R4dziK Napisano 29 Maja 2011 Zgłoś Napisano 29 Maja 2011 Krótko i na temat. Badziew, jakim jest Nokia E52, popsuło się 4 raz w ciągu 17 miesięcy. Sprzęt cały czas jest na gwarancji i awarie są usuwane na koszt producenta. Były już problemy z kamerą, softem i cholera wie czym jeszcze. Mam proste pytanie. Czy wobec powtarzających się awarii tego ustrojstwa istnieje jakaś podstawa prawna do wymiany na inny model, ewentualnie inna sztukę na koszt producenta? Wizyty w serwisie średni co 4 m-ce to lekka patologia. PS Uprzedzając opinie innych, zadowolonych użytkowników e52 napisze od razu, że telefon jest używany w sposób cywilizowany. Nikt nim nie rzuca, nie kompie się z nim, nie katuje godzinami grając w darmowe gierki. Także podtrzymuję swoją opinię, że e52 którą posiadam jest badziewnym, nieudanym modelem, którego nie poleciłbym nikomu. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmx166 Napisano 22 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 22 Lipca 2011 To prawda masz racje , powiem Ci tyle moze wymiana plyty glownej cos da :) ja mam e52 i jak narazie dziala dobrze jedyny minus to bateria wytrzymuje zaledwie 5 dni.. <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dewastator Napisano 22 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 22 Lipca 2011 Sam bym chętnie skorzystał z takiej opcji, mam dość tego gooowna, wszystkie te superlatywy, które wychwalały ten telefon to jedna wielka bzdura- chwilowe zauroczenie - bo w sumie to inaczej nazwać tego nie można. Polityka nokii jest dość dziwna, i zapewne nie tylko ja tak sądzę - oby jak najszybciej upadli, bo mam już personalnie dość męki z ich bublem i serwisem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KWS89 Napisano 28 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 28 Lipca 2011 Witam, sam przechodzę mękę z tym telefonem i mająć dosyć nokii- kupiłem sobie telefon zastępczy i chyba zostanę z nim do końca obecnej umowy. E52 kupiłem w MM za 999zł w roku 2010. Od tego czasu telefon był w serwisie 5 razy: - pierwszy raz był miesiąc po zakupie- nie działał GPS, co skończyło się na wymianie płyty głównej. - drugi raz- wymiana czytnika kart pamięci, głośnika i czujnika światła- kontynuacja pierwszej naprawy- tydzień po odebraniu z pierwszej naprawy. - trzeci raz- wymiana mikrofonu i głośnika - czwarty raz- błąd rejestracji karty sim- potrzeba wpisania pinu podczas użytkowania, rwanie połączeń- status naprawy- "naprawiono" ale problem się powtarzał, a serwis odmawiał przyjęcia telefonu, tłumacząc uszkodzeniem karty sim (która działa w Samsungu Galaxy, L700, Nokii 5000, N80 i Motoroli EX115...)- trudno- kupiłem kartę play- i problem się powtarzał. A w międzyczasie napisałem notkę reklamacyjną do Nokii Polska, w której odmówili wymiany telefonu, jednocześnie nakazując zaniesienie telefonu do serwisu- i o dziwo, po interwencji Nokii- telefon został przyjęty do naprawy, i czekam na jej odbiór... Jeżeli ktoś ma uzasadnione powody- niech pisze reklamacje do nokii- wykaz potrzebnych dokumentów i adresy znajdują się tu: Reklamacje - Nokia Poland Aczkolwiek- radzę zwrócić uwagę na "formularz reklamacyjny"- którego nigdzie nie mogłem znaleźć, więc napisałem krótką wiadomość z opisem mojego problemu, a odpowiedź dostałem po około siedmiu dniach, gdzie w tym czasie przeprowadzili rozpoznanie w serwisach, które świadczyły usługi naprawcze dla mojego aparatu (Regenersis i Nokia Care Olsztyn). Pozdrawiam. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...