Gemtin1 Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 Ja pier*, nie mam słów. Tapatapatap i9001 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 (edytowane) Zauważ kiedy konsole wprowadzono na rynek. W 2005 roku nikt nie myślał, że w 2007(Premiera Crysis) nastąpi taki skok w grafice. Konsole to już stary 6-7 letni sprzęt8 letni. X360 wyszedł z listopadzie 2005. Czyli projektowali go conajmniej dekadę temu, a pewnie wcześniej. Chyba nie trzeba mówić ile to generacji GPU przetoczyła sie w międzyczasie. Poza tym nie licząc obecnych konsol wszystkie poprzednie były na rynku krócej 5-6 lat. Zresztą jak Crysis wychodził to chyba przez długi czas mało kto w ogóle był w stanie odpalic go na kompie. Konsole pokazują swój wiek i tyle, ale chyba nikt nie oczekuje ze pod koniec żywota będą zachwycać graficznie tak jak w dniu premiery. Wysłane z Memo Pad HD 7 Edytowane 20 Września 2013 przez maSTHa212 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 @Grobel I dziwią sie ze forum pada jak nie mozna nawet napisac swojgo spostrzezenia z gameplayu ktory widzialem na wlasne oczy bo odrazu ból [gluteus maximus], hejter konsol, masz chu**** komp i co jeszcze. Po drugie nigdzie nie napisalem jak to na moim pc bede mial zajebiscie super wypas. Mam komputer jaki mam, uj Ci do tego. A jakbys troche wiecej przeczytal to bys sie dowiedzial ze x360 mialem i przeszedlem na nim co chcialem i nie narzekalem, podobnie zrobilem z ps3. I tak, dalej uwazam ze wszystko wczytuje sie 1m przed toba, jak nie widzisz to kup sobie wiekszy tv za 10k. Co oczywiscie nie oznacza ze konsole sa ble tylko tak jak napisalem juz wczesniej pokazuje jak duzym bledem bylo zastosowanie tak malej ilosci pamieci, widac to po specyfikacji nowych konsol. Tapatapatap i9001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g00dMan Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 ps. grafika owszem, wczytuje się tragicznie w przypadku kiedy obie płyty zostaną zainstalowane na hdd i jego przepustowość po prostu nie daje sobie rady. Patch na to pewnie wyjdzie. Problem w tym, że tyczy się to wersji na xboxa 360... Wychodzi na to ze PS3 ma te same problemy z wersją z PSN ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 (edytowane) GTA V PC release date 22 November. At least if it isn't a hoax. http://www.guru3d.com/news_story/gta_v_pc_release_date_22_november_and_pc_screenshots.html GTA V: UK Gamers paying 30% less for pre-orders than European counterparts. http://www.guru3d.com/news_story/gta_v_uk_gamers_paying_30_less_for_pre_orders_than_european_counterparts.html Polska w tabelkach. Edytowane 20 Września 2013 przez KaszaWspraju 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 Wychodzi na to ze PS3 ma te same problemy z wersją z PSN https://www.youtube.com/watch Ten filmik jest chyba coś skopany, że tak tnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g00dMan Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 (edytowane) Patrz lewy górny róg -> 33% speed Aby doczytywanie textur było bardziej widoczne Edytowane 20 Września 2013 przez g00dMan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 GTA V PC release date 22 November. At least if it isn't a hoax. http://www.guru3d.com/news_story/gta_v_pc_release_date_22_november_and_pc_screenshots.html Z moich informacji mieli wydać wersję na PC przed konsolową nie patrząc na wskaźniki sprzedaży/ściągnięć na torrentach, ale niestety nie zdążyli zoptymalizować ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzl Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 No i dobili do miliarda w trzy dni! http://www.gram.pl/news/2013/09/20/gta-v-miliard-dolarow-w-trzy-dni-rekord-call-of-duty-black-ops-ii-zmiazdzony.shtml To się nawet fizjologom nie śniło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 21 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2013 Do wszystkich marudzacych na grafike... Jesli sie dobrze orientuje (wybaczcie nie sledze wszsytkich newsow nt GTAV) to dziala ono na silniku Max Payne 3, a jesli nie to mniejsza z tym. W kazdym badz razie jak na konsole obecnej generacji wyglada calkiem porzadnie. Owszem to nie to samo co PC, widac niskiej jakosci tekstury, szczegolnie na automatach telefonicznych na boku z napisem 25c. Ale poza tym gra prezentuje sie swietnie, zreszta pewnie wiele osob sdie zgodzi, ze grafika nie jest najwazniejsza. Jestem PCtowcem i zawsze lubie miec grafe przynajmniej na Medium/High albo i wyzej jednak w tej grze wogole mi nie przeszkadza nizsza jakosc. Gra po prostu nadrabia grywalnoscia, fabula, mnogoscia atrakcji i wielkoscia swiata. Tak tak, 2/3 to gory i pustynia, ale i tak pieknie sie to prezentuje. Wystarczy zapuscic sie w malo uczeszczane gorskie sciezki. Do tego widok miasta noca....cos pieknego ;) Owszem gra nie posiada pelnej plynnosci 30fps, szczegolnie w miescie widac spowolnienie na oko ze 20-25 fps, a najgorzej jest w nocy w deszczu. Ale to samo bylo na PC w GTAIV - chociaz jaka tam byla optymalizacja to wszyscy wiemy. Osobiscie mam swieze ps3 i do tej pory 1 raz zdarzylo mi sie ostrzejsze wczytywanie textur, takie naprawde zauwazalne. Na biezaco widac tylko doczytywanie LOD modeli co troszke irytuje, ale po chwili sie o tym zapomina. Mam tylko pytanie bo nie kumam jednej akcji. Mianowicie, gdy gram na moim leciwym monitorku 19" to gra mi sie lepiej, plynniej. Natomiast jak podlacze do TV SONY 40" to zauwazam jakies dziwne przycinki, ogolnie mam wtedy wrazenie, ze gra dziala jeszcze wolniej. A przeciez material leci tej samej jakosci. Wiec o co tu chodzi ? Wszystkim polecam gierke, wyniki sprzedazowe mowia same za siebie. A poza tym szkoda bylo by nie pograc w taka gre ;) Dla mnie to interaktywny film z dobra fabula, tekstami (duza przeklenstw troche) i jeszcze lepszymi postaciami. A do marudzacych, zagrajcie, pograjcie i dopiero sie wypowiadajcie. Samo, bylem, widzialem przez kilka minut nic nie swiadczy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielski Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2013 gra jest świetna. oczywiście kilka błędów jest jednak nie przeszkadzają one w jakiś większym stopniu. najgorzej jest jak logimen napisał, z płynnością obrazu :/ trochę to denerwuje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łopian Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2013 Ktoś napisze jaki jest model jazdy w porównaniu do czwórki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2013 Bardziej zręcznościowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2013 Dokladnie model jazdy jest bardziej arcade i powiem Wam, ze to najbardziej mnie denerwowalo z poczatku. Widze ejdnak, ze wraz ze wzrostem umiejetnosci prowadzenia pojazdow auta zachowuja sie lepiej. Nie sa takie nerwowe, wpadaja w poslizgi i plynniej sie nimi steruje. Na poczatku gry jezdzi sie jak klockami ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2013 http://wccftech.com/gta-v-pc-code-dx-11-x64-2k-textures/ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2013 Patrzac na to jak ta gra działa i wyglada na obecnych konsolach - to jest pomyłka - no ale patrzac na wyniki finansowe to jest to kurcze oskar :) :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2013 http://wccftech.com/gta-v-pc-code-dx-11-x64-2k-textures/ 64 bit. Wreszcie jakaś gra wykorzysta więcej niż 3,7 GB pamięci... ;) Tapatalk 4 @ SGS 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2013 Pożyjemy zobaczymy. Mapa jest dość spora, więc nie zdziwiłbym się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łopian Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2013 To oczekiwanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2013 Mam nadzieję, że wyjdzie na wiosnę (najpóźniej) bo potem plenery wzywać będą :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2013 Zarobili dość sporo na początek, więc szansa na wydanie PC jest większa. Wiadomo że chcą najpierw zgarnąć jak największą sumę z obecnych generacji konsol. Pozostaje więc czekać cierpliwie. O ile już nie dłubią nad wersją PC. Oby tylko się bardziej postarali z optymalizacją tym razem, a nie że będę musiał instalowac 10'tki patchy by gra była grywalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2013 co jak co, ale tych skoków w trybie fabularnym moglo by być wiecej. czuć niedosyt. a szkoda bo ich planowanie, przygotowanie, wybór którejś z opcji bylo fajnym pomyslem. zawsze mozna szukać cześci do ufo i "uboota" po calej mapie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kacper3355 Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2013 Mogli by dać już jakieś info o wersji pc... Zanim obejrze całą grę na youtubie :D o porównywaniu GTA V do Watch Dogs - http://www.dziennikgracza.pl/2013/09/gta-v-watch-dogs-kilka-powodow-dla.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2013 GTA V PC JUŻ JEST!!! 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielski Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2013 W GTA warto zagrać chociażby dla tekstów Trevora. Do tego dobra grafika nie jest potrzebana. A tu próbka Trevora. Fan poprosił aktora co podkladal głos o ... Zobaczcie sami :D http://m.youtube.com/watch?v=x7Jc_2uZS_c&feature=player_embedded&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dx7Jc_2uZS_c%26feature%3Dplayer_embedded 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tompior Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 A czy na podstawie grafiki konsolowej (x360, ps3) można domniemywać jakie wymagania sprzętowe będzie miała wersja na PC? Chodzi mi dokładniej o chodzenie na full detalach na 1920x1200. Bo będę składał kompa (głównie pod GTA V i BF4) i nie wiem czy jest sens czekać do nowego roku na wyjście GTA V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 Kieruj sie wymaganiami BF4... Procek dostaje wciry ;] Mysle ze GTA V nie bedzie mialo wiekszych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tompior Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 (edytowane) Właśnie się zastanawiam czy nie nadszedł czas procesorów 6 rdzeniowych Tak jak było z GTA 4 - jedna z pierwszych gier, która w erze 2-rdzeniowców wymagała 4 rdzeni do płynnej gry. Czy może do BF4 styknie i5@~4ghz i grafa pokroju gtx770? (chociaż niby w zalecanych grafa z 3 gb ramu...) Edytowane 29 Października 2013 przez Tompior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2013 (edytowane) Akurat teraz szykuje się okres wzrostu wymagań sprzętowych z racji wejścia nowych konsol. Jednak na podkreconym i5 i gtx770 będziesz grał przez dobrych kilka lat i inwestowanie w i7 czy 6 rdzeniowe Intele pod kątem gier nie ma sensu i nie będzie miało przez następne parę lat, nie zdziwiłbym się jeśli to byłbym okres 5 lat i więcej. Można powiedzieć ze teraz wchodzimy w okres gdzie standardem są 4 rdzenie i potrwa on bardzo długo tak jak wcześniej okres 2 rdzeniowych procesorów które nawet i teraz dają radę w grach - patrz pentiumy od Intela. GTA 5 działa na silniku z Max Payne 3 tak więc wymagania będą podobne. Tapatapatap i9001 Edytowane 30 Października 2013 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2013 (edytowane) ZApomniałem dodać Zauważyliście w ostatnich dniach wzrost przestępczości na ulicach Waszego miasta? Więcej kradzieży samochodów, napadów na banki, uprowadzeń dla okupu i pospolitych rozbojów? Jeśli czujecie się przytłoczeni falą bestialskiej przemocy, której nie potrafią okiełznać służby porządkowe, to możecie podziękować Grand Theft Auto. Przecież od dawna wiadomo, że produkcje Rockstar są odpowiedzialne za wypaczanie młodych umysłów, globalny kryzys gospodarczy i wszelkie społeczne patologie. Teraz pozostaje zmówić paciorek, bowiem piąta odsłona serii właśnie trafiła na sklepowe półki, więc sytuacja z pewnością nie zmierza ku lepszemu. Zupełnie innego zdania będą jednak miliony graczy, którzy wyraźnie zaznaczyli w swoich kalendarzach moment premiery Grand Theft Auto V, gotowi doszczętnie zrujnować resztki swojej rozchwianej psychiki. Osobiście również postanowiłem zaryzykować i odkurzyłem redakcyjną konsolę, aby zwiedzić słoneczne Los Santos w oryginalnej postaci, pomimo iż niecierpliwie wypatruję zapowiedzi wersji pecetowej. Czy warto było czekać? Zdecydowanie! Piąte wcielenie Grand Theft Auto to prześwietny sandbox, kilkadziesiąt godzin znakomitej zabawy, powrót do najlepszych tradycji i ostateczne potwierdzenie, że możliwości obecnych konsol uległy wyczerpaniu... Recenzja Grand Theft Auto V - Druga młodość GTA: San Andreas Edytowane 30 Października 2013 przez Caleb 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...