepsza oprawa graficzna z identycznymi problemami jak w A2.

Poki co zaluje tego zakupu na maksa, na szczescie fortuny na to nie wydalem bo kupilem za 16 funciaków Alphe.

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie, ale miejsce testowe jakie sobie upatrzyłem miało obciążenie dla 4 jajek na poziomie 70% (+). Na pewno nie wisiało na 1 jajku jak to tutaj pokazują. Nie zapomnę to sprawdzę wieczorem. 

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...