Skocz do zawartości
ath

Path of Exile

Rekomendowane odpowiedzi

Ja grałem sc templar melee 2h, sweep i glacial hammer.

Ale ogólnie melee jest dużo słabsze, szczególnie na merciless, zaczynają się problemy. Nie można unikać trafień od różnego rodzaju łuczników itp, tak jak ranger albo jakiś caster, wchodzi w nas wszystko. Jest dość duże exp penalty jak się zginie, więc tak się nie da grać, trzeba mieć postać które prawie nie ginie, żeby w ogóle levelować. Trochę mnie to zniechęciło, jak widzę casterów, ze słabszym gearem, robią co chcą w tym samym miejscu gdzie melee się męczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chcialbym shadowem znów pociąć ale czytałem ze CI znieśli bufa +50% do ES, więc lekka lipa...tak to sie zawaniało z tarczą 2-4k i 1hp i sie zlewało wszelki chaos dmg....Bez bonusu to lipa będzie dobry set ułozyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spamujesz chat..

To działało w closed becie jak mało ludzi grało, a przy takiej ilości teraz to porażka.

 

Bardziej chodzi mi o to, że nie wiem jak wyceniać przedmioty/gemy. I jaką wartość mają poszczególne orby. Może ktoś coś napisze na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat brak typowej waluty to ciekawe rozwiązanie, podstawowy podział wartości itemów można sobie sprawdzic u vendora, zeby kupic jeden orb trzeba zaplacic czterema innymi to może dać jakieś pojęcie które są bardziej wartościowe.

Wczesniej pisałem że nie da sie cofnąć skila z głownej ścieżki, myliłem sie. Można je cofnąć pod warunkiem że nie przerwiemy ścieżki.

Ja gram Witchem i najlepiej gra mi sie ze szkieletami które bardzo dobrze sobie radzą w tankowaniu.

Dodatkowo wystarczy postawić dwa takie przed sobą i działają jak tarcza na strzały/spell'e

Istnieje cos takiego jak mana leech support gem?

Edytowane przez Pwael

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem chwilkę i narazie wygląda przyjemnie, troche nie podoba mi się brak złota, ale zobaczymy jak to będzie później wyglądać.

 

To prawda, że PoE najbardziej przypomina Diablo 1?

Edytowane przez demon92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poradźcie coś na Witchkę, doszedłem do 35 poziomu opierając się na samych czarach ofensywnych ale zaczyna być słabo. Jest jakiś sposób na to, żeby samemu blokować stworki czy trzeba się jednak opierać na przyzwańcach? Co radzicie? Co to jest ten Spell Totem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spell totem + skeletons to podstawowa ściana na przeciwnika w hardcore. Sam używam i sprawdza się dobrze. Dodałem im nawet bonus do damage (minions life i speed nie mają sensu na totemie, bo on ich czaruje non stop).

Jako inne rozwiązanie (ofensywne) proponuję spell totem + arc + lightning penetration + cast speed oraz wybrany w drzewku skilli bonus do shock (static blows) oraz jeden poniżej. Dodatkowo jakby ktoś chciał na totemach oprzeć postać (passive Ancestral Bond - dodatkowy totem, ale brak aktywnego czarowania) to mając 5-linked armor można dorzucić elemental proliferation. Jako uzupełnienie powinno się przy 2 totemach używać 2x bear traps - wyrzucić ich 6 w jedno miejsce i obserwować :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jest wyśmienita ale ogrom możliwości i full różnych nazw torche komplikuje Dołączona grafika

 

Na prawdę można się pogubić ale przynajmniej jest ciekawie Dołączona grafika

Stawiam pierwsze kroki, 10 lvl shadowem na daggerach z teleportem do celu Dołączona grafika, 10 lvl witchem - chyba pójdę w ICE + crit.

Rangerka mi nie przypadła, tak samo Marouder.

 

Zaczął ktoś grę i chce grać razem?

A może ktoś kto już oblatał grę chce trochę pomóc nowemu?

Będę dziś po 20:00 online więc chętnie się umówię :)

Edytowane przez kruzyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę wyjaśnień odnośnie co warto zbierać i jak codzienna ekonomia w PoE działa:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Uk8XWOPoek8&list=UUeBMccz-PDZf6OB4aV6a3eA

 

Orb of alteration - aby je dostać trzeba zbierać niebieskie i żółte przedmioty, identyfikować i sprzedawać jeśli są niepotrzebne. Trzeba mieć ich każdą ilość. Osobiście już mam ponad 100 i jak zaczynam modyfikować buteleczki lub inne niebieskie przedmioty to pozbywam się nawet do 30 sztuk jednorazowo.

Scroll of wisdom - trzeba mieć tego sporo do identyfikacji niebieskich i żółtych. Można uzyskać fragmenty sprzedając białe przedmioty (warto zbierać tylko pierścienie, pasy i buteleczki bo są małe).

Chromatic orb - aby je uzyskać trzeba sprzedawać białe przedmioty z 3 połączonymi socketami różnych kolorów. Warto mieć ich dużo - można modyfikować przedmioty z połączonymi socketami dla uzyskania odpowieniej kombinacji na potrzeby support gemów.

Jeweller's orb - osobiście je tylko zbieram podczas gry, ale jak widać są przepisy handlowe i na nie (patrz film). Podobno aby uzyskać 6 socketów ktoś zużył ich aż 280 jednorazowo!

Orb of fusing - jeden z najcenniejszych, łączy (a raczej losuje połączenia) sockety. Uzyskanie wartościowej zbroi z 5 lub 6 połączeniami graniczy z cudem. Zdarza się że znajduje się białe przedmioty z takimi połączeniami i mają one ogromną wartość w end game. 4 sockety połączone to za mało w większości przypadków.

Gemcutter's prism (GCP) - podstawowa waluta end game. Nie warto modyfikować gemów aby uzyskać 20%, bo zebranie 20 GCP podczas gry to wiele tygodni farmienia end game. Zamiast tego typową transakcją handlową jest 2-3 GCP za dobry gem ok 10-15% quality.

Orb of alchemy - warto je kolekcjonować, bo są bardziej przydatne później niż na początku. Używanie ich na przedmiotach o wyższym itemlevel daje znacznie lepsze rezultaty (ale też zwiększa minimalny poziom wymagany).

Chaos orb - kolejna waluta, mniejszej wartości niż GCP. Można za kilka chaosów kupić ciekawe przedmioty.

Regal, Exalted, Divine - waluta najwyższej wartości wymieniana za dobre przedmioty, lub białe z bardzo wysokim itemlevel. Kilka takich orbów może być wymagane do kupna 5 lub 6 połączonych socketów na armorze/broni.

 

Najcenniejsze gemy:

Chain - biały kruk, niektórzy dają za niego pół zawartości schowka Dołączona grafika

GMP (Greater multiple projectiles) - przydatne w end game dla mocnych klas/buildów

LMP (Lesser multiple projectiles) - cenne dla klas nie mających zielonych gemów jako nagrody np. witch

Reduced Mana - niezbętnik templara, który używa nawet do 7 aur jednocześnie w end game

Life leech - jedyny sposób na life leech dla czarów

Attack speed

Cast speed

Weapon elemental damage

 

Typowy przykład połączenia przy użyciu wand/bow:

Power siphon/Lightning arrow

LMP

Chain/Fork

Weapon elemental damage

Life leech

Attack speed dla 6 połączeń

 

Dla czarów:

Freezing pulse/Fireball

LMP

Chain/Fork

Life leech

Cast speed

Iron Will dla niektórych buildów z dużym STR

 

Dla melee (najlepiej z blood magic):

Lightning strike

Life leech

Weapon elemental damage

Attack speed

Lightning penetration

Chaos/Fire/Lightning damage

 

Tylko niektóre gemy odnoszą korzyści z dodatkowego quality. Tej listy jeszcze nie znam, ale na pewno dam jakieś info jak będę wiedział więcej.

Edytowane przez Kikas
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jakiś czas temu przestałem grać, doszedłem do "endgame" i nie za bardzo leży mi balans jaki tam panuje.

Wbiłem level 71 zanim doszedłem do ostatniego bossa w a3 merciless. Z całej gry miałem 4 level 66 mapy.

Jak przypuszczałem, exp w mapach vs exp w a3 (pierwszy wp albo doki, czy ostatni level przed bossem) jest minimalnie większy. Mapy są znacznie trudniejsze niż a3, przynajmniej dla postaci melee. Mapy, mimo że miałem rolle na każdej ze zwiększonym rozmiarem, maze, quantity itp (niektóre z quality), nie rzuciły mi żadnej mapy, więc żeby grać dalej - powrót do farmy a3..

Podobny problem jak sprawdziłem na forum gry ma sporo osób. Trzeba przełamać pewien breakpoint, gdzie mamy dostatecznie dużo map, tak żeby nigdy się nam nie skończyły.

Problem niestety powraca kiedy levelujemy kilka poziomów wyżej, i żeby znowu dostawać jakiś sensowniejszy exp, musimy robić mapy wyższe niż 66, a nic innego nie wypada.

Druga sprawa, to brak inicjatywy do robienia trudnych map. Wszystko sprowadza się do losowania konkretnych łatwych affixów, i jak największej ilości przeciwników, żeby zmaksymalizować ilość dropa z mapy. Nie ma żadnego sensu robienie jakichś rzadkich map z wyjątkowo trudnymi modami.

 

Ogólnie jeżeli chodzi o grę, tak zachwalany endgame, nie jest aż takim mocnym punktem tej gry, robienie nowych postaci wydaje się ciekawsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się. Szukanie nowych buildów jest niezłe. Obecnie katuję wariację rangera na temat builda Nugiyen, nr 1 na hardcore obecnie (chociaż on gra mocno zachowawczo i wybrał najprostszą drogę).

Edytowane przez Kikas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś ruch zamarł w temacie... :-)

 

Z nudów i troche bez przekonania (bo D3 sprzedane dawno temu, a D2 jednak troche starawe) ściągnąłem PoE, zainstalowałem, odpaliłem i ... wsiąkłem na dobre Dołączona grafika

 

Ta gierka to (przynajmniej na razie, jestem na początku 2 aktu) super-miłe zaskoczenie. Design poziomów, stworów, głosy i muzyka, sporo fajnych rzeczy żywcem przeniesionych z Diablo, ale też sporo swoich, ciekawych patentów (gemy, brak pieniędzy - to mi akurat pasuje, ogromne drzewko skilli nad którym trzeba troche posiedzieć , itp), dodatkowo gra śmiga bez najmniejszych problemów na bylejakim sprzęcie.

 

Na razie gram sobie testowo melee (z reguły moja pierwsza postać w każdym h'n'slash) i po małym dopakowaniu życia/dmg idzie gładko. Jak na darmową grę (ok, są mikropłatności) to naprawde kopie tyłek - tutaj miałem trochę ponarzekać na D3, ale po co mi te minusy Dołączona grafika Blizz powinien uczyć sie od tych gości jak to sie robi.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heja,

przepraszam, że pytam - pewnie już padła odpowiedź na to pytanie. Czy beta jest zamknięta czy otwarta? Dawno nie śledziłem rynku gier a pamiętam, że ten tytuł był godzien uwagi:) Z góry dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...