Kszysiu Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam Najpierw chciałbym napisać, że z linuxa jestem totalny laik prosiłbym aby nikt się ze mnie nieśmiał:P więc problem mam taki. Na virtualboxie mam postawionego ubuntu server i próbuje wrzucić na niego jakieś pliczki próbowałem wg tego poradnika: http://lazowski.wordpress.com/2009/07/28/konfiguracja-vsftpd-very-secure-ftp-server/ wszystko niby ładnie pięknie, przepisałem konfig nr.2 (bez tych limitów po komentarzu "#limity liczby równoczesnych połączeń" i zmieniłem port na standardowe 21 i folder - ustawiłem "/home/kszysiu") problem w tym, że próbując się podłączyć z komputera hosta (win xp) przez: opere - wywala błąd, że serwer przeciążony internet explorer - pokazuje pusty katalog i komunikat żeby otworzyć przez eksplorator windows eksplorator windows - też pokazuje pusty folder, a po próbie utworzenia katalogu wyskakuje "550: acces danied" filezilla - tak samo jak eksplorator nie rozumiem tego.... w folderze /home/kszysiu jest jeszcze jeden folder który powinno conajmniej pokazać chyba... (jest pusty)... zdaje mi się że problem jest błachy, tylko ja nie znam linuxa więc nie wiem co mam zrobić ;p nie wiem czy to ważne ale np. apache2 jako tako działa;p znaczy... przynajmniej pokazuje się strona "its works!!", ale nie wiem co by było jakbym strone swoją chciał wrzucić - nie chce mi się pisać nic w vi albo nano - wole wrzucić coś gotowego :) dlatego chce ftp:) Edytowane 21 Sierpnia 2011 przez Kszysiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...