david911 Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2011 (edytowane) Witajcie przy wymianie czarnego tonera (kardridża) drukarka powitała mnie najpierw błędem (uruchom urządzenie ponownie) a później komunikatem "Głowica drukująca nie jest zainstalowana" mimo, iż głowicy nie dotykałem. Komunikat wyskakuje obecnie przy każdej próbie druku. Czy można to jakoś naprawić? Czy to jest rychły koniec drukarki (swoje już nadrukowała)? Czy kupno głowicy (200zł) rozwiąże problem, czy lepiej za te pieniądze poszukać innego urządzenia? Nie ukrywam, że IP1500 była bardzo ekonomiczną drukarką - tusze kosztowały 5,50 za oba (kolor+czarny). Czy znajdę coś nowego w rozsądnych pieniądzach z tak tanimi tuszami? Czekam na odpowiedzi Pozdrawiam Edytowane 26 Maja 2011 przez david911 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 Wyciagnij ... przeczysc styki alkoholem/ zainstaluj --error = oddac do punktu utylizacji elektro śmieci... Niestety tak kończa głowice w canonach.... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...