ULLISSES Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Klaus, nie strofuj go tak. Przez święta nam się trochę trolli wykruszyło, a ktoś musi tutaj pisać, by było co czytać do porannej kawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Przecież mówiłem, że PurePC to my. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gollumek Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Poleci ktoś jakiś dobry, sprawdzony sklep online z olejami bądź najlepiej jakiś stacjonarny w krakowie? Ewentualnie ktoś może polecić jakąś alternatywe dla Total Ineo ECS 5w30? z normą jak dobrze pamiętam ACEA C3 dla silników z FAP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FredPL Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja do swojego leję Castrol Magnatec 5W40 z normą C3 (taki sam używał poprzedni właściciela auta) i nie mam żadnych problemów. Zmiana co 15tyś i auto lata bez problemów, inna sprawa, że następnym razem chyba spróbuję Liqui Moly bo ponoć jest bardzo dobry i w przeciwieństwie do choćby Castrola właśnie nie zostawia osadu/nagaru ;) (o ile ten Castrol faktycznie zostawia jakiś osad ;)) EDIT: samochód to Mitsu Carisma 02' 1.9 DID i ma niemal 300tyś przebiegu ;) Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez FredPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja do swojego leję Castrol Magnatec 5W40 z normą C3 (taki sam używał poprzedni właściciela auta) i nie mam żadnych problemów. a ja go nie polecę - bo parę lat temu zamarzła mi przez niego odma w silniku i potem mi go nieżle obrzygało jak wypluł przez bagnet, po zmianie na castrola 0w40 jakiś Edge czy jakoś tak nie wystąpił juz ten problem [a eksplatowany samochód tak samo, i zdarzały się dużo większe mrozy] Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Bo odmę się raz na jakiś czas czyści - szczególnie w 1.4 VAGa? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) moze i się czyści tylko jak uzywa sie tego magnetycznego szajsu, bo na lepszym to jest zadowolona ;) i jakoś nie chciała się zapchać [konkretnie to podobno wilgoć się tam ma zbierać i zwężać światło rurki] - zmiana oleju i po problemie ;) a zimy jeszcze tęższe się trafiały peżo 1,8 16V 116KM bez gazu tak dla jasności ps jak miałem R25 2,0 B+lpg [jeszcze na gaźniku - całe 100kucy] to lubił się jakiś wąz od odmy zapychć takim białawym szajsem ale to z gazu podobno wyłaziło - wystarczyło przedmuchać ;) - swoją drogą bardzo zajefajna maszyna ;) i aby nie odbiegać od tematu to chodziła na półsyntetycznym Lotosie 10w40 Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 ps jak miałem R25 2,0 B+lpg [jeszcze na gaźniku - całe 100kucy] to lubił się jakiś wąz od odmy zapychć takim białawym szajsem ale to z gazu podobno wyłaziło - wystarczyło przedmuchać ;) To nie wina gazu była, tylko partactwa gazownika druciarza, który sklecił instalkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) To nie wina gazu była, tylko partactwa gazownika druciarza, który sklecił instalkę. tego to nie wiem bo maszyna zawsze sprawna była i ładnie chodziła [przez czały czas co ją miałem nie zawiodła], tylko własnie nieraz się to zapychało z tego co kojarzę to było jakoś przy niskich temperaturach co do gazownika to niby miał dobre opinie i znajomi chwalili [nie mieli też zadnych problemów] ale miałem taką przygodę że w nocy ktoś mi wyciął parownik od gazu [po h..j to komu?] - wlażł od spodu przeciął przewody gazu i chłodziwa - zastanawiające że to gdzie ten parownik jest to mogło parę osób tylko wiedzieć w tym przede wszystkim gazownik ;) ale r25 to mocna maszyna człowiek nieświadomy niczego rano spieszył się do roboty na gazie nie odpala bo to w lato było to przełaczył na benzynę i w drogę ;) dopiero po paru km wskażnik temp wody się podniósł i potem trochę pary szło, po otwarciu maski szok! ale co zrobić dolałem wody i pojechałem dalej ;) po wymianie węży i założeniu parownika maszyna smigała dalej Edytowane 21 Maja 2015 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) 8 godzin temu, Piotr Dziektarz napisał: Witam , Ja bym jeszcze serdecznie polecił doskonały olej Polskiej marki Specol, olej produkowany w Polce przez Polską firmę i polecam np. świetny olej syntettczny Gold 5W40: http://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=Specol+gold+5w40&submit_search= Tak kiepsko sprzedaż idzie, ze trzeba spamować? :) Ale jak juz Pan poleca Specola to mam pytanie czym podyktowana jest ostatnia zmiana kart specola i nagly wzrost NOACK ich niektorych olejów? Edytowane 29 Marca 2018 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 29 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2018 Polecam olej marki Revline 10W40*. W IC po zniżkach wychodzi jakieś 7PLN za litr. Spoiler *Do pierwszego odpalenia po remoncie silnika i otwarcia termostatu. Potem do kosza utylizacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom256 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2018 Dnia 29.03.2018 o 22:31, KAX_ napisał: Tak kiepsko sprzedaż idzie, ze trzeba spamować? :) Ale jak juz Pan poleca Specola to mam pytanie czym podyktowana jest ostatnia zmiana kart specola i nagly wzrost NOACK ich niektorych olejów? Tutaj nawet nieźle wypadł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2018 Dnia 16.12.2018 o 20:39, tom256 napisał: Tutaj nawet nieźle wypadł. A co ten test ma do jakosci oleju? W ogóle nie odzwierciedla warunków panujących w silniku. Najlepiej w tych smiesznych testach wypadl olej przekladniowy to może by przekladniowke do silnika zalać? Testowanie olejów w taki sposób to jak by opony samochodowe testować montując na tacze. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 28 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2019 15 minut temu, garvus napisał: Jak już przy motoryzacji jesteśmy to może ktoś doświadczony zerknie tutaj https://dufal.pl/ i wytlumaczy mi jakimi metodami i jak to sie w ogole odbywa, ze mozna usunac wgniecenia z karoserii, nawet te najwieksze bez koniecznosci lakierowana? Przeciez zawsze sie go zdrapie i nie bedzie to estetycznie wygladac czy ja o czyms nie wiem i serio sa tak dobre metody? Dobrze że dałeś linka bo ten spam nie miał by sensu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...