Skocz do zawartości
ath

Grand Theft Auto V

Rekomendowane odpowiedzi

Czym tu się przejmować. Może z mojego punktu widzenia łatwiej gadać, bo spędziłem z tą grą kupę godzin, ale jak nie ma nowej edycji choć by z dodatkiem fabularnym, to ani złotówki bym nie utopił w listopadzie. Fajnie, ze lepsza grafa ale kolejne dwie paki to przesada za ten sam content...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

27 stycznia.

Ciekawe jakie realnie będą wymagania tej gry. Te które podają nie do końca mnie przekonują, bo już nie raz miałam tak, że teoretycznie zbyt mocne gry działały mi bez przeszkód, a te teoretycznie słabsze miały problemy na moim sprzęcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim nie wyjdzie gra to i oficjalne wymagania podane przez R* nic nam nie dadzą, ja strzelam w 4-core-cpu@~4GHz, 4+GB + coś pokroju GTX660 do średnich.

 

Jeśli dobrze śmiga na PS4 i XONE to 660 wydaje się sensownym GPU do mid. Kwestia na ile będzie można ingerować w ustawienia graficzne na PC alby uzyskać najlepszy obraz do wydajności bez poważnych dropów w krytycznych momentach.

 

edit: 

Spadłem z krzesła jak zobaczyłem ile wołają za key na gamecodes...

Edytowane przez Orgiusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim nie wyjdzie gra to i oficjalne wymagania podane przez R* nic nam nie dadzą, ja strzelam w 4-core-cpu@~4GHz, 4+GB + coś pokroju GTX660 do średnich.

 

Całkiem rozsządne by były. Zależy też jak zoptymalizują. Wciąż mam złe wspomnienia z GTA 4 i masy łatek jakie trzeba było instalować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera coraz bardziej wydaje mi się że gra będzie kilerem wydajności w stosunku do grafiki która oferuje..

Jak to będzie port z PS4/Xone to niewykluczone że tak będzie.  Podejrzewam że będzie pobierało sporo pamięci GPU, więc możliwe że 2GB  na karcie może się okazać za mało by odpalić wszystko na maxa. Zresztą mi to wszystko jedno teraz. Grałem w to na PS3 przez chwilę i nawet grafika na medium w PC będzie pewnie lepsza i zagram z chęcią.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ramu brakuje np w Middle-earth: Shadow of Mordor, Wolfenstein: The New Order czy Call of Duty: Advanced Warfare, przy wyłączonym pliku wymiany, system błagał o pamięć. Przy włączony pliku przydawało sporo "total host writes" w GB na dysku SSD. Nie zdziwi mnie duże zapotrzebowanie na ram w tej grze.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to będzie port z PS4/Xone to niewykluczone że tak będzie.  

 Któryś raz już błagam, opanujcie się z tym powiedzonkiem "porty" :P jakie to porty ? Z architektury x86 do architektury x86 to nie port ... Nie ma bata, żeby na sprzęcie tej samej klasy co PS4/XO chodziło to inaczej na PC, dzisus :P

 

Nie zapominajcie, że w takim XO siedzi normalny Windows a takie GTA jest odpalane z normalnego pliku *.exe , więc, gdzie tu "portowanie" ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...