modessef1 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam, W piątek będę przechodził proces rekrutacyjny w dużej korporacji na stanowisko Help desk/wsparcie użytkowników. Obowiązki wymienione w ofercie: -utrzymanie i naprawa sprzętu klasy PC -utrzymanie i naprawa systemów -wsparcie i szkolenie użytkowników Przechodził ktoś z Was proces rerutacji w dużej firmie i może mi napisać coś o tym jak to wygląda? Zadają pytania typu: Użytkownik XYZ ma błąd X co robisz by mu pomóc?, a może dają mi rozwalonego kompa i mam go naprawić? albo powiedzieć jak go naprawić? Mam jeszcze pare dni do rozmowy więc może powinienem sobie coś konkretnego przypomnieć albo przyswoić? Czekam na rady:) Pozdrawiam, Jeszcze bezrobotny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2012 przede wszystkim musisz byc na luzie i jak znasz fach to dasz rade... no chyba ze maja juz kogos na to miejsce a ty jestes dla picu to ci nic nie pomoze 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaluzaaa Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2012 Z forum trochę bardziej specjalistycznego: Pytania do rekrutacji na HelpDesk. Ze swojej strony radzę być porostu luzie. Poza tym im większe korpo tym więcej HR na początkowych etapach więc poczytaj sobie co nieco o rekrutacji, ale od strony strony umiejętności miękkich oraz shitwoych pytań hr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2012 Sam pracuje w Capgemini choc nie na Service Desku. Tu rozmowy skladaja sie z kilku czesci. Testu z jezyka (jesli desk pracuje w jezyku innym niz PL) oraz zaleznie od stanowiska: -Pierwsza Linia: podejscie do klienta, sposob wypowiadania sie, odpornosc na stres, dzialanie pod presja -Druga Linia: wiedza techniczna, sposob przekazywania skomplikowanych polecen, sprawdzanie analitycznego myslenia -BackOffice: ITIL, umiejetnosc raportowania, rozmowa z OPS lub SDM, analityczne myslenie Czasem pojawiaja sie pytania dotyczace firmy, gdzie jest siedziba, ilu jest pracownikow. Przygotuj sie na tzw "pytania z d*py", czyli "dlaczego Ty", "Twoje 3 dobre i 3 zle cechy", "jakie masz hobby". Grunt to byc spokojnym i dosc pewnym siebie. Za duzo luzu moze zaszkodzic bardziej niz pomoc. I pamietaj ze korporacje szukaja trybikow do Service Deskow wiec jak czegos nie spartolisz i nie zarzadasz kasy z kosmosu to bedzie gut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2012 Bądź sobą, bo jeśli będziesz aktorzyl to z czasem po rozmowach z ludźmi wyjdzie jaki jesteś na prawdę. Mi dali 3 miesiące na wdrażanie się i czasem kończy się odporność na idiotów a wtedy kierownik patrzy jak się zachowujesz. Jeśli będziesz na pierwszej linii pomocy to jak to mawia mój szefu "wizerunek, przede wszystkim" ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...