fenfir Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 (edytowane) Dajcie znać jakie u was jest użycie ramu przy dx11. Zaskoczyłem się wczoraj bo pierwszy raz od wymiany kompa 1,5 roku temu wyskoczyło mi i to dwa razy, że jest za mało ramu i trzeba zamknąć jakieś programy. Ramu na pokładzie 8GB bez pliku stronnicowania. Samo użycie ramu w menedżerze przez grę pokazuje trochę ponad 1GB ale już pamięci zadeklarowanej było 8GB. Dzisiaj jak testowałem krócej to zadeklarowanej było 5,5/8GB. Nawet przy grze w crysisa czy battlefielda tak nie miałem Edytowane 5 Sierpnia 2012 przez fenfir Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Czy da rade pograć na 8800 GTS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) Z forum WMD: A spherical view of Harrison Pikes Raceway (notIndianapolis)... Click on the picture to see the VR/spherical panoramic photography... When you're in the VR, click on "HD is off" to see it in a better quality Visit this spherical panoramic photography using your mouse and holding the left mouse button... http://www.parispher...RS_memphis.html OT: Czy tylko mnie tak forum PPC zamula? / : Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez metal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgf1 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Nie tylko u Ciebie ta nowa skorka jest do niczego, forum tnie w ff podczas przegladania... I jak do konta Junior doszla Monza(Milan)? Moze by ktos odplatnie udostepnil na dzien swoje konto? Daje 10zl, potestowalbym i pozniej podjal decyzje odnosnie zakupu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ja ci bardzo chętnie udostępnię, bo bardzo rzadko odpalam, a własnie po zakupie pomyślałem że mogłem sie złożyć. Jak jesteś zaintereoswany to pisz na PW. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOrny Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Powiedzcie mi, czy jeżeli Shift 2 chodził mi spokojnie na Core 2 Duo 3.0GHz 4GB ram GF 9600GT to project też mi pójdzie tymbardziej że do finalnej wersji gry jeszcze troche czasu więc co za tym idzie optymalizacja pewnie się poprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Pójść pójdzie spokojnie, ale raczej nie wyżej niż medium, to raczej max, zależnie jak sie postarają. Tylko wydaje mi sie też że DX9 chodzi gorzej, a 10-tki chyba nie obsługuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 No way :) co do za c2d? raczej bedzie kiszka, jak na low bedziesz mial 30-40 klatek to bedzie dobrze. Zwlaszcza ze ostatnie buildy sa bardzo wymagajace jesli chodzi o proca (chyba przyspieszyli silnik fizyki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOrny Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Nie rozumiem dlaczego piszesz teraz że ostatnie buildy są wymagające, muszą chyba to przetestować i zooptymalizować na koniec tak ? W sumie źle zrobiłem że zadałem te pytanie w tak wczesnej fazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Powiem tak, generalnie nie masz co podchodzic z ta karta graficzna do pcars, bez wzgledu na to jak genialnie zoptymalizuja kod w finalnej wersji. Grafika w pcars to topowa polka i na 9600 nie pograsz komfortowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Dodatkowo gra czerpie pelnymi garsciami z tylu rdzeni w procku ile masz, szczegolnie fizyka, wiec nawet E8400 @4GHz jest zauwazalnie gorsze od Q6600 na default 2,6GHz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Tylko wydaje mi sie też że DX9 chodzi gorzej, a 10-tki chyba nie obsługuje. Mylisz się tryb dx11 jest bardziej wymagający , a nic nie wnosi poza dodatkowym trybem AA. Nawet bez AA wsysa ~50% więcej pamięci niż tryb dx9 , nie widzę sensu włączania tego trybu w tej grze. Niech lepiej coś z robią z lod-em , teren w dodali wygląda jak jedna wielka plama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgf1 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Ponoc gra lepiej dziala na kartach nvidii? Jak z zapotrzebowaniem na CPU, prawda to, ze bardzo korzysta z wielu rdzeni? Doszla Monza dla juniorow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 (edytowane) Ponoc gra lepiej dziala na kartach nvidii? Jak z zapotrzebowaniem na CPU, prawda to, ze bardzo korzysta z wielu rdzeni? Doszla Monza dla juniorow? Jak juz pisalem gra w moim przypadku wykorzystuje cpu na wszystkich 4 rdzeniach w okolicy 70%. Co do Monzy nie wiem. Edit: Test kart graficznych w pCARS - http://www.computerb...karten-2012/29/ HD7850 wypada gorzej od 560 Ti. Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) Co do wykorzystania procesora w pCARS, u mnie [na E8400@4GHz] wygląda to tak: (Akurat leciałem Zondą R po Nordschleife, DX11) Trzeba się powoli szykować na i5 2500K : ) Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez metal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Patrze na ten test wydajności to jeśli te dwa screeny porównawcze były wykonane przy tych samych ustawieniach grafiki to w przypadku nVidii coś nie działa wygładzanie cieni. Zobaczcie na cień barierki przy schodach po lewej stronie. Jakby w ogóle AA nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) W tej grze nie ma wygładzania cieni , jedyną grą na rynku , która oferuje AA dla cieni to SS3. Co najwyżej post AA wprowadza trochę mydła na cienie. Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba66 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 W tej grze nie ma wygładzania cieni , jedyną grą na rynku , która oferuje AA dla cieni to SS3. Co najwyżej post AA wprowadza trochę mydła na cienie. Co nie zmienia faktu że u nVidi wygląda wszystko bardziej poszarpane,cienie paskudne.Widać też bardziej poszarpaną krawędź na tej wieży z antenami po prawej górnej stronie.Coś jest nie tak z tym wygładzaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Porownujac te screeny rzeczywiscie +1 dla Radeona , pozostaje miec nadzieje ze z wydajnoscia cos poprawia bo na tym polu radek dostaje po tylku :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) Tak ewidetnie jest coś z AA na nv , co do poprawy wydajności na amd nie licz na to. Shift 2 też jest kapa na amd. Aż sam sprawdze , na screenie nv to wygląda jak AA nie było nie włączone widać to w wielu miejscach na screenie. edit: Jest ok, widzę nawet różnicę nawet na światłach , z computerbase screeny nv to jakby w ogóle AA nie działało. Może walneli się na screenach. Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Wy tez macie takiego input laga przy zakladaniu kontr? Tragicznie to wyglada, auto przy kontrach wpada w takie wahadlo przez tego laga ze to poezja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opony, opony... odnośnie nowego modelu opon, 3 dni temu na forum WMD odezwał się gościu odpowiedzialny za ich model: First, let me apologize. I have been not only in the cave too long, but also on vacation. I probably could have given a heads up on all that. The tire model is coming along. Some of it is now out of the lab and in the field. I call my offline development and analysis setup (where all those graphs came from for example) the 'lab'. Actually running live in a real time racing platform (pCARS) is the 'field'. It is NOT ready for public consumption. There are both systems integration issues and some behavioral stuff I am not happy with. Be patient. The FFB experience has given me a better feel for where the line is for 'ready' to be released to WMD builds. It is not there yet. There is still a research aspect to this as well. There will also be a tuning aspect that Doug will likely do a lot of, but I need to characterize things and get it in the ballpark first. Also, my field setup (my main PC) has been underpowered for all of the 'lab-like equipment' I am trying to run in the field (instrumentation, etc...think of it like a bunch of crazy telemetry coming off a Ferrari at their private test track). So I have a new PC coming to fix that. My new 'field' should be operational soon. Źródło (tylko dla zarejestrowanych użytkowników forum WMD): A.J.'s Thread : ) #815 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) Czyli popularne "bedzie jak bedzie". W oczekiwaniu polecam zainteresowac sie Assetto Corsa W przyszlym miesiacu bedzie dostepna beta. Imo pcars nie bedzie mial do tego startu. Zwlaszcza dla spragnionych drogowych fur (czyli mnie np) z dobra fizyka. Do tego laserowo skanowane tory. Bajka... A tak na marginesie to dobija mnie bezmyslne ladowanie poligonow w niepotrzebne miejsca przez grafikow w pcars. Obciaza to karty graficzne w takim stopiniu jakim widac. Wola wymodelowac srubke w miejscu, w ktorym nawet mechanik w realu ja ledwo widzi a w zamian za to pojechac z LOD otoczenia tak, ze wyglada jak jedna wielka kupa za przeproszeniem. WIem ze to beta ale z tego co sie orientuje to modele optymalizuje sie juz w chwili ich tworzenia a nie pozniej. Taka ilosc detali w niewidocznych miejscach to sztuka dla sztuki, co czesto ma miejsce przy modelowaniu typowo pod same rendery (wiem bo sam kiedys troche strugalem aut w 3dmaxie). LOD od kilku buildow to jakies nieporozumienie Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) Czyli popularne "bedzie jak bedzie". W oczekiwaniu polecam zainteresowac sie Assetto Corsa W przyszlym miesiacu bedzie dostepna beta. Imo pcars nie bedzie mial do tego startu. Zwlaszcza dla spragnionych drogowych fur (czy mnie np) z dobra fizyka. Do tego laserowo skanowane tory. Bajka... Właśnie odświeżam temat o AC, bo coś cisza w nim, a tak jak mówisz, warto się tym tytułem zainteresować. A tak na marginesie to dobija mnie bezmyslne ladowanie poligonow w niepotrzebne miejsca przez grafikow w pcars. Obciaza to karty graficzne w takim stopiniu jakim widac. Wola wymodelowac srubke w miejscu, w ktorym nawet mechanik w realu ja ledwo widzi a w zamian za to pojechac z LOD otoczenia tak, ze wyglada jak jedna wielka kupa za przeproszeniem. WIem ze to beta ale z tego co sie orientuje to modele optymalizuje sie juz w chwili ich tworzenia a nie pozniej. Taka ilosc detali w niewidocznych miejscach to sztuka dla sztuki, co czesto ma miejsce przy modelowaniu typowo pod same rendery (wiem bo sam kiedys troche strugalem aut w 3dmaxie). LOD od kilku buildow to jakies nieporozumienie Beta? Przecież to... alpha, pre-alpha ; ) A detale samochodów można zmniejszyć w opcjach ustawień graficznych ; P : ) Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez metal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2012 green hell zaczyna fajnie sie prezentowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Ta apropo tego AA , to nie wiem po co oni udostepniaja to w dx9 skoro nie dziala. Dopiero w dx11 zaczyna dzialac AA i stad uzycie pamieci tak leci do gory. Na fermi dx11 vsync + AA grac sie nie da , trzeba wylaczac vsync. Na keplerze dziala dobrze z vsync , idealna plynnosc , a gpu wrecz lezy odlogiem(uzycie ~50%). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Czemu Vsync przeszkadza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zacięcia/zwolnienia animacji , bez vsync problem znika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2012 360 panorama na suzuce http://www.parispherique.com/panos/divers/pCARS/pCARS_suzuka_timelapse.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Ciekawe rzeczy wyczynia pan Ian Bell (właściciel SMS): http://www.racedepartment.com/forum/threads/banned-for-no-reason.47384/page-63#post-1228818/ http://www.racedepartment.com/forum/threads/pcars-a-community-divided.55267/ W skrócie Ian grozi pozwem (albo pozywa) forum Race Department za nieprzychylne komentarze w stosunku do pCARS. Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...