Skocz do zawartości
lewy

[Excel] synchronizacja między różnymi plikami

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W pracy, chciałbym stworzyć jedną baze danych, na której mogłoby pracować kilka osób jednocześnie, i która synchronizowała by się z innymi pomniejszymi bazami w 2 strony.

 

Czyli mamy np. standardową baze zawierającą nazwiska, adresy, numery telefonów etc. Chciałbym, żeby kilka osób jednocześnie mogłoby pracować na tym samym pliku jednocześnie (czytałem już jak to zrobić - nie jest to problemem)

 

Następnie chciałbym mieć możliwość skopiowania poszczególnych rzędów (w każdym rzędzie jest np. konkrente nazwisko, adres, telefon) z głównej bazy do innej mniejszej bazy. Chciałbym sobie pracować na tej mniejszej bazie, ale gdy zmienię w niej np. adres jakiejś osoby, to żeby ta zmiana pojawiała się również w głównej bazie. Tak samo, gdy w głównej bazie ktoś zmieni dane konkretnej osoby (a wcześniej dany rząd przekopiowaliśmy do mniejszej bazy) to, żeby synchronizowało się to z mniejszą bazą.

 

Czy istnieje taka możliwość? Proszę o odpowiedzi lub linki.

 

Dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...