darkcez Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Witam. Zamierzam właśnie zakupić monitor LG LED 24" E2441V-BN jednak sprzedawca nie chce mi go rozpakować przed sprzedażą. Twierdzi iż gwarancją jakości jest firma LG a on tylko pośredniczy w sprzedaży. Obawiam się, że mogę trafić na wadliwą matryce. Czy orientuje się może ktoś jak wyglądają obecnie warunki gwarancji LG w kontekście wadliwych pikseli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekc Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2011 (edytowane) Obecnie LG daje jedną z najlepszych gwarancji na uszkodzone piksele i w okresie 30 dni wymieniają na nowy bez wad. Minus to tylko 2 lata gwarancji. Więc jak inni piszą, że 3 lata to zapewne się mylą lub wprowadzają nieświadomie w błąd. Nie wiem jak jest w tym modelu z gw 0 piksel bo on jakiegoś czału nie robi jeśli chodzi o zainteresowanie. Choc może jest i niezły. Wszystko zależy od ceny. Sprzedawcy nie ma co się dziwić. Bo może być tak że otwarty sprzęt będzie mu trudniej sprzedać. Powinien jednak zmienic asortyment albo zająć się czymś innym bo jego usługi przestają być potrzebne i zapewne w necie dostaniesz ten sprzęt taniej. W esc.pl. widzę, że jest za 699 zł.+kw więc zapewne ze stówkę taniej niż we wspomnianym sklepie na miejscu. Zepewne zamawiając go też napiszesz w adnotacji, że chcesz nowy i nie otwierany. Tu ryzyko pikseli spoczywa na tobie. W przypadku LG 30 dni gwarancji - więc sporo by wyszły uszkodzone. Zwykle jak mają wyjść to po tygodniu lub dwóch wyjdą same. Później już wychodzą wolniej. Możesz też zamówić sprzęt w sklepie co za dopłatą sprawdza uszkodzone piksele. Biorąc pod uwagę że zwykle wychodzą dopiero po paru dniach to sens takiej dopłaty sam musisz skalkulować. Reasumując wyszukaj najlepszy model na jaki Cię stać lub będzie optymalny względem cena jakość i kup tam gdzie najtaniej. Pomijając jakieś super okazje u niepewnych sprzedawców. Bo jak odrobine przeplacisz to nic sie nie stanie. A sprzęt będzie mial z normalnej dystrybucji bez jakichś niespodzianek w postaci leżaków, uszkodzonych serii sprzętu używanego z np. z badpikselami, ktory zaryzukuja by Ci sprzedać. Nie pytaj tylko mnie co kupić bo sam nie wiem. Więc radzę poczytać to czy inne forum oraz zwrócić uwagę na najpopularniejsze modele na wyszykiwarkach czy allegro. Edytowane 7 Września 2011 przez radekc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2011 (edytowane) USTAWA z dnia 27 lipca 2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141, poz. 1176, ze zm. Art. 3. 3. Sprzedawca jest obowiązany zapewnić w miejscu sprzedaży odpowiednie warunki techniczno-organizacyjne umożliwiające dokonanie wyboru towaru konsumpcyjnego i sprawdzenie jego jakości, kompletności oraz funkcjonowania głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów. Tekst, że jest tylko pośrednikiem może sobie wsadzić w .... buty. LG oraz Iiyama dają realną gwarancję 30 dni na pixele. Edytowane 7 Września 2011 przez BuMeL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...