Seril Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Witam. Poszukuje podkładki do chłodzenia laptopa ASUS'a K7010 (17 cali) koniecznie podkładka musi być na innym zasilani niż USB(przeczytałem w internecie że to źle jak podpina się jakieś gadżety pod USB, nie wiem ile w tym prawdy) Najlepiej jakby robiła ją jakaś porządna firma, a nie jakaś mało znana.(chce mieć pewność że podkładka wytrzyma co najmniej rok, a nie kilka dni) Poszukuje pomocy, bo nie znam się na tych rzeczach : / oraz dlatego że są tu może jacyś ludzie co mieli już kilka podkładek i mogą polecić jakaś dobrą. Z góry dziękuje za pomoc. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dw10 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 a masz wyczyszczonego laptopa? zazwyczaj po przeczyszczeniu radiatora i wymianie pasty temperatury sa ok i hałasu prawie nie ma, tym bardziej w 17 gdzie jest wiecej miejsca. Kiedys szukalem sam takiej podkladki i doszedlem do wniosku ze nie ma to zadnego sensu bo dobra kosztuje ze 300 zl a korzyści wyciagniesz tylko kiedy bedziesz go katowal grami non stop... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seril Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Mam wyczyszczonego laptopa, ponad półtora miesiąca temu był serwisowany z powodu awarii ekranu, i dodatkowy poprosiłem ich o odkurzenie laptopa, wiec chyba zakurzony nie jest... głównie przegrzewa się podczas cięższej pracy (np.grania). Ale podkładka i tak się chyba by przydała, bo na dworze jest bardzo ciepło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...