Skocz do zawartości
Gość Ludovic

Project C.A.R.S

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznijmy od rozwinięcia skrótu C.A.R.S - Community Assisted Race Sim. W wolnym tłumaczeniu na Polski. Symulator wyścigów wspierany przez społeczność ( jaką są w domyśle gracze). O co w tym wszystkim chodzi? Gra obecnie jest w stanie Pre Alpha i możecie kupić ją już dziś tutaj> WMD Forum

Wymagane jest by najpierw zarejestrować się na forum! Do wyboru macie różnie płatne opcje i w zależności od tego ile zapłacicie zależeć będzie jaki wpływ na gre możecie mieć. Płacąc najmniej czyli 10 Euro macie dostęp do kolejnych wersji gry. Możecie zgłaszać bugi i dawać swoje sugestie. Projekt wydaje się być bardzo ciekawy. Główne założenie jest takie, że gra powstaje przy wsparciu Graczy a nie wydawcy i jest robiona DLA graczy. Dodatkowo Twórcy mówią o dzieleni się zyskiem ze sprzedaży gry. Więc każdy kto zainwestował ma dostać swój drobny procent jeśli gra zarobi. Twórcy gry jako pierwsi zwrócili się do społeczności sim racingowej i nie ukrywają też, że zależy im na tym by zrobić ultimate sima. Podstawy do tego mają dobre, graficznie pomimo, że to wersja Pre Alfa, czyli tak naprawdę grafika zostanie dopieszczona jeszcze ale i tak już w obecnej formie wygląda zachwycająco. Jeśli ktoś marzy o porządnym symulatorze, myślę, że warto wziąć udział w tym projekcie. Jeśli ktoś myśli, że zapłaci i będzie pisał, że chce kolejną Forze/ Gran Turismo to niech lepiej czeka na sequelle tych tytułów.

 

Parę screenów

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Film.

 

Edytowane przez Ludovic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób się na to skarży więc może w końcu coś z tym zrobią :) Ja prawdopodobnie zakupie sobie jak będzie jakiś wolny czas. Z resztą podobno poprawili trochę laga w najnowszym buildzie więc może zanim kupie będzie dało się już jeździć. Obowiązkowo wrzucę jakieś screeny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze ma 6 lat, to bylo luzne stwierdzenie, ze gdyby oferowal taka grafike to nic wiecej nie byloby potrzebne komus kogo interesuja simy.

 

A co do projektu cars to sledze watek na nogrip praktycznie od samego poczatku i sadzilem ze naprawde moze cos z tego wyjsc. Ale fizyka "wzrokowo" nadal wyglada tak jakby pojazdy nie mialy fizycznego kontaktu z gruntem. To samo bylo w shiftach

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze ma 6 lat, to bylo luzne stwierdzenie, ze gdyby oferowal taka grafike to nic wiecej nie byloby potrzebne komus kogo interesuja simy.

 

Nie żartuj, rFactor pod względem fizyki zestarzał się prawie tak samo jak pod względem grafiki.

Wymienię kilka rzeczy:

- słaby model opony

- raczej kiepski FFB

- brak symulacji pogody

To tylko kilka najważniejszych rzeczy, które od razu przychodzą do głowy.

 

Na szczęście wszystko to ma zmienić rF2 i to już tuż tuż (teraz trwa zamknięta beta).

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja mam nadzieję, że skoro gracze płacą to SMS zrobi coś z fizyką. Wątpię by dogonili iRacing bo im prace nad modelem opony zajęły lata. Zapowiedź tras laserowo skanowanych cieszy. To jest pewne, że będą pracować nad fizyką ciekawe tylko jak im to wyjdzie.

 

FFB w rFactorze w nie których modach był dobry w innych średni, w rFactorze też najwięcej będzie zależało od moderów, możliwości na pewno będą większe.

Edytowane przez Ludovic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie żartuj, rFactor pod względem fizyki zestarzał się prawie tak samo jak pod względem grafiki. Wymienię kilka rzeczy:- słaby model opony- raczej kiepski FFB- brak symulacji pogodyTo tylko kilka najważniejszych rzeczy, które od razu przychodzą do głowy.Na szczęście wszystko to ma zmienić rF2 i to już tuż tuż (teraz trwa zamknięta beta).

 

Jesli moge spytac, w co aktualnie grasz z simow? Ja walkuje glownie rf ze wzgledu na multum modow i na kazda zachcianke cos sie znajdzie (rf mi juz ponad 25gb zajmuje). Pogralbym z checia w iracing/netkar ale nie stac mnie na zabawy z takim modelem biznesowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ktos tak w ogole jezdzil juz? :)

 

Dwa nowe filmiki z siedzibi SMS. Widac dalej laga jak w Shifcie, ale w komentarzach ludzie ktorzy grali mowia ze w rzeczywistosci jest mniejszy niz to widac na filmiku, no i trzeba wziac pod uwage ze to nadal wczesna wersja..

 

http://www.youtube.com/watch?v=ykt4yDTgOiE

 

http://www.youtube.com/watch?v=-AZDM-Vs7lM

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Jeszcze nie. Mało czasu ostatnio a i mam taką chęć by poczekać trochę i jak już zagrać to żeby się nie rozczarować. Podobno steering lag maleje w kolejnych buildach. No i też szkoda, że jeszcze nie ma możliwości grania w multi :)

 

No i jeszcze pierwsze słowa od "Stiga"

http://www.wmdportal.com/projectnews/former-stig-ben-collins-impressed-with-c-a-r-s/

Edytowane przez Ludovic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej kusi mnie by kupic :)

 

WMD Team Member Scorzilla has put together a well-made video trailer of Slightly Mad Studios’ developing C.A.R.S. title.

The three-minute video made with the current pre-alpha build of C.A.R.S., showing the various types of vehicles in the current build in action.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=1Y730IzOMPw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

0:13-0:20 is this real life?

 

Link do tego samego na Vimeo

C.A.R.S on Vimeo

 

 

Ja bankowo kupuję opcję Team Member. Oby tylko dopracowali fizykę i zniwelowali input laga. Póki co na forum Ian Bell zapewnia, że skupiają się tylko na tym by to był symulator z prawdziwego zdarzenia, wszystko poniżej ich nie zadowoli. Dlatego trzymam kciuki żeby ten projekt wypalił bo jeśli przyłożą się do fizyki to możemy mieć dobrego sima z masą samochodów i tras. Shift 2 miał około 120 samochodów i 35 tras. Takiej zawartości nie miał żaden sim w dniu premiery. Panowie z SMS to jedyna ekipa która może pozwolić sobie wydać tak duży "content" i tyle licencjonowanych samochodów na PC... a jeśli zrobią to tym razem w simie no to mi nic więcej do grania już nie potrzeba :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

No rFactor 2 chyba graficznie nie urwie. I tak będzie trzeba poczekać na jakieś pierwsze porządne mody.

 

Podoba mi się też to, że w projekcie bierze udział Ben Collins. Naprawdę ciężko znaleźć kogoś kto miał okazję prowadzić tak wiele samochodów drogowych i ma takie doświadczenie w wyścigach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek 1 problem... glupi Norton wywalil mi swiezo sciagnieta instalke .exe bo uznal go za niebezpieczny bo nikt nie wyslal im zadnej opini o tym pliku.. coraz bardziej irytuje mnie tej gowniany NIS.

 

Narazie przegladam forum WMD i moge powiedziec ze duzo sie tam dzieje, ponad 10k aktywnych userow, 20k odpowiedzi na forum, zapowiada sie dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Ja od dawna nie używam żadnego antywirusa ;) Raz na miesiąc kompletny skan i problemów nie mam. Nic tak nie psuje komfortu pracy na kompie jak antyiwirus.

 

No ale udało się to odpalić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, musialem tylko wylaczyc to badziewie na czas sciagniecie.

 

 

Wstepnie..

 

Graficznie poprawiony Shift2, mniej FPS, przynajmniej w aktualnej wersji, dzwiek ok, nie ma do czego sie przyczepic.

 

FFB - tu widac ciagle sie rozwija, aktualna wersja ma dwa rozne .exe by kazdy mogl sie przekonac o zmianach w FFB, poniewaz ciagle dochodze do siebie po polamaniu obojczyka to sile FFB mam ustawiona na 30% i nie do konca wszystko czuje, ale jest znaczna poprawa w stosunku do S2U.

 

Fizyka - bardzo daleko jej do S2U, nie ma mowy o plywaniu samochodow, jezdzilem narazie tylko DTMowym Audi i Formula B (chyba cos pomiedzy GP2 i F1) i w obu sterowanie bylo bardzo precyzyjne, czuc kiedy tracimy przyczepnosc, chociaz latwo stracic tyl na dohamowaniach, ale moj czas reakcji jeszcze nei ten sam.

 

Bardzo podoba mi sie odzew deweloperow na posty uzytkownikow na forum, widac ze biora, lub przynajmniej staraja sie brac wszystkie wypowiedzi pod uwage. Wspolpracuja ze Stigiem i to czesc jego dosc obszernego komentarza:

 

Originally Posted by Ben Collins

1. The cars fly around too much when they crash – temporary glitch?

2. When the cars make contact with eachother the reaction is over the top, you can get away with quite a lot more.

3. Le Mans racing is a rolling (not standing) start

4. Bathurst – great track flow but the surroundings I assume are still being built? It looks like the gobi desert when there should be trees / grandstands etc.

5. AI – is it me or do the AI drivers all have a death wish? They are wild man.

Hi Ben,

 

1. Yes this is old glitchy tech which will be replaced in time with a new crash model.

2. This is the same issue effectively as 1. We wrote some extreme tech for the previous games for collisions, damage, etc and it will be replaced with a more realistic and forgiving contact model

5. Yes the AI are completely wild and will get an overhaul during the project - they are currently very aggressive, error prone and likely to turn into you without provocation. We've got big plans for the AI based on yours and the communities feedback on them and we'll be trying our very best to simulate real wheel to wheel racing with them whilst making the drivers believable characters.

Co do punktu 4. w build 86 jest Bathurst WIP, wiec asfalt, sciany i pustynia wkolo, ale mozna juz pojezdzic ;)

 

 

Reasumujac jak na wczesna alphe, jestem zadowolony, jesli gra bedzie sie rozwijac w takim tempie to moze byc naprawde dobry sim z bardzo dobra grafika, jesli bedzie wspiral mody, to konkurent rF2 murowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Jeśli chodzi o mody to ma być wsparcie a dodatkowo mają one być do kupienia na WMD, czyli twórcy modyfikacji mogli by zarabiać.

 

Powerslave. A możesz mi powiedzieć jak płaciłeś? Paypalem czy jakoś inaczej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Co do punktu 4. w build 86 jest Bathurst WIP, wiec asfalt, sciany i pustynia wkolo, ale mozna juz pojezdzic ;)

 

O Boże, pamiętam ten tor z ToCA Race Driver 3. Żadneg innego toru w żadnej grze tak nienawidziłem. Oczywiscie fajny i ciekawy tor, ale kompletnie nie umiem go ogarnąć, przede wszystkim tej środkowej krętej części, rozwalałęm sie tam non stop.

 

Teraz to w grach chociaż można sie wspomóc linią wyścigową, wtedy nie miałem cierpliwości do jej szukania.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bathrust to genialny tor:)

 

Reasumujac jak na wczesna alphe, jestem zadowolony, jesli gra bedzie sie rozwijac w takim tempie to moze byc naprawde dobry sim z bardzo dobra grafika, jesli bedzie wspiral mody, to konkurent rF2 murowany.

No nie wiem, z modelem opony i LiveTrackiem + pogodą z rF2 ciężko będzie konkurować.

 

 

Powiedz jeszcze jak wg ciebie z input lagiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...