Skocz do zawartości
jaizm_

NVidia +15%

Rekomendowane odpowiedzi

Dla wszystkich posiadaczy kart opartych na chipach NVidia GeForce 3/4/FX mamy ciekawą wiadomość. Otóż po włączeniu ustawienia: "Early Z-Occlusion Culling" za pomocą programu RivaTuner karta przyspiesza o ok.15%. Optymalizacja polega na wykrywaniu pixeli niewidocznych dla gracza, które nie będą później renderowane (bo i po co:)).

 

Aby uaktywinić tę opcję przejdź do : RivaTuner >> zakładka Main > sekcja Driver settings > Customize > DirectDraw and Direct3D settings > zakładka LMA > Enable Early Z-Occlusion Culling

 

Wyniki z 3D Mark 2003 (Detonators 43.45):

>> funkcja Wł. : 1613 PTS

> funkcja Wył. : 1423 PTS

pierwszy raz o tym slysze!! sprawdzal juz ktos ta ciekawostke??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mnie najbardziej chcce sie smiac z jednego powodu mianowicie kyro mialo to juz chyba ze 4 lata temu i jakos nikt do tego czasu tego nie zauwazyl dopiero teraz

widac w jakim kieryunku wszytko idzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mnie najbardziej chcce sie smiac z jednego powodu mianowicie kyro mialo to juz chyba ze 4 lata temu i jakos nikt do tego czasu tego nie zauwazyl dopiero teraz

widac w jakim kieryunku wszytko idzie

Kyro tak dziala ,ale NV nie moze ,chyba ze konkretna gra mial by tak napisany kod by dalo sie to pominac

 

cos mi sie widzi ze NV pomija nie niewidoczne pixele ,tylko ktorekolwiek pixele i wylacza niektore efekty by uzyskac lepsze rezultaty w 3dmark

 

gf3/4 nie ma mozliwosci sprzetowych zeby wykonac taka selekcje ,Kyro to realizuje na pozimie sprzetowym,ale tylko dzieki kafelkowaniu obrazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda bo juz sie cieszylem ze moze wyciagne cos wiecej z mojej karty a tu srogi zawod.

tez sie cieszylem ze cos wyciagne u mnie wlaczona i mozliwosc wylaczenia

42.01 dentka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...