wojtii Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2012 Co może być spowodowane takim stanem rzeczy ? Router jest sprawdzony i w 100% sprawny. Teraz z kolei sytuacja wyglada w ten sposob. Jak widac nie ma symbolu wykrzyknika na skali siły sygnalu w prawym dolnym rogu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtii Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2012 Co może być spowodowane takim stanem rzeczy ? Router jest sprawdzony i w 100% sprawny. Teraz z kolei sytuacja wyglada w ten sposob. Jak widac nie ma symbolu wykrzyknika na skali siły sygnalu w prawym dolnym rogu. Jest i takie sprawdzenie karty: Założyłem DDNS i mam nadal to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AragornPL Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 (edytowane) DDNS nie ma nic do rzeczy, wygląda, jakby coś było zwalone z ustawieniami DHCP po Twojej stronie bądź z konfiguracją routera. "Status: Update Success!" z ostatniego screena daje do zrozumienia, że sam router połączenie z internetem ma. Próbowałeś łączyć się innym urządzeniem z tym Linksysem i czy działał na nim internet? :) Edytowane 14 Maja 2012 przez AragornPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 Rozumiem, że w przeglądarce masz wyłączone proxy? Sprawdź jeszcze to: http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itpronetworking/thread/eeb84518-903d-46d1-9398-80cf211878d7/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...