xxdanielxx Opublikowano 1 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2011 Witam Założyłem specjalnie nowe konto z powodu gnębiącego mnie problemu. Przeszukałem różne fora niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Otóż kupiłem nowy router tp-link td-w8950nd. Problem pojawia się wtedy gdy korzystam z internetu (wifi) na notebook'u. Wtedy połączenie z siecią się urywa czasami po 5 min. czasami później i muszę go ponownie włączyć żeby mieć internet. Jednak ta sytucja powtarza się z każdym razem. Co ciekawe problemu nie ma gdy laptop nie jest w sieci a stacjonarny PC za pomocą kabelka połączony jest z router'kiem. Żadnych problemów nie ma z normalnym PC połączonym kablem ethernet. Dodatkowo wszystkie diody na routerze świecą nawet gdy nie mam dostępu do internetu. Mam internet z netii 6 Mb/s na łączach tp (chyba, bo tak go skonfigurowałem i mam intenet). Dodam, że wczśniej miałem zwykły modem speedtouch i wszystko było w porządku, żadnych problemów z połączeniem. Próbowałem zmieniać kanały ale to nie pomagło. Czy to wina routera a może mojej karty bezprzewodowej laptop'a? Żadnych update'ów router'a nie przeprowadzałem. Na obu komputerkach mam win 7. Obie karty są z realtek'a. Przepraszam, że tak rozwięźle, ale chciałem jak najdokładniej opisać kłopot. Wielkie dzięki za wszelką pomoc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimar Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2011 Połączenie się urywa czyli...? Nie masz w ogóle połączenia wifi, czy tylko internet przestaje działać, ale z routerem nadal połączony jestes? Najlepsza droga jest analiza logow na routerze - co konkretnie Ci wyrzuca po zgubieniu polaczenia do klienta. Jesli jest to client excluded (...), to zazwyczaj podany jest powod - bledy enkrypcji/dekrypcji, filtrowany mac etc... jesli dostaniesz blad o autentykacji, tez wiele Ci to juz wyjasni. Analiza kazdego takiego przypadku zaczyna sie od logow :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxdanielxx Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 WIELKIE DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ :-P Sprawa wygląda tak, że router działa jak należy wtedy gdy jest połączony z PC za pomocą kabla. Jeśli przyłączam się do mojej sieci bezprzewodowo przez laptop to wtedy zaczynają się problemy. "Brak dostępu do internetu" taka wiadomość widnieje mi prędzej czy później w zasobniku systemowym w ikonce od sieci. Sprawdziłem logi jak mówiłeś i znalazłem tam coś takiego "kernel:Intrusion->in ppoe_35 ...". Co mam w związku z tym zrobić? Jak zabezpieczyć odpowiednio router aby nie było z nim żadnych problemów? Rozumiem, że chodzi o jakieś włamania jednak sieć jest zabapieczona. Co dalej? Proszę o szybką odpowiedź i oczywiście dzięki za nią :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczak80 Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2011 (edytowane) Jeżeli posiadasz w routerze najnowszy firmweare to od razu go zmień na starszy 101108. Na najnowszym mam to samo co ty wrzucenie starszego rozwiązało wszystkie problemy z rozłączaniem i zawieszaniem się routera. Edytowane 12 Listopada 2011 przez kurczak80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...