Skocz do zawartości
:Focus

Dark Souls PC

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika


Jak może niektórzy wiedzą jakiś czas temu zrobiło się spore zamieszanie jakoby Dark Souls miało trafić na PC.
Powstał temat na forum wydawcy i petycja, która obecnie ma już ponad 90000 podpisów.
Była też mowa, że niemiecki magazyn PC Action w kwietniowym numerze ma wyjawić wersje PC jakiegoś konsolowego rpg.
Warto też wspomnieć o tym filmiku
.

Wczoraj natomiast na facebookowym profilu Dark Souls pojawiła się tajemnicza ściana (trzeba zebrać "lajki" bla bla) za którą ma się kryć jakieś ogłoszenie.

Tutaj z kolei zdjęcia z australijskiego magazynu PC PowerPlay:

Dołączona grafikaDołączona grafika



Wydaje się, że na 90% będzie to ogłoszenie wersji PC ale mimo wszystko lepiej nie robić sobie jeszcze nadziei... może to wersja na iOS xD

Edytowane przez :Focus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno kwietniowa okładka niemieckiego magazynu PC Action potwierdza wydanie pc :D

Klik

 

"Dark Souls : Prepare to Die Edition" coming to PC. There's a preview in the new PC Action.

New bosses for the PC version everything else is 1:1 from the console version.

Data wydania sierpień.

 

Zdjęcia:

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Edytowane przez :Focus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doczekaliśmy się premiery.

 

Znaleźli się jacyś odważni na wydanie pełnej kwoty za, bardzo delikatnie mówiąc, kiepski port?

Zakładam, że nie, bo cisza w temacie Dołączona grafika

 

Jeśli jednak, to koniecznie trzeba śledzić informacje na PCGamingWiki i bezpośrednio na stronie niejakiego Durante http://blog.metaclassofnil.com/.

Przeglądając temat na neogafie i oglądając screenshoty po zaaplikowaniu modyfikacji można tylko przecierać oczy ze zdumienia.

Niesamowite jest co ten koleś zrobił w przeciągu 2 dni, a czego nie potrafili zrobić/mieli w d.upie twórcy.

 

Myślę, że za jakiś miesiąc jak już moderzy skończą, będzie można myśleć o zakupie, bo w DS jak najbardziej warto zagrać.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma słów na to co oni zrobili. Najpierw gracze dali wyraz swojego zadowolenia grą i chęci pogrnia na PC. Duża akcja plus darmowa reklama, ale nie , ale nie, oni zrobili taką "kupe [ciach!]a", że sam bym się wstydził do tego przyznać, że pracowałem nad tym "portem". W sumie nawet na standarty przenoszonych gier na inne platforym to jest dono dna, po za sklalą dna.

 

Wow, po prostu łał, a ludzie teraz powinni być wdzięczni za Darksiders 2, że udało im się na PC, w takim stanie go wypuścić.

 

Jest już wersja o.5 fix'a http://blog.metaclassofnil.com/

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie, jak ktoś nie chce tego syfu jakim jest Games for Windows Live (Marketplace) to aktywujcie swój klucz w Steam, ja przed chwilą dla próby to zrobiłem i udało się, mam grę teoretycznie pod Gfwl na Steam

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Dzisiejsze gry powstają najczęściej z myślą o bezstresowej rozrywce, zaś ostatnie kilka lat przyniosło wysyp tytułów stricte casualowych, których zaliczenie wymagało minimum zaangażowania oraz umiejętności. Starzy wyjadacze wychowani na klasycznych 8 i 16-bitowych maszynach, pewnie z sentymentem wspominają nieprzespane noce, połamane joysticki oraz szpetne przekleństwa, jakimi rzucali kolejny raz ginąc przed ukończeniem etapu i miejscem zapisu. Kiedyś granie wymagało nie lada sprawności manualnej, szalonego wyczucia, inteligencji oraz oczywiście odrobiny szczęścia, wszak poziom trudności tytułów z Nintendo NES, Amigi czy wczesnych pecetów nie należał do najniższych. Chcielibyście w magiczny sposób wrócić do przeszłości? Zmierzyć z prawdziwie hardcorowym wyzwaniem? W takim razie Dark Souls sprawi, że znowu zapłaczecie rzewnymi łzami nad klawiaturą, będziecie wrzeszczeć do księżyca, rwać szaty i przeklinać dzień, gdy zainstalowaliście recenzowany tytuł na twardym dysku... Sami odpowiedzcie sobie na pytanie - czy jesteście gotowi ponieść takie brzemię?

Recenzja Dark Souls PC - Najtrudniejsza gra dekady

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popykałem kilka godzin i mam mieszane uczucia. Braki techniczne jak na grę rodem z PS3 rozczarowują - np. postacie nie poruszają ustami w czasie rozmowy... Menu jest obrzydliwe, ktoś to po pijaku chyba to projektował. Detekcja kolizji momentami z kosmosu, fizyka ciał poległych rodem z początku XX wieku. Do tego udziwniony multi wpleciony w singla - ciężko było dać opcję "zezwalaj na grę z innymi" ??? No i oczywiście dosłownie zabójcza momentami kamera :) Doszedłem dopiero do Drake Sworda, ale podoba mi się zakręcenie projektów poziomów. Jak na RPG to poza oryginalnym światem, trudną walką i rozwojem postaci pozostałe aspekty zostały potraktowane po macoszemu. Ale powiedzmy że wynika to z realiów miejsca akcji. Tak czy siak ósmy cud świata toto nie jest, a grywalność lepszą miał dla mnie Super Meat Boy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie podstawowym atutem jest mroczny klimat i idąca wraz z tym atmosfera. Brakowało mi takich tytułów na pececie. Szczerze mówiąc, niezwracam nawet przy tym uwagę na grafikę, wystarczy mi nawet ta bez fixa. Mechanika walki jest bardzo ciekawa, a rozwój postaci i możliwość przeróżnych buildów szeroka. Trzeba najpierw sie zastanowic w co inwestować, bo później moze być lipa. Poziom trudności jest jak dla mnie momentami przegięty, szczególnie gdy poznawałem grę to Undead Burg przechodziłem łącznie chyba z 5 h Dołączona grafika Teraz jest lepiej, mam lepsze timingi i radzę sobie z przeciwnikami ale momentami, jak spieprze się z jakieś kładki albo dam się w idiotyczny sposób zabić gdy mam uzbierane 10 k dusz, to poprostu wpadam w furię. Jak przedmówca mówił, design poszczególnych poziomów oraz projekt i pomysł na całą lokację jest imho bardzo przemyślany i budzi mój szacunek dla twórców. Bestiariusz też jest bardzo rozległy, na co często zwracam dużą uwagę. Ale fakt faktem, na technikalia trzeba patrzec z przymrużeniem oka i czerpac przyjemnośc z innych aspektów gry, bo konwersja to zwykła fuszerka. Nie mniej polecam grę, bo po dłuższym poznaniu bardzo miło się zaskoczyłem.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caleb zrobiles kaczana w recenzji. Dark Souls nie jest sequelem Demons Souls.

Stwierdzenie "Rozmowy nie wnosza nic do rozgrywki" jest mylne. Dzieki temu co mowia NPC mozna uzyskac nowe mozliwosci prowadzenia rozgrywki. Jest to zrobione niekonwencjonalnie i klimatycznie. Podam jeden przyklad. Przystpienie do konwentu krolowej pajakow. Jak odpwiednio zagadasz z NPC (ktory wyglada jak kolejny zombiak do ubicia i mozna go odruchowo ukatrupic przy pierwszym spotkaniu - fajny motyw) to zaszczepi ci na glowie jajo. Wykonujac odpowiednie akcje jajo rosnie, az... zamiast glowy masz jedno wielkie jajowate cos. Zmienia to tez sposob rozgrywki, ale szczegoly znajdzcie sobie sami.

 

NPC czesto (zawsze?) nie mowia wprost co masz zrobic. Trzeba czytac miedzy wierszami. Przyklad? Pierwszy konwent i "praise the sun".

 

Nie wspomniales o konwentach. Nie wspomniales o mozliwosci ukatrupienia kazdego NPC.

Edytowane przez jipang
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Im dalej w las tym gorzej - trudność tej gry polega w głównej mierze na błędach i bugach - Blighttown to doskonały przykład jak NIE należy projektować poziomów w grze. Do tego spierdzielona gamma/brightness - nic nie widać - ba, nic nie daje regulacja jasności z poziomu monitora - WTF? Na dokładkę beznadziejna detekcja kolizji podczas walk z bossami - ataki takiego Ceaselessa przenikają spokojnie przez ściany i otoczenie (???). Jak sobie przypomnę walki w DMC albo Shadow of Colossus to ręce opadają. Ktoś miał świetny pomysł ze zrobieniem osobnego poison i toxic różniących się kolorem ikony - gratulacje. Mam wrażenie że pełne zachwytu recenzje przyjęły za podstawę motto - It is not a bug, it is the feature. Gdyby za dopracowanie technicznych aspektów wzięło się bardziej doświadczone studio z większym budżetem byłby hit. A tak jest średnia technicznie gra z ogromnym potencjałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym dopracowaniem masz poniekąd rację Aquarium. Twórcy jednak (na plus dla nich) jawnie w jednym z wywiadów powiedzieli, że PC to dla nich osobliwy temat, którego nie znali do czasu konwersji. Przyznali również, że sami się dziwią jak udało im się przenieść ten port na pc.

Dla mnie ta gra jest niesamowicie wciągająca. Na początku miałem duże obiekcje do zakupu jej, ponieważ sądziłem, iż zapał zostanie zmiażdżony przez trudność, a gra będzie się kurzyć na półce. Zaryzykowałem i nie żałuję. Nawet Diablo 3 poszło na ten czas w odstawkę, a przerwy wypełniam Black Mesą. Gram padem i pomijając aspekt sterowania klawą i myszą oraz DSfix - jest dobrze. Gra wsysa bo taki jest gameplay i to jest najważniejsze!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby za dopracowanie technicznych aspektów wzięło się bardziej doświadczone studio z większym budżetem byłby hit. A tak jest średnia technicznie gra z ogromnym potencjałem.

 

Chyba cie cos swedzi. To jest hit. Tyle, ze na konsolach. Jasne, ze gra ma bugi, ale ktora ich nie ma?

Poziom trudnosci jest na nieszczecie dla tej gry najczesciej wspominana zaleta. Szkoda, ze nie zauwazyles, ze model walki we wszystkich pozostalych grach jest poza jakimkolwiek porownaniem. (SotC jest tylko wyjatkiem potwierdzajacym regule)

DMC? Prosze cie. Przy calym szacunku dla tej gry, ale DMC zalicza sie do kategorii opisanej ponizej.

Tak wyglada to w wiekszosci gier:

Wcisnij przycisk, postac wykona animacje, czy to nozem czy mieczem wiekszym od samej postaci. Bez detekcji kolizji. Bez znaczenia czy masz w rekach 3kg czy 30kg. Przeciwnik zawsze reaguje tak samo na atak.

Ale zamiast docenic, ze tworcy chca w koncu cos dobrego i nowego stworzyc to takie marudy przyjda i beda jeczec, ze sa bugi. Rece opadaja.

It is not a bug, it is the feature

Bo w wiekszosci przypadkow wlasnie takie tlumaczenie w tej grze jest prawidlowe. Przyzwyczajeni do samoprzechodzacych sie tytulow brak dogodnosci gracze traktuja jako niedorobe, bug lub nieumiejetnosc devsow.

Blighttown to doskonały przykład jak NIE należy projektować poziomów w grze

Wlasnie takie mialo byc. Masz uwazac na kazdy krok. Masz miec niepewnosc i slaba widocznosc. To jest zamierzony efekt.

Ktoś miał świetny pomysł ze zrobieniem osobnego poison i toxic różniących się kolorem ikony - gratulacje

Poison: Deals damage over time for its duration and cuts all healing in half. While the damage over time isn't especially dangerous as its a low value the heal cut can be life threatening.

Toxic: Deals very high damage over time. If left unchecked it can easily kill the player in less than 20 seconds. Cure it as soon as possible.

Edytowane przez jipang
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym poison/toxic faktycznie jest ogromna różnica - szybkość spadania paska życia. Jakby nie można zrobić po prostu - im bardziej zatruty tym szybciej HP spada. Patent na bieganie/skoki pod jednym przyciskiem też jest warty pogratulowania - w czasie walki z bossem lub kilkoma przeciwnikami bywa że postać ni z gruchy nie z pietruchy przestaje biec mimo iż pasek staminy nie zszedł do zera. Poziom trudności jest sztucznie zawyżony przez wszechobecne przepaście i momentami iście zabójczą kamerę - ile razy można spadać w Great Hollow tylko dlatego że kamera przeskoczyła z powodu jakiejś gałęzi. To samo w czasie walk z bossami. Większość polega na znalezieniu exploita i klepaniu w kółko jednego ciosu - vide Ceaseless, Stray Demon, Capra Demon, Hydra... A co do DMC (1,3) przepraszam bardzo, ale tam jednym przyciskiem można było rozwalić chyba tylko początkowe manekiny.

Edytowane przez Aquarium

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przysiadłem do gry parę dni temu i jestem bardzo zadowolony z wydanej kasy. Nie mialem nigdy konsoli, takze pad ktory posiadam przysparzal mi sporo problemow podczas gry, aczkolwiek jak sprobowalem zagrac na K+M, szybko wrocilem do analogow.

 

Gra sama w sobie jest swietna podroza i przygoda. Lokacje s atak doje^&% zrobione ze az chce sie isc dalej i zwiedzac. Prawie 100 roznych przeciwnikow, stworzonych przez tak wykrecone glowy ze masakra, sa sporym wyzwaniem. 

 

BARDZO podoba mi sie mechanika gry. Uniki, ataki, fast rolle, fat rolle, parowanie, wszystko wyglada na plynne i wizualnie animacje sa pochodna statystyk i ekwipunku ktory nosimy.

 

Mozna sie poczuc troche zagubionym, ale w moim wypadku bardzo przydala sie pomoc ludzi ze streama, ktorzy zaoszczedzili mi wielu zawodow, zwiazanych pewnie z brakiem wiedzy, ktora mozna latwo zaczerpnac np. z wiki (potrzeba jednak na to czasu).

 

Smutne jest tylko to, ze trafilem na gre praktycznie przypadkowo. Ciekawi mnie ile tak dobrych tytulow ominalem (tylko przez brak pada) na platformie PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy skończysz przygodę z mrocznym DS to polecam DeathSpank'a (obie części) - pierwszego "h'n'slaha", w którego grałem na padzie. Jaja jak berety.

 

A co do Dark Souls - szykuj się na przyszły rok, bo druga część w drodze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ma duży potencjał nawet po ukończeniu.

Po przejściu gry po raz pierwszy jest NG+ z twardszymi przeciwnikami i ewentualnie kolejne, bodajże 8 razy można przejść grę tą samą postacią i nabijać SL.

Warto zrobić inną postać z innym stylem gry, np. skupioną na zaklęciach i przejść jeszcze raz.

Można pomagać innym graczom z bossami.

No i jest PVP - można albo wstąpić do darkwraith i nawiedzać innych w dowolnych lokacjach albo jako forest hunter w lesie. Jeszcze chyba Darkmoon blades w Anor Londo na coś takiego pozwala.

 

Prawda, że silnik gry jest niedoskonały, ale i tak jest to gra wyjątkowa. Mam nadzieję, że w 2 niczego ważnego nie popsują. Ale nie zanosi się, chyba nawet skuszę się na preordera.

 

Ktoś wcześniej wspomniał Super Meat Boy, również wg mnie rewelacyjna gra, genialnie zaprojektowana, ale porównywanie ich nie ma zbyt wiele sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wessało mnie na dobre. Mam przegrane jakieś 50h (na oko). Mam do zabicia jeszcze 2 bossów do otwarcia drogi do ostatniej lokacji. Gra ogólnie stała się ostatnimi czasy łatwiejsza. Oczywiście nie do końca - wczoraj walczyłem po raz drugi z Asylum Demon i straciłem troche na nim nerwow.

 

Gralem do tej pory na jakims dziwnym padzie speedlinka i gralo mi sie OK, ale moje poruszanie sie i skoki powodowaly raczej usmiech politowania, anizeli jakis podziw dla moich marnych umiejetnosci. Po zmianie na xklockowatego pada jest znacznie lepiej - nie uwierzylbym, gdybym sam nie sprawdzil.

 

Raczej nie pokusze sie o inne gry tego typu przez dluzsz czas.Jak pisal borsuczy_król, mam przed sobą NG+, bede chcal wtedy sprobowac troche walki PVP, z checia rozegralbym w przyszlosci jakis sparing 2v2 albo 3v3 - moze wygladac ciekawie.

 

Dziś poznym wieczorem wchodze do demon ruins, moze byc ciekawie. Sadze tak po obejrzanych paru stremamch, poziom trudnosci tam jest iscie wykrecony imho :D.

Edytowane przez yooguruto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...