Skocz do zawartości
Seril

Podstawka do chłodzenia laptopa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Poszukuje podkładki do chłodzenia laptopa ASUS'a K7010 (17 cali)

koniecznie podkładka musi być na innym zasilani niż USB(przeczytałem w internecie że to źle jak podpina się jakieś gadżety pod USB, nie wiem ile w tym prawdy)

Najlepiej jakby robiła ją jakaś porządna firma, a nie jakaś mało znana.(chce mieć pewność że podkładka wytrzyma co najmniej rok, a nie kilka dni)

Poszukuje pomocy, bo nie znam się na tych rzeczach : / oraz dlatego że są tu może jacyś ludzie co mieli już kilka podkładek i mogą polecić jakaś

dobrą.

Z góry dziękuje za pomoc. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a masz wyczyszczonego laptopa? zazwyczaj po przeczyszczeniu radiatora i wymianie pasty temperatury sa ok i hałasu prawie nie ma, tym bardziej w 17 gdzie jest wiecej miejsca. Kiedys szukalem sam takiej podkladki i doszedlem do wniosku ze nie ma to zadnego sensu bo dobra kosztuje ze 300 zl a korzyści wyciagniesz tylko kiedy bedziesz go katowal grami non stop...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wyczyszczonego laptopa, ponad półtora miesiąca temu był serwisowany z powodu awarii ekranu, i dodatkowy poprosiłem ich o odkurzenie laptopa, wiec chyba zakurzony nie jest... głównie przegrzewa się podczas cięższej pracy (np.grania). Ale podkładka i tak się chyba by przydała, bo na dworze jest bardzo ciepło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że problemy z przegrzewaniem się wydajnych laptopów były i są. Na szczęście teraz w miarę dobre podkładki nie kosztują zbyt wiele czego dowodem jest np. SilentiumPC Hiberna NC300 Notebook Cooler ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji