SilaHD Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 (edytowane) Witam, z góry przepraszam za jałowość mojego maila, ale kompletnie nie znam się na takim sprzęcie. Ostatnio kupiłem sobie router Pentagram Cerberus P6362. Podłączyłem i wszystko śmiga jak należy. I tu zaczyna się problem ;). Chciałbym kupić urządzenie , prawdopodobnie jakiś switch lub hub, które odbierało by po wifi sygnał z routera tak żebym z tego switcha mógł kablem pociągnąć net do telewizora i do dekodera TV Sat. I tu moja prośba. Czy są w ogóle takie urządzenia i czego tak na prawdę szukać. A może ktoś ma i może polecić takie urządzenie? Edytowane 26 Września 2011 przez SilaHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimar Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 Ethernet bridge -np linksys wet54g. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 Ethernet bridge -np linksys wet54g. On ma tylko jednego LAN'a na "wyjściu" - dwóch urządzeń nie podepnie raczej... Zobacz na TP-Link'a TL-WR543G - ma 4 porty i działa jako klient (WISP dokładnie)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilaHD Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 On ma tylko jednego LAN'a na "wyjściu" - dwóch urządzeń nie podepnie raczej... Zobacz na TP-Link'a TL-WR543G - ma 4 porty i działa jako klient (WISP dokładnie)... Dzięki i przynajmniej normalna ;) cena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...