krudki Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Potrzebuję taniej zamiany z: E5200 @ 3.8GHz 2x1GB Goodram pro 1066 GA-P31-D3SL Sądzę, że zamiana proca na Q6600 @ 3.0GHz z tą płytą by tyle wyciągnął i 4GB ramu +quad -dual +2GB = 300 zł do wydania Nie znam się na AF, więc pytam was, czy komfortowa byłaby praca po takiej zamianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciem Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Wydaje mi się że lepszym wyjściem była by sprzedaż wszystkiego i kupno AM3 . 1.Wszystko było by nowe 2.Lepsze OC by było 3.Mały wkład pieniężny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krudki Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 No za 300 zł raczej nie zrobię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciem Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Za ok 300pln kupisz procka , który się będzie odblokowywał do x4 , czy nawet po obniżkach które za jakiś czas dojdą do polski to starczy na nowego phenomaII 955.A ze sprzedaży ze starczy części spokojnie kupisz ram i mobo pod to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...