klata1981 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam. Mam problem z dyskiem twardym SSD Revo Drive 3 240GB. Dysk zakupiłem pod koniec lipca 2011r i do wczoraj działał bez zarzutu (jako dysk systemowy). Gdy dzisiaj włączyłem komputer, system zaczął się ładować do momentu pojawienia się ekranu logowania, po czym wyskoczył „niebieski ekran” i komputer się zrestartował. Po uruchomieniu komputera okazało się, że system nie startuje. Bootowanie dysku trwa ok. trzech minut po czym otrzymuję komunikat o błędach: Initializing Drive..... ERROR: PD Not Ready or Unknown Device Type [FAIL] Error : BIOS Checksum or drive status Dodam jeszcze, że na dysku jedna dioda świeci się na czerwono a pozostałe na niebiesko (wcześniej wszystkie były niebieskie). Poza tym dysk jest wykrywany jako dysk o pojemności 0MB. Wobec powyższego mam następujące pytania: Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy da się to jakoś naprawić, czy zostaje tylko wymiana na nowy dysk? Czy da się jakoś odzyskać dane z tego dysku? Czy jest możliwość, że w przypadku oddania dysku i wymianie na nowy ktoś będzie mógł odczytać dane tam zawarte? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 Zerknij tutaj: Support Question Initializing drive error PD Not Ready or Unknown Device Type Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klata1981 Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2012 Zerknij tutaj: Support Question Initializing drive error PD Not Ready or Unknown Device Type Dziękuję za odpowiedź. Wygląda na to, że nic nie da się zrobić i zostaje wymiana na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomslaboratory Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2012 Witam. Ten sam problem w modelu Revodrive 3 120GB. Po 2 tygodniach pięknej pracy... umarł.To chyba uszkodzenie chipu pamięci, wnioskuje z tego, co czytałem na zagranicznych portalach. Ciekawe jak spisze się serwis i jak długo potrwa wymiana. Na marginesie, mój widziany jest jako 60GB, pozostałe objawy identyczne. Czytałem też, o odsetku reklamacji revodrive i dochodzi do 6%. To dużo, nie zmienia to faktu, że urządzenie jest bezkonkurencyjne i w mojej ocenie mimo to warto je kupić. tomslaboratory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2012 Bezkonkurencyjne? W jakim sensie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...