mucik95 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2012 witam- mam problem z kartą graficzną GeForce MX440. z dnia na dzień, nagle gdy włączyłem mecz oraz odcinek serialu, obraz strasznie 'mulił' tzn. był odtwarzany w bardzo wolnym tempie. posiadam sterowniki z dnia 2006-10-22, wersja 6.14.10.9371. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Żalisz się czy szukasz pomocy? Bo jak to drugie to sugeruję zacząć od podania całej, pełnej konfiguracji, info nt. chłodzenia, temperatur, systemu... Tak na początek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucik95 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2012 no prosze o pomoc, chyba się nie żalę ... -.- nie znam się na tym wszystkim i nie wiem jak do tego dojść aby Ci to wszystko przedstawić ; ) po prostu dziwne, że nagle się tak stało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2012 No to krótka analiza problemu: Sądząc po grafice sprzęt jest na tyle dojrzały ( oraz operator niedoświadczony), że problemem może być wszystko. I zaczynamy wyliczankę: - syf w systemie - syf na chłodzeniu/przegrzewanie się GPU,MOBO,CPU - umierająca grafike/płyta/zasilacz mark szrot Od końca zaczynając: zdejmij obudowę, zarzuć zdjęcie na zasilaczu - skrzynka z której idą wszystkie kable. Cyknij zdjęcie ( dobrej jakości nie 5MPIX szumiów ) ze wszystkim w środku. Wyczyść chłodzenie z kurzu. Przejedź system jakimś skanem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...