mf71 Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Jak poruszać się w gąszczu etykietek i opisów na opakowaniach alternatywnych materiałów do druku? Jakimi informacjami kierować się podczas zakupu atramentów i tonerów? „Wielki test Black Pointa” ma pomóc odpowiedzieć na te i inne pytania. Chcesz mieć wpływ – weź udział w badaniu i wygrywaj nagrody! Często zdarza się, że szukając odpowiedniego produktu do druku, stajemy przed trudnym wyborem. Producenci i dystrybutorzy alternatywy podają na swoich opakowaniach wiele różnych parametrów, jednak nie zawsze wiadomo, co oznaczają te dane dla użytkownika? ,,Wielki test Black Pointa” to specjalna akcja wrocławskiego producenta alternatywnych materiałów do druku, która ma wspierać świadomy wybór materiałów eksploatacyjnych. W ramach „Wielkiego testu” Black Point pyta o informacje, które ułatwiają użytkownikom wybór materiałów eksploatacyjnych, w tym o czytelność i jakość oznaczeń stosowanych na opakowaniach. Służy temu specjalna ankieta zamieszczona na stronie www.blackpoint.pl. Uczestnicy testu mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Pierwsze 50 osób, które wezmą udział w ankiecie otrzyma papiery fotograficzne marki Black Point. Nagrodą główną jest drukarka Epson Stylus S22 razem z zestawem materiałów eksploatacyjnych. Akcja rozpoczęła się 7 i potrwa do 31 maja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Bieda z nędzą + reklama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...