Skocz do zawartości
Zulok

Projekt obudowy drewnianej.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałem przedstawić projekt obudowy, którą mam zamiar wykonać w najbliższym czasie. Jako że nie mam dużego doświadczenia w moddingu to chciałem poznać opinie i uwagi bardziej doświadczonych osób na forum.

Czym obudowa powinna się charakteryzować:

- duża by chłodzenie wodne oparte o pompę C.O. bez problemu się zmieściło

- większości z drewna (takie mi się podobają), a jako że z drewna to głównym motywem będą drzewa

- musi się dobrze wyglądać, ale bez żadnych udziwnień (oparta o standardowy kształt prostopadłościanu)

- musi być funkcjonalna (prosta wymiana podzespołów)

- cicha

 

To może od początku

 

Stelaż będzie się składał z profilu metalowego 15 mm (aluminium odpada, bo nie mam do niego spawarki), wszystko pospawane, żadnych śrub czy kątowników.

Dołączona grafika

Wymiary stelaża to: wysokość 67 x 25 x 60 cm.

Boki, przód i góra będą drewniane (grubość ok. 1,5 cm) (chyba całe będzie z dębu lub tylko przód a reszta świerk).

Boki będą na zawiasach otwierane do tyłu jak na zdjęciu poniżej.

 

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Na zdjęciu 3 widać chłodnicę (to zielone, chyba z peugota 206 ) sprawdza się świetnie w moim aktualnym zestawie, więc ją użyje. Chłodnica razem z cieczą chłodzącą trochę waży i deska 1,5 cm mogłaby tego nie utrzymać, dlatego cały bok będzie przyklejony do kawałka blachy, do której będą przytwierdzone zawiasy.

Tutaj nasuwa mi się pierwsze pytanie, jako że bok będzie przyklejony do blachy (myślałem nad wkrętami, ale chyba bez nich będzie to bardziej estetycznie wyglądać) to, jakiego kleju użyć by związał metal z drewnem?

Dołączona grafika