Adyan Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam. Posiadam dysk SAMSUNG HD502HI. Zaczęły pojawiać się błędy w smarcie i podczas skanowania w HD Tune. W związku z tym chciałbym oddać dysk na gwarancje. Dysk kupowałem w sklepie internetowym prawie 2 lata temu a gwarancja na dysk jest 36 miesięcy. Gwaranncja jest producenta ale przy zakupie nie dostałem żadnej karty gwarancyjnej. Możecie podać dokładną instrukcję reklamowania dysku w firmie Samsung ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zadzior Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Jak masz dowód zakupu(paragon) to reklamacja przejdzie ,na stronie Samsunga jest chyba protokół reklamacji ,ewentualnie zadzwoń na infolinie to ci wytłumaczą co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 (edytowane) Należy wspomnieć, że dyski mają 36 m-cy gwarancji od daty produkcji. Swoją drogą, lenistwo sięga zenitu, http://pl.lmgtfy.com/?q=hdd+samsung+gwarancja i pierwszy link zawiera wszystko Informacja o Gwarancji SAMSUNG Edytowane 20 Lipca 2011 przez Klaus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adyan Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 (edytowane) Nadaje się dysk na gwarancję ? Edytowane 21 Lipca 2011 przez Adyan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E57 Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 sprawdź sobie, czy Twój dysk jest jeszcze objęty gwarancją na stronie : Warranty | SAMSUNG Hard Disk Drive serwisem hdd samsunga w PL zajmuje się Telmark. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adyan Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Jest objęty a ja pytam się czy te dane ze smartu są podstawą do gwarancji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E57 Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 4 sektory czekają na realokowanie. Czy się kwalifikuje czy nie - na to pytanie odpowie Ci support Samsunga. Zapewne poproszą Cię o przeskanowanie powierzchni dysku jakimś programikiem typu HD Tune i na tej podstawie stwierdzą, czy słać czy nie słać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adyan Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Skan za pomocą HD Tune: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Prosta procedura reklamacji jest TUTAJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adyan Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Ok. Tylko ja cały czas pytam czy dysk w takim stanie jest dyskiem na reklamację :) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E57 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Na to pytanie odpowie Ci tylko support Samsunga, napisz maila - dołącz zrzut ekranu ze smarta i hdtune, sprawa się wyjaśni. Tak będzie najszybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...