dayus Opublikowano 27 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2005 Teraz mam przerzutke Tourney,ale jakas lipna jest. jak sie juz calkowicie dojedzie poszukam Altusa, Acery albo ALivio. Tak 34 zeby. Jakbym zmienial piaste, to od razy bralbym deore, a jak deore to nowy lancuch manetki - caly rower, wiec wielotryb zostaje. Od czego to zalezy jak mam z przodu dane na 3 przelzoenie, z tylu na 7 i krece pedalami na maksa, to przeskakuje (to samo tyczy sie 1x2) Dopiero co wymienielm lancuch,wielotryb,automat i korbę. Wymienic lancuch czy caly naped na nowy? Jak poznac co jest najbardziej zuzyte (lancuch, kora, wielotryb) ? Tania korba to ok. 100zl teraz mam jakas shimano z 42 czy 44 zebami za 70-80zl srebrna cala. A potrojna to z 3 zebatkami :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaWrzOL Opublikowano 28 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2005 Mozecie polecic licznik? Niestety moj spodobal sie smarkoczowi :angry: Nie musi to byc Sigma ani inny wynalzek :wink: Wymagania: - Predkosc podawana z dokladnoscia do jednej cyfry po przecinku - Mozliwosc manulnego wpisania obwodu kola w mm - Funkcjonalny i nie wygladajacy jak zabawka :D To co jest na allegro odpada bo nie budzi we mnie zaufania (szczegolnie model z bateria sloneczna). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 28 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2005 Mozecie polecic licznik? Niestety moj spodobal sie smarkoczowi :angry: Nie musi to byc Sigma ani inny wynalzek :wink: Wymagania: - Predkosc podawana z dokladnoscia do jednej cyfry po przecinku - Mozliwosc manulnego wpisania obwodu kola w mm - Funkcjonalny i nie wygladajacy jak zabawka :D To co jest na allegro odpada bo nie budzi we mnie zaufania (szczegolnie model z bateria sloneczna). 1354808[/snapback] VDO są dobre, ja mam echowell bezprzewodowy licznik ale srebrną wersję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SILENT... Opublikowano 28 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2005 lol> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 29 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2005 Znacie może adresy stron www hurtowni sprzętu rowerowego ? Okolice Katowic-Tych. Bede wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 29 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2005 poszukaj w necie o amigo bike w mikolowie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 30 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2005 Czym sie roznia zwykle manetki od ESP 1:1 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIULIK Opublikowano 30 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2005 Czym sie roznia zwykle manetki od ESP 1:1 ?? 1358287[/snapback] ESP 1:1 to jest do tylniej przerzutki firmy SRAM. A standardowe ( chodziło ci pewnie o 2:1 ) do przerzutek Shimano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 30 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2005 standardowe 2:1 to jakie są,jak dzialaja i jaka jest roznica w dzialaniu 1:1 vs 2:1. Wiem do czego sa manetki,ale nic wiecej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2005 kupilem sobie klucz do kaset i problem mam. ni cholery nie moge togo klucza wsadzic w zasrana kasete :/ poprostu nie wchodzi jak by byl za duzy, ale mierzyle sowmiarka i powinien pasowac idealnie. kurde juz nie wiem co mam robic zaraz pojde i przysram wielkim mlotem :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2005 kupilem sobie klucz do kaset i problem mam. ni cholery nie moge togo klucza wsadzic w zasrana kasete :/ poprostu nie wchodzi jak by byl za duzy, ale mierzyle sowmiarka i powinien pasowac idealnie. kurde juz nie wiem co mam robic zaraz pojde i przysram wielkim mlotem :/ 1362541[/snapback] Eee wyluzuj, przyłóż klucz do kasety - i pokręć trochę - zobacz czy chociaż lekko zaskakuje- jeżeli tak, to jak zaskoczy pyknij lekko centralnie młotkiem, potem odkręcaj - ja też mam taki lewy klucz - kupiłbym nowy, ale kasetę odkręcam tak rzadko, że nie ma sensu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIULIK Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 standardowe 2:1 to jakie są,jak dzialaja i jaka jest roznica w dzialaniu 1:1 vs 2:1. Wiem do czego sa manetki,ale nic wiecej. 1359639[/snapback] Teoretycznie 1:1 powinno być dokładniejsze, a na temat praktyki nie będę się wypowiadał, bo nigdy nie używałem odpowiedników z tych klas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 ja uzywam srama - manetka 9.0, przerzutka 5.0 i caly ten system 1:1 wg mnie jest bardzo dobry, tak jak napisal KIULIK przerzucanie jest bardzo dokladne i nigdy nie mialem problemu z przerzucaniem, a mam juz trzecia przerzutke srama z tylu (byla 9.0 i dwie 5.0) i wszystkie dzialaly idealnie, a np kumpel posiadajacy z tylu deorke czasami ma problem gdy np przerzutka jest zablocona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2005 no to ja tez cos dorzuce;] brat zrobil sobie prezent i ma teraz cos takiego tyle ze bez tarcz - zamiast nich magura hs 33 osprzet tyl xtr przod XT, kola DT, amor Duke SL z tego roku i inne duperele ale wazna jest rama 8500 :D tym samym ja stalem sie posiadaczem czegos takiego tez ne ma tarcz, troche ubozszy osprzet - LX/XT, rama 6700, amor Marzocchi MC Comp Coil wkrotce real foto:))) czekam tylko az zdam maturke i jade szalec po gorkach :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIULIK Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Trek'a Bruiser. rama: Trek Bruiser 14,5'' widelec: sztywny Trek Bruiser Cr-Mo jumping disc stery: Dia Compe, STS aluminium suport: Truvativ ISIS korby: Truvativ Hussefelt DH 32/22 przerzótka przód: Shimano Alivio przerzótka tył: Shimano Alivio manetki: Shimano Alivio ilość biegów: 2x8 = 16 kaseta: SunRace 12-32 łańcuch: nie wiem :P hamulce: Pro-max dźwignie hamulcowe: jakieś shity :P piasty: no-name pod tarcze obręcze: no-name opony: Kenda Kinetics 26x2,35 mostek: no-name aluminium, krótki, wytrzymały :P kierownica: Bontrager Crowbar Cr-Mo sztyca: aluminium długa siodło: Bontrager FS 2000 pedały: Wellgo platformy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2005 1. Jakie pedaly do cross-treking ? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47012180 - alu http://www.allegro.pl/show_item.php?item=46465099 - plastyk Na ktorych wygodniej sie jezdzi w adidasach, gdybym mial buty na zatrzaski bralbym jakies z zatrzasakami,ale tak to zbedny wydatek(moze nie zbedny,ale malo konieczny...) 2. Kupilem lancuch Shimano pol roku temu, teraz chce kupic nastepny (pozniej jeszcze 1 i zmieniac co 800km)czy musialbym kupic 2 taki sam, czy moge kupic inny, jesli innt to jaki polecacie (7spd)? 3. Czy w amorze RST olejem smarowac tylko rury slizgowe czy w srodku caly amor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2005 (edytowane) 1. nie wiem, ale ja bym raczej nie bral plastikow, zahaczysz o cos twardego i pekna :/ 2. nie wazne jaki lanuch kupisz, wazne by byl przeznaczony do kaset 7/8 rzedowych 3. zalezy od amora... edit: jesli chodzi o pedaly to z tych dwoch co podales zdecydowanie author'y raz, ze wytrzymalsze, dwa, ze same ustawia Ci sie do poziomu bo maja na srodku taka wypustke :P Edytowane 3 Kwietnia 2005 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2005 obydwa typy pedal sa marki author. Co znaczy,ze ustawią sie do poziomu? Nie wiem czy wazne,czy nie,ale chodzi mi o to,ze chce zmieniac co ok. 800km lanuch na nowy i po "przejechaniu" 3-go lanucha wybiera, ten, ktory jest najkrotszy i tak w kolko. A amor to CT-COM T4, sprezyna i elastomer MCU. Czy oplaca sie kupowac wspornik amortyzowany do siodelka,moj kumpel ma jakis shit no-name i prawie wcale nei amortyzuje na dziurach,a jak juz ta ciagnie i nie rowno skacze. Czy wsporniki marki Accent są lepsze i fajnie miekko plywaja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2005 heh no pedal ustawia sie do poziomu czyli... jest poziomo :P jak nim zakrecisz to ustawi sie rowno a nie np pod skosem :) nie ma sensu kupowac 3 lancuhow i zmieniac je tak jak mowiles, kup jeden, dowiedz sie po ilu km nalezy go wymienic i kup nowy, a tamten wywal bo na nic Ci sie juz nie przyda (branzoletka, naszyjnik? :D ) - lancuchy sie z czasem rozciagaja dlatego potem przerzutka dziala nieprecyzyjnie, lancuch przeskakuje na zabkach itd.... hmm nie wiem czy cos Ci da smarowania tego amora, jesli masz tlumienie olejowe to jesli chcesz zmienic olej to lepiej na taki jaki jest oryginalnie, bo potem amor moze dzialac gorzej :/ sztyce amortyzowane sa do d... :P lepiej kup sobie żelowe siodelko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 te ustawienia do poziomu pedal to akurat mi nie potrzebne,zawsze mi sie dobrze jezdzilo,a sie nie ustawialy. Wiec kupiej eszcze jeden lanuch,ale jaki? Do 7 przelozen. I jaka spinkę,zeby szybko rozpinac. Tzn,ze musze tylko rury slizgowe raz na jakis czas przesmarowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 rury ślizgowe?!?! a ja myslalem ze to sie goleniami zwie :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 te ustawienia do poziomu pedal to akurat mi nie potrzebne,zawsze mi sie dobrze jezdzilo,a sie nie ustawialy. Wiec kupiej eszcze jeden lanuch,ale jaki? Do 7 przelozen. I jaka spinkę,zeby szybko rozpinac. Tzn,ze musze tylko rury slizgowe raz na jakis czas przesmarowac? 1367846[/snapback] 1. ok :) 2. zwykly shimano 7 rzedowy i powiedz ze chcesz ze spinka i po sprawie. 3. eeee yyy hmm a co chcesz osiagnac tym smarowaniem? zle Ci teraz ten amor chodzi i chcesz by chodzil dobrze, czy ktos Ci cos powiedzial i chcesz "bo tak" :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sector19 Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Trek'a Bruiser. rama: Trek Bruiser 14,5'' widelec: sztywny Trek Bruiser Cr-Mo jumping disc stery: Dia Compe, STS aluminium suport: Truvativ ISIS korby: Truvativ Hussefelt DH 32/22 przerzótka przód: Shimano Alivio przerzótka tył: Shimano Alivio manetki: Shimano Alivio ilość biegów: 2x8 = 16 kaseta: SunRace 12-32 łańcuch: nie wiem :P hamulce: Pro-max dźwignie hamulcowe: jakieś shity :P piasty: no-name pod tarcze obręcze: no-name opony: Kenda Kinetics 26x2,35 mostek: no-name aluminium, krótki, wytrzymały :P kierownica: Bontrager Crowbar Cr-Mo sztyca: aluminium długa siodło: Bontrager FS 2000 pedały: Wellgo platformy 1366739[/snapback] heh cuekawe za ile Ci peknie :P:P/... W sumei wytrzymala ramka... ale da sie zajechac (jak wszystko :P) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIULIK Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 heh cuekawe za ile Ci peknie :P:P/... W sumei wytrzymala ramka... ale da sie zajechac (jak wszystko :P) Wiem, że wszystko da się zajechać, ale ta rama napewno więcej katowania wytrzyma niż rama do XC. Może tego nie widać na fotce, ale rama ma bardzo duże i masywne spawy, i dużo wzmocnień w okolicach główki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 (edytowane) 1. ok :) 2. zwykly shimano 7 rzedowy i powiedz ze chcesz ze spinka i po sprawie. 3. eeee yyy hmm a co chcesz osiagnac tym smarowaniem? zle Ci teraz ten amor chodzi i chcesz by chodzil dobrze, czy ktos Ci cos powiedzial i chcesz "bo tak" :P 1368166[/snapback] ad2. - widzialem kieidys stare amory, ktore "funkcjonowaly" jak zwykly widelec staly i nie chcialbym z mojego zrobic takiego sprzetu. Czym wyczyscic wolnobieg, zeby nie pobrudzic starym smarem nowego lancucha, zawsze czyscilem nafta, ropa,ale widze,ze to nie czyszczenie tylko rozmazywanie... A jeszcze odnosnie tych wspornikow amortyzowanych do siodla, co inni mysla na ten temat? Edytowane 4 Kwietnia 2005 przez dayus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 (edytowane) moj amor staje sie pol-sztywniakiem w zime, bo olej gestnieje i chodzi strasznie anemicznie :P mozesz spr. dac troszke oleju na golenie i pobounce'owac :D na nim niech sie dobrze rozprowadzi, ale to tylko na niedlugi okres czasu poprawi jego chodzenie, bedzie bardziej czuly itd... nie mam innych pomyslow:( jesli masz kasete rozkrecana to zaden problem, rozbierz ja i czysc kazda zebatke czym chcesz, nawet sama szmatka :) Edytowane 4 Kwietnia 2005 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Po pierwsze absolutnie nie kupuj plastikowych - to porażka - nawet moja mama je po roku zużyła... A te alu miałem i muszę powiedzieć, że do trekingowej jazdy się nadają, a jak się dba i smaruje co jakiś czas i redukuje luzy, to łądnie chodzą. Ale z tym poziomowaniem, to ściema - czasem się udaje... Amor - w moim przypadku musiałem go rozebrać całkowicie, wszystko wyczyścić, wymienić ślizgi, jeszcze poprawić taki zaczep w goleni z amortyzatorem, bo się zapiekło, po złożeniu i zalaniu nowym olejem chodzi ładnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2005 ja mam plastykowe pedaly i dopiero teraz sie troszke polamaly, a maja juz 3 lata, a luzow nie mam wcale przy nich. To tego amora zostawie narazie, jak chodzi mzoe na zime,albo nastepna wiosne cos z nim zrobie, ale jakby co to lac do pelna oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DA VINCI Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Helo Jako, ze zrobilo sie cieplej trzeba korzystac z urokow rowerka dlatego tez kieruje pytanie do forumowiczow... Pare(naście) stron wczesniej widnial moj rowerek...mianowicie Leader Fox Classic.... Nastawiam sie na jego przerobke....kierunek - rower do dualu (oczywiscie nie mowa o zaawansowanym)... Na pierwszy ogień idzie rama...zastanawiam sie nad nastepujacymi: - Leader Fox Dragstar (2004) - Leader Fox Cocaine - Destroyer DS1 lub DS2 - Dartmoor Cena to ok. 450zł....Osobiscie najciekawsze wydają sie dwie ostatnie propozycje...jednak wole zasiegnac opinii fachury.. ;]] Która z tych ram okazuje sie najtrwalsza... Jesli dostepne jest cos innego w podobnej cenie...chetnie zasiegne propozycji... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Na pierwszy ogień idzie rama...zastanawiam sie nad nastepujacymi: - Leader Fox Dragstar (2004) - Leader Fox Cocaine - Destroyer DS1 lub DS2 - Dartmoor 1371474[/snapback] z Leaderow Cocaine bo to ulepszona wersja Draga, Destroyera od razu sobie odpusc bo peka tylny trojkat, Dartmoor natomiast wyglada obiecujaco, ale nie wiem jak sie sprawuje :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...