Skocz do zawartości
andrew777

PlanetSide 2

Rekomendowane odpowiedzi

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=onvySU5NkFo

 

Ponad godzinny pokaz PS2 z komentarzem i odpowiedziami na pytania. Nie ma tam prawie wcale walki PvP, tylko prezentacja broni, pojazdów, klas postaci, otoczenia itp., ale już w przyszłym tygodniu na E3 będzie prawdziwy pokaz walki, w którym ma uczestniczyć kilkaset osób. Będzie na co popatrzeć, bo gra prezentuje się doskonale.

CB ma ruszyć w niedługim czasie, a zapisywać się można na PlanetSide 2 PC Game - Massive Combat on an Epic Scale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wyszedł bardzo fajny trailer gry:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=41QFL4QB3NE&feature=player_embedded

 

Aktualnie trwa technical test. CB ma zacząć się w poniedziałek lub wtorek i dopiero wtedy będzie można ocenić grę, bo na razie niestety nie było filmików z większymi walkami. Na E3 biło się między sobą bodajże ok. 100 osób, ale to jest kropla w morzu, bo docelowo na jednym kontynencie (64km2) będzie 2000 graczy. Sama rozgrywka wygląda super, ale idąc za motto gry - SIZE ALWAYS MATTERS Dołączona grafika

 

EDIT: Prezes SOE zapowiedział, że beta zacznie się jednak dopiero w piątek lub poniedziałek :(

Edytowane przez Modd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że trochę się pozmieniało od czasów 1nki.

Już od dawien dawna miałem ochotę znowu pograć ale czasy świetności planetside już dawno minęły.

Kiedyś coś tam pisali, że ma być PS2 a tu proszę, z miesiąc temu wchodzę z ciekawości na stronkę a tam closed beta. ;)

Niestety nie przypadło mi się do niej dostać ale do wydania już niedługo.

Czy ktoś się orientuje czy gra będzie p2p? Słyszałem coś, że chcą zrobic f2p więc pewnie będzie jakiś cash shop a to niedobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra będzie f2p ze sklepikiem. Sprzedawane będzie wyposażenie, które jest do odblokowania normalnie w grze i różne modyfikacje wizualne. Poza tym implanty zwiększające zdobywane XP i zasoby. Nic co mogło by wpłynąć na balans.

 

Z materiałów, które do tej pory widziałem gra zapowiada się epicko Dołączona grafika Podczas PAX'u leciały streamy, całkiem sporo osób grało i wreszcie można było zobaczyć na jaką to wszystko skalę się odbywa. Widok 10 Galaxy wraz z eskortą myśliwców był niesamowity. Była też akcja gdzie zorganizowana grupa w MAX suits używając skoczni (nie wiem czy to samemu ktoś postawił czy to już było na mapie) zrobiła desant na platformę przeciwnika.

Boję się tylko o wymagania, bo przy takiej ilości wszystkiego i jakości grafiki może być ciężko.

 

Tutaj jeszcze filmik z PAX pokazujący co może zrobić zorganizowana grupa piechoty Dołączona grafika

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=m85LgVPwchE&feature=g-user-u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co gra jest słabo zoptymalizowana, ale i tak nie chodzi najgorzej. Na AII X2 240@3,5GHz, 2GB RAM i HD4850 na najniższych ustawieniach mam 60+ klatek podczas swobodnego biegania tu i tam, ok. 40 w czasie niewielkiej potyczki, a w prawdziwej walce poniżej 10. Z tego co piszą na oficjalnym forum PS2, to przy średniej jakości sprzęcie już można swobodnie pograć (jakieś i5, 4 GB RAM i karta pokroju GTX 560). Jednak nawet high end potrafi się zakrztusić niektórymi ustawieniami, więc z określaniem wymagań trzeba się wstrzymać dopóki wszystkie problemy nie zostaną usunięte.

Poza tym gra wymaga jeszcze wiele pracy, bo mnóstwo rzeczy nie działa albo jest tymczasowo uproszczone. NDA już nie obowiązuje, więc na YT znajdziecie wiele filmików pokazujących gameplay.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że względem 1 wiele się nie zmieni, wtedy też najpiękniejszy był widok kilku galaxy robiących zrzut na bazę, cały oddział czołgów z zapleczem logistycznym itd, po prostu zorganizowana gra w grupie. :)

Ciekaw jestem czy tak jak w pierwszej części będą BFRy czy z tego zrezygnowali? Fakt, było trochę op i trzeba było się trochę napracować żeby zdobyć na nie certyfikat ale frajda była i wiele potrafiły zmienić na polu walki, 2 osobowe miały niezłego tanka.

Ja chyba najchętniej będę grał infiltratorem, nie było nic lepszego niż zakładanie pułapek z c4 i wkurzanie ludzi, może ogromnych ilości expa się tym nie zarabiało ale banan na twarzy był. :-)

A tutaj widzę, że gratis w zestawie jest karabin snajperski. fajnie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam jeden, mogę oddać.

Czekałem na tę grę od 2009 roku, a teraz kiedy już jest, to i tak nie chce mi się w nią grać. W żadną inną zresztą też. Czy 21 lat to nie za wcześnie na kryzys gracza? Mam nadzieję, że to przejściowe kłopoty. Dołączona grafika

Edytowane przez Modd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To problem tylko i wylacznie z CPU, ta gra w niewielkim stopniu korzysta z GPU natomiast procek obciazony maksymalnie praktycznie w kazdych warunkach.

Gdyby to byl problem z GPU to wystarczylo by zmniejszenie opcji graficznych / rozdzielczosci, a to nie ma zadnego wplywu wniosek wysuwa sie sam. Dołączona grafika

Uwierz mi wiem co mowie dosc czesto siedze na ich forum i sledze tematy dotyczace optymalizacji, i to ze radki sobie slabiej radza slysze po raz pierwszy.

 

Most every game you play is GPU bound, but Planetside 2 is trying to give you massive battles, and though ForgeLight is an incredible feat of engineering, it reaches a limit. One of the simplest ways to tell if you are CPU bound, and it works 90% of the time, is to test a super-low resolution versus a super-high resolution. If changing resolutions does NOT change your frame rate more than a few percent, you are most probably CPU-Bound. You can also emulate this by changing the "Render Quality" from bottom of the slider to the top. If changing that doesn't change your frame rate noticeably, then you are probably CPU-Bound. If you are GPU-Bound, try changing the "Render Quality" to 75 or so... you may not even notice a quality change, but you will notice a frame rate change! Lots of other settings effect frame rate, I'll put together another post about that in the near future (see how I didn't say SOON™?)

http://forums.statio...te-thread.7561/

 

A tu setupy z ktorymi ludzie maja problemy, wsrod nich m.in GTX'y 660/670, co nie ma zadnego znaczenia jak juz wczesniej wspominalem. ;>

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Really, bedziesz sie nadal upieral?

Otworz sobie forum PS2, dzial technical support, praktycznie w kazdym temacie dotyczacym optymalizacji/problemow z gra przewija sie "CPU Bound".

Zreszta wystarczy sobie odpalic OSD z wykorzystaniem cpu/gpu i nie trzeba nic czytac. Pozatym jak juz wspominalem:

 

Gdyby to byl problem z GPU to wystarczylo by zmniejszenie opcji graficznych / rozdzielczosci, a to nie ma zadnego wplywu wniosek wysuwa sie sam.

Lepszego testu nie ma, jesli cpu nie jest w stanie wyslac odpowiedniej ilosci danych dla gpu to ta dziala na niskim % obciazenia, i dokladnie tak jest w PS2.

To ze jakas karta radzi sobie lepiej od innej nie ma tutaj kompletnie znaczenia, mozesz sobie wsadzic 4 GTX'y 580 i na zadnym procku AMD nie osiagniesz plynnosci.

A dlaczego? Juz odpowiedzialem wyzej. Zreszta nawet developerzy to potwierdzaja wiec nie wiem o czym my rozmawiamy. Dołączona grafika

 

Masz kolejny post od 1 z developerow:

 

1) There is no problem with a particular CPU manufacturer. Testing and data mining has shown that CPU performance matches frame rate pretty well. If you have a mid-range CPU, you get mid-range performance. I'm not going to call out any chips as there are many benchmark sites out there with excellent data.

 

2) Planetside 2 is still CPU bound in some size of battles. The size that this matters has changed over time, but "larger" battles still drop frame rate much more than we want. You minimum frame rate (the lowest performance point) is based almost entirely on your CPU performance. Most of the optimizations coming Soon™ will RAISE this, some more than others. This is partially due to awesome programmers, but also due to fixing bugs that let us take out safety checks that stall threads.

 

3) The GPU defines the eye candy you can get. Better GPU's mean higher resolutions and better "overall quality" settings. It also defines the MAXIMUM frame rate you can get.

 

4) Setting the graphics options to LOW on MID- to HIGH-end cards can give them so little work they go into low-power mode. Watch out for UNDER working your GPU. Not all cards do this, but be careful when dropping your settings you don't get caught by this. This ends up causing some VERY strange effects. I typically run the min-spec test machine at medium settings, so start there unless changing render quality to 50% (from 100%) dramatically increases your frame rate.

 

5) Having less than 100% CPU usage doesn't mean you aren't CPU bound, it just means not all cores are busy. One core could still be keeping the others from doing useful work and might not even be used 95+% (this is usually a bug). We try to reserve some CPU power to allow for "spikes" in processing (Gal drop anyone?) and also still have quite a few safety checks in place that will cause some threads to wait for other ones until we clean up the remaining "interactions" between them (also known generally as crash bugs). This means you run slower than we want, but crash much less. I think most people enjoy crashing less.

Generalnie sytuacja podobna jak np. w FSX.

Pozatym NVIDIA z tego co wiem nie ma zadnego wplywu na gre, i napewno nie jest przez nich "wspoltworzona".

Jedyne polaczenie z NVIDIA jakie mi przychodzi to takie ze gra korzysta z Physx i to na tyle.

 

Edit:

Ale sie zrobil wall of text. Dołączona grafika

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Really, bedziesz sie nadal upieral?

Otworz sobie forum PS2, dzial technical support, praktycznie w kazdym temacie dotyczacym optymalizacji/problemow z gra przewija sie "CPU Bound".

Zreszta wystarczy sobie odpalic OSD z wykorzystaniem cpu/gpu i nie trzeba nic czytac. Pozatym jak juz wspominalem:

 

 

 

Lepszego testu nie ma, jesli cpu nie jest w stanie wyslac odpowiedniej ilosci danych dla gpu to ta dziala na niskim % obciazenia, i dokladnie tak jest w PS2.

To ze jakas karta radzi sobie lepiej od innej nie ma tutaj kompletnie znaczenia, mozesz sobie wsadzic 4 GTX'y 580 i na zadnym procku AMD nie osiagniesz plynnosci.

A dlaczego? Juz odpowiedzialem wyzej. Zreszta nawet developerzy to potwierdzaja wiec nie wiem o czym my rozmawiamy. Dołączona grafika

 

Masz kolejny post od 1 z developerow:

 

 

 

Generalnie sytuacja podobna jak np. w FSX.

Pozatym NVIDIA z tego co wiem nie ma zadnego wplywu na gre, i napewno nie jest przez nich "wspoltworzona".

Jedyne polaczenie z NVIDIA jakie mi przychodzi to takie ze gra korzysta z Physx i to na tyle.

 

Edit:

Ale sie zrobil wall of text. Dołączona grafika

 

http://gamegpu.ru/ac...a-test-gpu.html

 

Gra jest też mocno zależna od cpu oczywiście w konkretnych sytuacjach , a jak widzisz 2500k jest wystarczający tylko właśnie karty amd i procki amd nie dają rady.

 

Gra będzie ze znaczkiem nv , współpracują mocno z nv dlatego ta gra tak działa. Za bardzo nie wiesz na czym polega taka współpraca stąd takie posty. Ostatnio też pojawiło się pare gierek ze znaczkiem amd , które są zoptymalizowane pod gcn i popatrz sobie jak one działają na nv - słabiutko.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...