Jump to content
ath

Dishonored

Recommended Posts

Dołączona grafika

 

Dishonored to FPS łączący w sobie elementy skradanki i typowej gry akcji.

 

Dishonored to innowacyjna mieszanka typowego FPS-a i skradanki, w której ogromną rolę odgrywają wybory graczy, wpływające na przebieg rozgrywki i otoczenie bohatera. Fikcyjny świat gry, który zwiedzimy w czasie naszych przygód, czerpie ze steampunkowej i XIX-wiecznej estetyki.

 

Za produkcję gry odpowiedzialne jest francuskie studio Arkane, założone przez Rafa Colantonio, twórcę takich tytułów jak Arx Fatalis czy Dark Messiah of Might & Magic. Doświadczony zespół Colantonio wspiera także Harvey Smith, współtwórca dwóch pierwszych części Deus Ex oraz Viktor Antonov, który odpowiadał za koncepcje i projekty City 17, znanego z Half Life 2.

 

W Dishonored gracze wcielają się w postać Corvo, legendarnego ochroniarza cesarzowej zamordowanej w zamachu stanu, za którym stał skorumpowany Lord regent. Ten, aby odwrócić uwagę od przygotowanego przez siebie spisku, fałszywie oskarża o tę zbrodnie naszego bohatera. Nie zdaje sobie jednak do końca sprawy z tego, że Corvo jest jednym z najniebezpieczniejszych ludzi na świecie, doświadczonym wojownikiem, który bez problemu potrafi zniknąć z oczu nieprzyjaciół. Mistrzem walki, korzystającym z szeregu wymyślnych gadżetów (bomby przylepne, automatyczne pułapki, strzałki usypiające itp.) i z drzemiących w nim ponadnaturalnych zdolności oraz mocy (np. super-prędkość, teleportacja, podwójny skok). Niesłusznie skazany wojownik szybko ucieka więc z więzienia i rozpoczyna metodyczną zemstę.

 

Kluczowym elementem rozgrywki w Dishonored jest wykonywanie starannie zaplanowanych zabójstw. Twórcy zdecydowanie zainspirowani serią Thief przygotowali dopracowane elementy składankowe, postawili też na swobodę ruchu bohatera, wykorzystanie jego nadludzkich zdolności i gadżetów, interakcję z otoczeniem oraz sztuczną inteligencję przeciwników. Mimo tego, gra nie wymusza cichego i dyskretnego przechodzenia kolejnych misji i nic nie stoi na przeszkodzie, by każdemu wykonywanemu zadaniu towarzyszyła krwawa jatka. Wszystko zależy od preferencji grającego.

 

Każdą z mocy naszego bohatera można łączyć z innymi osiągając rozmaite efekty. Możemy na przykład zatrzymać na chwilę czas, a następnie użyć innej z mocy i zrzucić różne rzeczy ze stołu, wywołując tym samym hałas, który zwróci uwagę strażników, podczas gdy my przekradniemy się niezauważeni w przeciwnym kierunku. To tylko jedna z opcji jakie mamy - każdy napotkany problem ma wiele rozwiązań i to my decydujemy, które nich wybrać.

 

Gra w tle śledzi nasze zachowania, badając jak bardzo jesteśmy agresywni i jak wiele zostawiamy po sobie szkód, ofiar i ogólnego zamieszania. W zależności od wywołanego wokół nas chaosu, system ten wpływa w widoczny sposób na fabułę i zmiany w otaczającym świecie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grafika, gameplay... mega wypaśne! Jeśli w efekcie końcowym będzie to chociaż w 60% tak dobre jak na filmiku to będzie zajebiście.

 

Ale poczekajmy na demo(?!), filmiki pokazujące gameplay itp by ocenić jak to naprawdę wyglądać będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nom taki w stylu pierwszego Dead Space. Gierka zapowiada się miodnie

Trochę jak połączenie m.in Thiefa, Assassin's Creed i Deus Exa. Mam nadzieję że będzie zdecydowanie czymś więcej.

Edited by Ancient

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śpiew to sprytna aranżacja znanego i tłuczonego kawałka zwanego ogólnie jako "Morskie opowieści". Cóż, gra się zapowiada super, jak wiele innych o których zakupie wolałbym zapomnieć. Niemniej osoby zaangażowane w projekt dają podstawy do nadziei, że będzie ok. Oby oby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie to wygląda jak połączenie Half-Life 2 z Bioshock. Niemniej bardzo klimatyczny trailer (szanty śpiewane przez dzieci ?), będę miał oko na ten tytuł. Mam nadzieję że na E3 pojawi się więcej info.

 

The game is being developed by a talented team that includes lead designer Harvey Smith, known for his past work on the Deus Ex franchise as well as Thief: Deadly Shadows, Arkane founder and co-creative director Raf Colantonio, who worked on Arx Fatalis and Dark Messiah of Might and Magic, while Viktor Antonov, the man who designed Half-Life 2's iconic City 17, is lending his talents with Sebastien Mitton, Art director, to Dishonored's world.

źródło: Wikipedia Edited by alCatraz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest Harry Lloyd

W sumie fakt. Wszystkie gry powinny być tylko na konsole, każdy tytuł na jedną, to mielibyśmy same genialne produkcje. A tak muszą myśleć o portach więc wychodzą crapy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:lol: :lol: :lol:

 

lolwut

 

Mój post tak samo mądry jak wasze.

Edited by Harry Lloyd

Share this post


Link to post
Share on other sites

co innego jak wydaje sie gre na PC. a potem robi z tego port. ciekawe jak wygladaloby RDR teraz, na kompie.

ale przeciez to oczywiste rzeczy, o ktorych kazdy na forum wie :)

 

ostatnio przemknal mi artykul o tytule. "nie wszystkie gry darmowe sa zle" a ode mnie "nie wszystkie platne sa dobre" to tak apropos pasji przy tworzeniu czegos. Penumbra chociazby.

 

co do tematu. zagram chetnie. podobno da sie przejsc gre bez zabijania kogokolwiek. na pc czy konsoli. zobaczymy. tam gdzie sprawi mi to wieksza przyjemnosc :)

Edited by Sarkazm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po tym co do tej pory widziałem na temat gry mogę wnioskować, że albo będę ją wielbić jak serię assassin's creed albo znuży i rozczaruje mnie jak bioshock. Cóż, już niedługo przekonamy się Dołączona grafika

 

Wieeeeelki minus za unreal engine. Jakby k....de nie było innych silników na tym świecie...

 

TotalBuscuit o grze:

Jak tylko ściągnie mi się film to go obejrzę :-)

Edited by SpectatorX
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...