Skocz do zawartości
Grimlock

F1 Sezon 2012

Rekomendowane odpowiedzi

Właścicielowi Polsatu życzę żeby mu Jonas przejebał tym francuzem' date=' który trzyma na zdjęciu za śledzenie wyścigu na live timingu.[/quote']

 

Ja tam dorwałem stream (sopcast) zza wschodniej granicy. Wyścig nawet niczego sobie. Zdziwienie Vettela przez radio po wyprzedzeniu go przez Hamiltona - bezcenne Dołączona grafika

Edytowane przez kfgz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narzekajac na Polsat warto jednak pamietac, ze to wciaz jeden z nielicznych w Europie nadawcow, ktory nie puszcza reklam w trakcie wyscigu na otwartym kanale. Tlumaczenie, ze widzowie wola obejrzec film w czasie wyscigu jest troche na wyrost a puszczenie tego w platnym Sport Extra zamiast np. darmowym Sport News to dziwna decyzja, ale moze lepsze to niz trzy 7-minutowe reklamy w trakcie wyscigu jak w zwyczaju ma RTL. Od biedy poza streamami wyscig mozna tez bylo obejrzec odplatnie na ipli, choc nawet do jakosci SD tu jednak brakuje, ale za to bezposrednio na TV w moim przypadku. Ciekawe czy F1 wciaz bedzie nadawana w otwartym Polsacie w przyszlym sezonie czy tez przypadkiem nie byl to test ile osob sklonnych jest zakupic Sport Extra czy zaplacic za stream. Kubicy nie ma, widzow ubywa a to jednak 2 godziny, ktore mozna zagospodarowac czyms innym.

 

PS. Vettel nie byl zdziwiony, ze go HAM wyprzedzil. On byl wkurzony na to, ze go Karthikeyan przytrzymal i stad taki a nie inny tekst na radiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

„Już nie mogę słuchać tego piep****ia". - wybuchnął Karthikeyan. „Na odprawie Charlie Whiting (dyrektor wyścigu z ramienia FIA - przyp. red.) powiedział nam wyraźnie, że w szybkim pierwszym sektorze nie jest możliwe puszczanie liderów. Mówił, że powinniśmy im ustępować od ósmego zakrętu, który jest pierwszym wolniejszym. Dokładnie tak zrobiłem. Vettel uczestniczył w odprawie. Nie słyszał, co przekazywano? Narzeka za często i za mocno".

Źródło: Vettel znów potknął się na Karthikeyanie

 

 

Vettel był nieźle wkur... - problemy z opuszczeniem bolidu po zakończeniu wyścigu ; )

Edytowane przez metal
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się mylę, musiałbym jeszcze raz zobaczyć replay z sytuacji Vettel vs Senna, ale z tego co widziałem na replay'u podczas transmisji, z on-board'u Senny, to wyglądało tak, jakby Vettel w niego uderzył (za bardzo ściął, nie biorąc pod uwagę zawodników na wewnętrznej stronie toru), a nie na odwrót...

 

Szkoda Hamilton'a... i Hulkenberg'a, bo mógł ładnie/j zakończyć tegoroczne zmagania.

 

Ogólnie wyścig bardzo ciekawy, powiedziałbym, że niemal idealnie podsumowujący miniony już sezon.

 

Klasyfikacja końcowa, kierowcy/konstruktorzy, po GP Brazylii.

 

 

PS

 

Dobrze, że Vettel'owi padło radio/mikrofon ; )

Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, dobre to było Dołączona grafika Myślałem, że jak tak sobie śmiało wyjechał, to ma obcykany wyjazd stamtąd, jednak tak jak i on, ja rówznież się pomyliłem ; )

 

 

Edit:

 

Jeśli ktoś nie widział:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=IX0aOnjuNdA

Edytowane przez metal
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, wielka szkoda. palucha puszczali obligatoryjnie niemcy i STR. Brawo... dla miszcza.

 

Schumacher, ty fiucie!

 

McLareny i Ferrari dwoiły się i troiły. A temu gnojowi zjeżdżali z drogi. Z drogi, bo panicz karocą jedzie...

 

Z całą pewnością wiele się działo. Wypadłem z toru na ostatnim zakręcie okrążenia 52, gdyż mój wizjer był brudny i zaparowany. Tam gdzie wypadłem, można powrócić na tor po dodatkowym pasie prowadzącym do alei serwisowej, ale trzeba pokonać bramę. Wiedziałem o tym i dokładnie to samo zrobiłem w 2001 roku, wtedy brama była otwarta. Tym razem ktoś ją zamknął. W przyszłym roku upewnię się, że będzie ponownie otwarta.

Cały Kimi i jak tu go nie lubić? :lol:

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłaby beka gdyby wjechał w drugą odnogę (ta prawa przypadkiem nie prowadzi na ulice Sao Paulo?) Zresztą pewnie tam też była brama zamknięta) Dołączona grafika

 

PS. Przydałaby się specjalna kierownica F1 produkcji Logitecha - ale wtedy by się śmigało w rFactorze. Na okrągłej to już nie to samo ;)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta prezentuje się ciekawie i chyba jest najbardziej zbliżona do "oryginału". Baricz kiedyś jedną wyrzucił, nic tylko dopasować do G25 i jazda :)

 

Ta mi się mniej podoba - http://www.virtualr.net/g25g27-adapter-for-steel-series-srw-s1 ;)

 

PS. Zauważyliście, że Vettel na wadze stał z kaskiem i rękawicami, a gdy wychodził z pomieszczenia i poszedl do bolidu to włożył obie rzeczy do wnętrza kokpitu (bolidy były oplombowane w tym czasie o ile mnie pamięć nie myli).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jednak, vettel dostal majstra mimo wyprzedzania przy zoltej fladze.

 

Ktos widzial video jak kimi rzuca recznikiem na pierwszym pitstopie po tym jak prawie nic nie widzial w czasie wyscigu?

 

http://ww4.sinaimg.cn/large/a2d316d7tw1dz8xy4f7jeg.gif

Edytowane przez Aurora001
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak czytam o kontrakcie vettela i migracji Lewis-a do merca i wniosek (w teorii) jest jeden, niemcy dzięki talentowi "naiwnego" angola stworzą mistrzowski bolid dla palucha na 2015-16-17 rok

obym się mylił

p.s.

Szumi coś kwęka że chce zostać w mercedesie, tworzą dobrany duet z vetkiem, taki tata i syn, flip i flap, czip i dejl Dołączona grafika

MATKA POWTARZAŁA - NIE UFAJ NIEMCOWI ! Dołączona grafika

Edytowane przez Racuch
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik na sezon 2014 zaprezentowany przez Mercedesa:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

"Silniki będą głośne, to będzie wspaniały dźwięk. Częstotliwość dźwięku będzie wyższa, a do tego turbosprężarka rozkręci się do 125000 obrotów na minutę i też będzie głośna. Kiedy stoi się obok niego z całą pewnością nie jest cicho i potrzeba zatyczek do uszu".

 

"To będzie nowa jakość wyścigów. Silniki będą miały także większy moment obrotowy - szczególnie przy wyjściu z zakrętów. Bolidy z większą mocą niż przyczepność - to jest to, co nam wszystkim się podoba. Do tego F1 znów będzie szczytem technologicznym - tego zawsze chcą fani. Silniki znów będą ważnym czynnikiem w walce, ale w jakim stopniu, tego dowiemy się dopiero w 2014 roku" - zapewnia Cowell.

 

Nowe silniki będą miały 750 koni mechanicznych, znaczna ich część będzie pochodziła z systemu odzyskiwania energii (Energy Recovery Systems). Aktualnie wykorzystywany system KERS dostarcza około 80 koni mechanicznych przez około 6,7 sekundy na jednym okrążeniu. Nowy system ERS ma pozwolić na dostarczenie 161 koni mechanicznych przez 33,3 sekundy na okrążeniu.

 

Źrodło: formula1.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Między V10'tkami a V8 była słyszalna różnica, te pierwsze miały potężniejszy dźwięk, te drugie brzęczący. Jedno jest pewne skoro łączna moc = 750KM - 161KM (ERS) = 589KM mocy samego silnika spalinowego. Biorąc pod uwagę przedział czasu w jakim można będzie używać KERS/ERS czyli ponad pół minuty - to w razie awarii boostera, zawodnik w zasadzie będzie mógł wrócić do pitlane. Awaryjność nowych konstrukcji pewnie będzie wyższa niż obecnie V8, a KERS jak wiemy ulegał awarii dość często. W 2014 niezawodność rozda karty.

 

Pomyśleć, że na początku chciano wprowadzłć czterocylindrową jednostkę, ta już wygląda na kieszonkową (gdyby nie turbo i filtr powietrza) ;)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na F1Talks napisane jest o zmniejszeniu limitu jednostek napędowych możliwych do wykorzystania w trakcie sezonu, z 8 do 5...

 

Nowe silniki będą o około 30% wydajniejsze od obecnych, co oznacza, że kierowca ruszając do wyścigu będzie miał na pokładzie nie więcej niż 100 kilogramów paliwa. Oprócz tego zmieni się również limit dostępnych jednostek na cały sezon. Obecnie kierowcy mogą wykorzystać w trakcie sezonu osiem jednostek. w 2014 będą mieli do dyspozycji jedynie pięć, co oznacza, nowe konstrukcje muszą przejechać co najmniej 4000 kilometrów. Przekroczenie dostępnego limitu będzie oznaczało karę cofnięcia o dziesięć miejsc na starcie wyścigu. Warto również wspomnieć, że wszystkie systemy współpracujące z silnikiem, takie jak ERS czy turbina, będą traktowane jako integralna część jednostki napędowej. Oznacza to, że wymiana któregokolwiek z nich będzie liczona jako wymiana silnika.

Źródło: Nowe silniki to znacznie więcej niż dźwięk - F1Talks.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto miał najbardziej awaryjny KERS w obecnym sezonie? Mark Webber? Dołączona grafika

 

PS. Juz 24 stycznia, a 28-go Lotus prezentuję nowy bolid, czas na nowy temat: http://forum.purepc.pl/topic/350747-f1-sezon-2013/

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...