Shub Niggurath Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2012 Zainstalowałem klienta Skydrive Usługa praktycznie nie działa Aplikacja wiesza się po kilkudziesięciu sekundach jak tylko zaczyna się upload danych na serwer To samo mam na 3 komputerach: stacjonarnym i 2 laptopach Wyskakuje następujący błąd Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: SkyDrive.exe Wersja aplikacji: 16.4.3347.416 Sygnatura czasowa aplikacji: 4f8be3f3 Nazwa modułu z błędem: KERNELBASE.dll Wersja modułu z błędem: 6.1.7601.17651 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4e211319 Kod wyjątku: 80000003 Przesunięcie wyjątku: 0001280c Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: 0a9e Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 Dodatkowe informacje 3: 0a9e Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 szukałem w necie ale aplikacja jest dość młoda i nie znalazłem jeszcze rozwiązania Zauważyłem jednak że jest sporo przypadków błędów z KERNELBASE.dll 6.1.7601.17651 Czy ktoś ma pomysł jak to rozwiązać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2012 Dziwna sprawa, bo u mnie działa idealnie. Program oczywiście przeinstalowałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...