luciu10 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam :) Z powodu iż mam serwer Minecraft na laptopie (+ dużo innych rzeczy które potrzebuję RAMU I DOBREGO PROCKA), muszę zmodyfikować mojego lapka - Acer Extensa 5220 Tutaj zamieszczam screenshoty z programiku " CPU-Z " Jak widać laptop nie jest wcale nie wiadomo jaki . W końcu co chcesz za 1500 zł ? Do laptopa chcę dołożyć następujące rzeczy : 1. INTEL CORE 2 DUO T7300 2.0 GHz 800 4MB SLA45 . 2. PAMIĘĆ RAM / DDR2 2GB / 667MHZ-533MHZ / PC2-5300 ( dwie kości dołożę do lapka ) 3. Dysk SAMSUNG HM321HI 320GB 2,5" SATA 8MB I tutaj nasuwa się pytanie czy dane części będą pasować i współgrać ze sobą . :( Jestem zielony ; / Proszę o pomoc .. Mojego laptopa zamula, że aż się prosi o nowe części . Dziękuję I Pozdrawiam. luciu10 Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez luciu10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pix3l Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) Wszystko będzie działać, masz chipset 965, który obsługuje FSB 800MHz i 4GB ramu. Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez pix3l 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luciu10 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Dziękuję za tak szybką odpowiedź :) Cieszę się że wszystko będzie grało i współpracowało . Niedługo zamawiam części i je montuje :) Oooo właśnie bym zapomniał - Ostatnie pytanko : Części wymieniać samemu ? Czy oddać laptopa z częściami do jakiegoś serwisu + ile by takie coś kosztowało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...