Skocz do zawartości
andrew777

Crysis 3

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzies slyszalem ze zapomnieli dodac w ustawieniach konfiguracji dla wieloprzyciskowych myszy :)

czy ktos to moze potwierdzic ?? ponoc nie mozna przypisac mele atack czy granatow do przyciskow myszy

jesli to prawda to Crytek przegiol pale

 

Jako ze czasu do konca miesiaca brak zamierzam kupic gre dopiero w polowie Marca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna gierka, chociaż nie jestem zapalonym graczem, jeśli można powiedzieć że jestem graczem to podoba mi się, grafika na wysokim poziomie optymalizacja też niezła moim zdaniem, na sprzęcie poniżej działa mi płynnie na wysokich i wygładzanie na x1. Grywalność bardzo dobra chociaż mam dopiero 4 level. Taka mini mini recenzja dla tych co jeszcze nie grali Dołączona grafika. Sądzę że jakiś HD7770 byłby idealnym rozwiązaniem, ale tak jak wyżej za mało gram żeby w grafikę inwestować wolałbym już ssd

Edytowane przez michalelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje 3 grosze. 2500k 4gb ram 6950 1gb - wszystko stock. na sterach z grudnia gra generalnie chodziła słabo, niezależnie od ustawień. Calaysty 13.2 i wicher: śmiga FHD + lipne smaa detale medium / high elegancko. Onanizmu nie ma, bardzo okazjonalnie jakiś dropik się pojawi ale generalnie bez problemu. Multi jeszcze nie patrzyłem. Po o/c spokojnie na HIGH.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że jakiś HD7770 byłby idealnym rozwiązaniem,

 

No to zes dojeb.... do pieca az bucha

 

 

Na moja czutke bez Radeona 7870 nie podchodzic do Crysisa 3

najlepiej miec cos pokroju 7950

 

no ale jeden lubi salceson inny poledwice ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zes dojeb.... do pieca az bucha

 

Heh po pierwsze spójrz jaki mam procesor i co powiedziałem na temat grania. Jeśli chodzi o kartę miałem na myśli swój konfig i wymagania ale widać że lubisz się czepiać. Druga sprawa przy HD7770 i swoim monitorze 19cali (1360x768) wszystko bym chyba tam na maksa mógł poustawiać Dołączona grafika sądząc po tym jak teraz działa Edytowane przez michalelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O żesz,a ja podejszłem z 7770 i śmigaaa..

 

Ja wlasnie koncze c3 na sprzecie z siga. Potwierdzam ze da sie komfortowo pograc na 7770. Rozdzialka hd, zero AA, AFx8 i preset medium. 30-40klatek wiec jak na grafike z tej polki to wydajnosc galanta (biorac pod uwage FHD). Co do samej gry to swietna czesc. Zassala mnie na cala niedziele (nie pamietam kiedy ostatnio tak mnie wciagnela gra). Widoczki bardzo ciekawe, po beznadziejnej drugiej czesci naprawde warto zagrac.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z graficznego punktu widzenia gra jest przepiękna, trawa, drzewa, możliwości niszczenia rzeczy, wszystko jest świetne. Niestety jak dla mnie gra poległa w najważniejszym aspekcie, marny z niej FPS. Mam wrażenie jak bym grał w benchmarka, do którego na siłę dorzucili jakąś fabułę.

Po co mi takie możliwości jak pełna swoboda w poruszaniu się skoro jestem zamknięty w każdej lokacji na małej powierzchni a do celu idzie się jak w każdym starym call of duty czy medak of honor.

Jedynka była świetna, jak dla mnie to był duży krok pod względem grafiki i fizyki, wszystko wtedy robiło ogromne wrażenie, każdy miźnięty krzak po drodze, każda podniesiona beczka, każde ustrzelone i połamane drzewo, gra miała swój klimat i bardzo przyjemnie się grało. W dwójkę grałem tylko chwilę i to chyba w jakieś demo na stronie internetowej, gdzie można było grać w gry odpalane z jakiegoś serwera, w sumie to już był początek nędzy, której ciąg dalszy mamy w 3 części.

Niestety miasto to moim zdaniem nie jest środowisko dla tej gry a na pewno nie w tej formie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo okazyjnie zmieniłem 6950 na 7850. Karta bez problemu łyka grę na FHD HIGH SMAA 2x.

Sama kampania nudna jak flaki z olejem, mnie kompletnie nie rusza, bezosobowa jakaś. Jednak Crysis 1 ze swoboda łażenia to było to. C3 ładnie wygląda ( choć C1 po modach chyba nawet lepiej) i ma ciekawy design poziomów, brakuje interakcji z mapą - możliwości zniszczenia tego i owego. Muzyka faktycznie świetna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Wydaje się wręcz nieprawdopodobne, że pierwsza część Crysis zadebiutowała w zamierzchłym 2007 roku, kiedy wśród układów graficznych rządziły GeForce 8800 GT i Radeon HD 3870, będące dla większości czytelników już wyłącznie mglistym wspomnieniem. Zupełnie inaczej gracze zapamiętali oprawę wizualną tego epokowego tytułu, nawet dzisiaj wyglądającą rewelacyjnie w porównaniu do kolejnych gniotów na Unreal Engine, gdzie tekstury przypominają papkę, zaś wygładzanie krawędzi najczęściej nie działa. Wprawdzie Crysis nie zachwycił genialną grywalnością, ale zupełnie na nowo ukształtował pojęcie rewolucyjnej oprawy graficznej, dosłownie miażdżąc wymaganiami ówczesne komputery. Starczy napisać, że wciąż z powodzeniem używamy Crysis: Warhead w procedurze testowej kart graficznych... Później wyczynu nie udało się powtórzyć, ale studio CryTek przygotowało coś więcej niż zwykłego sequela - powstało bowiem potężne narzędzie do tworzenia gier - CryEngine 3. Przy okazji trzeciej odsłony serii programiści postanowili pokazać światu, jak powinny prezentować się współczesne produkcje, korzystające z dobrodziejstw najnowszego sprzętu. Crysis 3 wygląda olśniewająco, jednak cena absolutnego piękna nie należy do niskich - no i pozostaje pytanie - czy tylko grafika robi tutaj piorunujące wrażenie?

Recenzja Crysis 3 - Bardzo wymagająca strzelanina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za reckę.

Opisujesz w niej GTX460 jakoby trzeba zjechać z detalami ale można pograć.

W jakiej rozdzielczości testowałeś tą kartę ?

Pytam dlatego, że na moim monitorze maks rozdz. to 1280x1024 i się zastanawiam czy przy takiej rozdz. mocno trzeba przycinać detale czy pójdzie jednak na High w miarę przyzwoicie pograć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za reckę.

Opisujesz w niej GTX460 jakoby trzeba zjechać z detalami ale można pograć.

W jakiej rozdzielczości testowałeś tą kartę ?

Pytam dlatego, że na moim monitorze maks rozdz. to 1280x1024 i się zastanawiam czy przy takiej rozdz. mocno trzeba przycinać detale czy pójdzie jednak na High w miarę przyzwoicie pograć ?

 

Raczej Medium i bez AA, powinno zapewnić w tej rozdziałce akceptowalny FPS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z graficznego punktu widzenia gra jest przepiękna, trawa, drzewa, możliwości niszczenia rzeczy, wszystko jest świetne. Niestety jak dla mnie gra poległa w najważniejszym aspekcie, marny z niej FPS. Mam wrażenie jak bym grał w benchmarka, do którego na siłę dorzucili jakąś fabułę.

Po co mi takie możliwości jak pełna swoboda w poruszaniu się skoro jestem zamknięty w każdej lokacji na małej powierzchni a do celu idzie się jak w każdym starym call of duty czy medak of honor.

 

 

Taka powtórka z BF3,jak tak maja wyglądać nowe gry to ja dziękuje,wole pograć w Angry Birds,więcej emocji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za reckę.

Opisujesz w niej GTX460 jakoby trzeba zjechać z detalami ale można pograć.

W jakiej rozdzielczości testowałeś tą kartę ?

Pytam dlatego, że na moim monitorze maks rozdz. to 1280x1024 i się zastanawiam czy przy takiej rozdz. mocno trzeba przycinać detale czy pójdzie jednak na High w miarę przyzwoicie pograć ?

 

Przy tym cpu będzie kapota , w zasadzie gra będzie niegrywalna. Było kupić radka do tego cpu Dołączona grafika
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale GTX 460 średnio się spisuje na dwurdzeniowych procesorach. Coś niecoś o tym wiem, bo miałem wcześniej E8400 z GTX 460 1 GB. Skok wydajnościowy był spory. Wzrosło też wykorzystanie GPU w niektórych grach co się automatycznie przełożyła na ilość wyświetlanych klatek i brak irytujących dropów jakie się zdarzały. Zwłaszcza w Bad Company 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawiło się nfo o patchu 1.1. Optymalizacje dałem boldem.

 

Patch 1.1

  • Fix for users getting stuck in the Pinger
  • Fix for Flashbang/Smoke grenade reactions not displaying in Kill Cam
  • Fix for crosshair becoming invisible after certain actions
  • Fixes for squads joining and disconnecting from servers
  • Fix for players being unable to fire or reload occasionally
  • Fix for users occasionally being able to hear VTOL damage siren constantly
  • Weapons retrieved from the ground now have the correct attachments
  • Fix for players getting stuck if ripping HMG off VTOL during destruction
  • Fix for being unable to detonate C4 after host migration on consoles
  • Fix for game not ending correctly if last opponent triggers a host migration
  • Fix for issue where sometimes rip and throw weapons would not deal damage in smoke grenades
  • Fix for relay in CTR becoming stuck if picking up relay during shotgun reload
  • Fix for icons disappearing occasionally in CTR
  • Fix for players occasionally spawning with wrong loadout in Assault (PC Only)
  • Last Man Standing no longer displayed in Hunter for players that have just died
  • Fixed issue with teams during host migration in Hunter/Assault
  • Significant optimisation to Medium detail settings (PC Only)
  • Particle optimisation (PC Only)
Data patch B:
  • Melee whilst sliding damage reduced to match patch A's melee damage
  • Typhoon mid range damage reduction
  • Bow sensitivity reduced to match Assault Scope values on PS3/X360 as they have similar zoom values. PC remains as before
  • SCAR+Laser long distance effectiveness reduced.
  • Threat Awareness module levelling targets reduced to 3/10 enemy C4's destroyed
  • Potential fix for "Incoming!" Skill Assessment not levelling up correctly
  • Fix for Social Challenge skill assessments not being tracked correctly
Źródło: http://www.computerandvideogames.com/393668/crysis-3-patch-11-released/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na C2Q, R5770 1GB w 1440x900, Wygładzanie SMAA 2TX, Ustawienia Medium, Tekstury High - 20-60 FPS (zazwyczaj 25-40, w kilku miejscach spadło do 20). Spokojnie da się przejść single mając radochę z grafiki. Porównajcie na screenach różnice między low, medium, high i veri high. Wiele nie traci się przez niższe ustawienia. Ta gra to zabójca najszybszych komputerów, ale jest znakomicie skalowalna w dół jeżeli chodzi o wymagania.

Edytowane przez crux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ukończyłem CrySisa 3, muszę przyznać że zaskoczyli mnie tym że po napisach końcowych które lecą z dobre 20 minut, jest jeszcze scena końcowa

 

na której Psychol mści się na swoich oprawcach z Cell

 

Tak wiem jestem nienormalny żeby oglądać napisy końcowe przez 20 minut.

Miłym gestem w napisach końcowych są także podziękowania napisane chyba w 40 językach w tym także w Polskim.

Edytowane przez KoVol
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kończę ostatni level i szczerze mówiąc dwójka bardziej mi się podobała - trzymała mnie mnie przy monitorze klimatem, muzą wbijającą w fotel, fabułą (ewolucja kombinezonu) oraz wspólną walką o przetrwanie z żołnierzami. Trójka ma większe levele i pozornie daje więcej swobody ale praktycznie cały czas jesteśmy sami, muza jest tylko cieniem poprzedniej edycji, pogadać możemy tylko z Psycholem lub panią doktor. Poza tym szlag mnie trafia przez invisible walls - wokół w **** wybitych okien, ale wejść do budynku możemy tylko przez kilka wybranych przez twórców. Do tego skakanie po wszelkich platformach jest mordęgą - wysokość skoku została wyraźnie ograniczona, na większość półek się nie da wskoczyć - do tego postać ślizga się jakby podeszwy miała teflonowe. Bawiąc się w chowanego z cepidami parę razy wlazłem w jakieś dziury z których wyjść tylko się dało reloadem. Na deser kilka przekombinowanych broni których ciężko używać (np. pseudo snajperka z wbudowaną termowizją) i nieczytelny interfejs w momencie interakcji z obcą technologią. W sumie niewielkie niedoróbki, ale wkurzające - 7.5/10

Edytowane przez Aquarium

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...