Skocz do zawartości
ath

Counter-Strike: Global Offensive

Rekomendowane odpowiedzi

Harry, w tym rzecz. Dokładnie tak do tego podchodzę. W przypadku FPSa moim zdaniem nie ma miejsca na crossplatforming. Czasem bawi mnie jak są filmiki jak ktoś kogoś w BFie robi w ciula i przesyła mu wiadomość wybierając każdą literkę po kolei ;d

Jeszcze jedno stwierdzenie przyszło na myśl, jeśli crossplatforming to znaczy, ze jedna kopie zakupiona na PC będzie też automatyznie śmigać na X bądź PS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A od kiedy jest auto-aim w multi? Bo nawet tego co jest w CoD nie nazwał bym auto-aimem. Prawda jest taka że konsolowy wymiatacz zgniecie każdego pecetowego nooba i mu myszka do tego nie potrzebna. Natomiast w starciu dwóch wymiataczy konsolowiec nie ma szans, z asystą czy bez.

 

Szkoda tylko że cross-platform robią w takich grach, bo to rozwiązanie idealnie sprawdziło by się głównie w ścigałkach, a rzadko pecetowe wersje oferują coś więcej niż konsolowe więc problemu by nie było.

 

Powielacie te <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ły over and over again.

 

The Escapist : News : Rumor: Microsoft Killed PC/Xbox Cross Platform Play

 

Were PC Gamers Too Good For Microsoft's Cross-Platform Gaming Project?

 

"Sood's sources claim that Microsoft pitted the best console players using control pads against "mediocre" PC gamers with mice and keyboards and found that the console players were "destroyed every time.""

 

Wystarczy, czy przetłumaczyć? "mediocre pc player" to wg mnie właśnie taki nub, który lata tylko na FFA.

 

Z tego tylko jednego powodu bardzo zadowolony byłbym gdyby konsolowcy grali z PCtowcami na jednym serwerze. Na tych lepszych serwach TP wyłączyć tą możliwość, ale na zwykłym FFA dać pobiegać i jednym i drugim. Strzelnica z nastawieniem na free fragi dla PCtowców i to jest fakt.

 

Sam bym wchodził raz na jakiś czas zrównać ich z ziemią po czym na końcu na czacie na pisać "PC gamer owns army of console gamers. end of story." i wyjść.

Edytowane przez c22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Dla mnie mediocre to nie jest noob. Noobem to ja jestem, bo nie moge zupełnie w nic trafić na myszce, chyba że stoi koło mnie i sie nie rusza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@c22

 

Ja chce poruszyć tylko jedno. FFA - ok nie widzę żadnych przeciwwskazań niech se biegają. Na którymś jednak filmiku było było powiedziane o skupieniu się na układzie 2 teamy po 5ciu. Nie chciałbym któregoś pięknego dnia grać z w mare ogarniętą trójką i nagle dochodzi nam jakiś przypadek i za przeproszeniem ciach!li akcje (pomijam zapewnienie o matchmakingu dopasowanym do poziomu gracza o którym też mowa). Wiem też, że pewnie będzie jakaś możliwość selekcji, limitacji i innych ustawień. Obawa jest taka, że chęć zrobienia szybkiej kasy przez twórców spowoduje niedopracowanie tej funkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się wychowałem na Source, a w tetrisa grałem bardzo mało. Myślę, że tetrisowcy powinni być zadowoleni. Ładnie wypośrodkowali gameplay, recoil, poruszanie.

 

Mała galeria: CS: Global Offensive Beta Gaming - Minus.com

 

Będę dokładał po trochu.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak modern warfare i inne battlefieldy, nawet CT nie wyglądają już jak policjanci tylko żołnierze :(

Skąd ten klucz można dostać i gdzie jest ta beta. Sprawdzałem na Steamie i coś nie widać.

 

To jest closed beta więc klucze rozdaję valve, albo po prostu dodaję ci gierkę do konta.

 

P.S.

radier nie zapomniałeś wyłączyć Vsync ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Keye w postaci takie fajnych holo kart rozdawali na targach gier między innymi na PAX i Eurogamer w Londynie, a ostatnio na Dreamhack (ja właśnie mam z Eurogamer).

 

 

Dopiero za jakiś czas beta stanie się otwarta. Skoro mieli obsówę mniej więcej 1,5 miecha to stawiam na luty przyszłego roku.

Na steam nikomu nie dodadzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolny BS na Nuke zmieniony. Nie ma też wejścia za hangarem

Train zrobił się taki ciaśniejszy na otwartym. Dużo przeszkód.

 

@kwasior500

A jak chciałeś żeby wyglądały. Jak kwadraty z 1.6? Graficznie muszą to trochę wymuskać i wypieścić. CS:GO nie ma być tylko dla starych dziadów, którzy zaczynali przygodę z CS po kafejkach. Ma również przyciągnąć nowych graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzuciłem okiem na te screeny, byłbym w stanie dokonać tranzycji, ale nie rozumiem dlaczego zmienia się mapy? Nie wystarczy oprawa graficzna przystająca do obecnych czasów? Wszędzie te strzałki z BSami... Może jeszcze niech wyskakuje popup z tipami pokroju "Press Mouse 1 to shoot; Aim for the head for maximum amount of damage; Did you know that a kevlar and helmet increases your chances on the battlefield?"

Edytowane przez Konar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już pisałem. Gra ma też przyciągnąć nowych graczy. Nikt nie urodził się pr0 skillem. Odświeżenie i mała rekonstrukcja obecnych map dla mnie jest w porządku. Bardziej jednak ucieszyły by mnie 2-3 nowe mapy na miarę legend jakimi są d2, train czy inferno.

Na obecnym etapie gra wymaga jeszcze wiele pracy i wątpię by do wakacji nastąpiła premiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie urodził się z pro skillem, prawda, ale podawanie wszystkiego na tacy też mija się z celem. Co 5 metrów informacja na który BS idziesz? To porażka jakaś. Piszesz, że wolałbyś nowe mapy na miary d2, inf czy traina. Ok, spoko. Kwestia taka, dlaczego z legend robi się pokraczne ułatwione odmiany? Z donosów jakie do mnie dotarły na tę chwile, to beta ma straszliwie skopaną fizykę (nie oceniałem sam, podkreślam) i zamiast to poprawić to ulepsza się coś co tej zmiany nie potrzebowało. Logika...

Edytowane przez Konar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CHWILA PRZESUNELI BS A NA TRAIN?!?!?!?!?!?!!?

Jaki desperat lubi grać na train'ie? :wink: Mimo wszystko chyba jeszcze sporo czasu pozostane na Source, nie odczuwam potrzeby zmian czegokolwiek, tak jak pewnie większość graczy nadal pocinająca całe noce czy to w 1.6 czy CS:S. Ci, którzy mieli odejść już odeszli od tej serii, więc dla mnie to tylko chęć doładowania konta producenta a nie chęć kontynuacji niejako kultowej gry...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie będziemy mieli możliwości gnębienia konsolowców.

"By móc to zrobić, musimy oddzielić od siebie platformy. Nie chcemy, by >>krzywdziły się<< wzajemnie. Wobec tego zrezygnowaliśmy z pomysłu rozgrywki cross-platformowej i w ten sposób wzmocniliśmy każdą z nich" - powiedział Faliszek.

Żródło

 

Interaktywny screen tłumaczący dlaczego w grze potrzebna jest mgła:

Counterstrike: Global Offensive

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem klucz do bety i miałem okazje trochę pograć, także kilka rzeczy na temat GO w odniesieniu do 1.6 napiszę.

- Arms Race = taki trochę bardziej ubogi gun game. Jak wpada się na serwer, to niezależnie od etapu rozgrywki zaczyna sie od pierwszego SMG, później shotguny, karabiny, ciężkie rzeczy jak krowa i na koniec pistolety;

- Competetive nazwałbym bardziej nastowionym na TP, Casual to FFA ze względu na ff 0;

- Demolition nie miałem okazji jeszcze zagrać

- serwery testowe to chyba w dużej ilości stawiane przez samych graczy. Dedyków jakoś mało się wydaje.

- fizyka, no ktoś kto grał w CS:S nie powinien mieć wielkich problemów do ogarnięcia recoilu. Jeśli ktoś się powołuje na któregoś tam newsa o becie, że strzelanie jest bardziej jak w 1.6 to muszę zmartwić, to bujda. Na moje nie czuć właśnie recoilu, widać na tym nowym celowniku, ale na klasycznym to nic z tego. Rozgrywka pomimo, krótkich rund, wydaje się ślamazarna. Modele są nie łatwe do wyłapania na tle wszystkich wodotrysków. SMG mają bardzo małą siłę ognia.

Osobiście mam problem z VSync, które pomimo wyłączenia w sterownikach w grze daję piękne 60fps i lagi na myszy. Wielkość map bardzo blisko do source'owych.

I to chyba tyle na razie.

Edytowane przez Konar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm oglądając te screeny widzę jakby CS:S potraktował ktoś konkretnym ENB....ogólnie w realu też tak biednie to wygląda ? wiem że CS to "specyficzny" gatunek gry ale gdy wyszedł SOURCE to grafa robiła wrażenie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ci, którzy mieli odejść już odeszli od tej serii, więc dla mnie to tylko chęć doładowania konta producenta a nie chęć kontynuacji niejako kultowej gry...

 

Dokładnie. Po przeszło 3000h w CS:S nie mam parcia aby wypróbować tą "odświeżoną" część. Source schrzanili Uber patchem a teraz wydają to samo z odświeżonym silnikiem (który swoja droga pamieta czasy Athlonow XP) i "poprawiona" fizyka. Nabijanie kasy by Valve ciąg dalszy.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz zassysam od pewnego czasu, jestem ciekaw co z tego bedzie ^^

 

EDIT: Gralem chwile i musze powiedziec, ze spodziewalem sie czegos wiecej, graficznie wyglada jak css, grywalnoscia jakos nie powala :(

Edytowane przez nodek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...