Avendor Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam o to zestaw który wybrałem nie wiem tylko jaką płytę główną kupić . Procesor : Intel Core i5-2500K Płyta główna : ASRock P67 PRO3 B3 <---- nie wiem czy bedzie dobra Pamięć: Kingston 2x4GB 1600 MHz HyperX Blue Karta Graficzna: Palit GeForce GTX 570 Zasilacz: XFX XXX 650W Modular Licze na wasze opinie na temat tego zestawu Jestem zielony w temacie podzespołów komputerowych więc jest on z waszej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Ten Asrock to jedna z lepszych płyt . Do tego w miarę tani . Ramy bierz Goodram 2x4GB DDR3 1 333 mhz CL9 - lepsze i tańsze niż Kingstony , w ogóle do czego ci potrzebne 8GB ramu . Kartę najlepiej od MSI z chłodzeniem Twin Frozr III . Co do zasilacza - brał bym trochę tańszego Thermaltake Toughpower XT 675W . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avendor Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 no troche droga ta karta od MSI wogule to chłodzenie Twin Frozr III dużo daje ? po drugie to czym sie różnią te kingstony od tych Goodram 2x4GB DDR3 1 333 mhz CL9 pozatym patrzyłem na esc i te ramy właśnie są droższe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...