Jump to content
Sign in to follow this  
lanryna

Pewnie nie ten dział ale nie wiem gdzie zapytac...

Recommended Posts

Witam. Mam procka Phenom II x4 unlocka :) podobno dobra sztuka heheh :) kręciłem go dzisiaj na powietrzu i osiagnołem 4256.1 stabilne na Vcore 1.56 i tu pojawia się pytanie gdzie moge dostać takie zabawki jak Wy macie:)??? to znaczy nie wiem czym chłodzicie ciekły azot lub suchy lód czy co tam... Sory za to pytanie ale nie wiem gdzie mam to umieścić :( powietrze już nie daje rady żeby coś z niego wycisnąć więcej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Em. Nie napisałeś co to za model, jak na chłodzenie powietrzne na fenomie to 4256MHz to bardzo dużo - jeżeli stabilny.

Chcesz więcej, zainwestuj w chłodzenie wodne, ewentualnie jednorazowo w butle z ciekłym azotem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TEST STABILNOŚCI

 

Jest to Phenom II x4B55. Do rzeczy gdzie moge coś takiego dostać????? chodzi mi o suchy lód lub ciekły azot

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok znalazłem już:) jeszcze tylko jedno:) jak zrobic taką tube??? a może ktos ma cos takiego na zbyciu pod podstawke AM3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taktowania tych Phenomów rzędu 4.2 GHz i to poniżej Vcore 1.5 to już można powiedzieć standard. Powodzenia z lodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dzięki wielkie chłopaki:) nie zamykajcie tego ok??? jak bym coś potrzebował to tu napisze ok???? moge liczyć na waszą pomoc w sprawie tego chłodzenia???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdajesz sobie sprawę z tego, że chłodzenie LN/DI służy jedynie do bicia rekordów, nie pograsz na tym?

taki mały disclaimer, jakby co

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak wiem o tym doskonale:) chce sprawidzić na jak dużo stać ten procesor rekordu zadnego pewnie nie pobije ale tak sam dla siebie i dla forum zeby pokazać ile ten procek moze po odblokowaniu rdzeni:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wiesz jakie koszty są tego .

 

DI czy LN2 to nie jest tania zabawa - o ile jeszcze z DI wyjdzie taniej - 200-300 zł za kontener , ~ 50 zł za suchy lód ; izolacja ( np. armaflex ) to kwestia kilku zł z mb , nie wiem jak reszta .

 

Z azotem gorzej - o ile sam kontener może być ten sam , cena LN2 za litr też nie wielka - 1-2 zł zależy od źródła , gorzej z pojemnikiem do jego przechowywania - od 500 zł wzwyż .

 

Do tego dochodzi odpowiednie przygotowanie procka i płyty - płyta musi być cała zaizolowana aby skraplająca się woda jej nie uszkodziła .

 

Jak masz mało kasy i/lub nie masz zdolności manualnych to może sobie odpuść .

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak chce sie bawićw to;) może nie odrazu kupie sobie ten kontener na procka czy tam tube :) ale chce spróbować może coś mi wyjdzie z tego:)

 

z tego co się orientuje to kontener bedzie drogi:( a suchy lód moze kuzyn z uczelni załatwi:)

Edited by lanryna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może lepiej kaskadę zamówić u któregoś z chłopaków ?? Temperatura też ładnie zejdzie , a koszt chyba mniejszy wyjdzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.