Skocz do zawartości
Gość Harry Lloyd

Assetto Corsa

Rekomendowane odpowiedzi

Oj się Harry w ogóle nie wysiliłeś... nawet żeby przynajmniej wkleić opis z jakiegoś portalu [ ;

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

Assetto Corsa to projekt niezależnego, włoskiego studia Kunos Simulazioni, które w dorobku ma gry netKar PRO i FERRARI Virtual Academy. Deweloperzy postawili sobie za cel stworzenie maksymalnie realistycznego symulatora wyścigów samochodowych, adresowanego wyłącznie na komputery PC i korzystającego z dobrodziejstw zaawansowanych technologii graficznych.

 

W grze dostępne są licencjonowane modele samochodów różnych klas – do aut produkcyjnych, poprzez prototypy i egzemplarze koncepcyjne, po legendy wyścigów serii GT i Formuła 1. Wszystkie pojazdy odwzorowane zostały z dbałością o szczegóły na podstawie laserowych skanów. Zarówno ich wygląd, parametry techniczne, jak i fizyka jazdy były też certyfikowane przez producentów. Z równie dużą starannością odtworzono tory wyścigowe (na marginesie warto dodać, że biura studio Kunos Simulazioni zlokalizowane są na terenie toru Vallelunga).

 

Prace nad Assetto Corsa zainicjowane zostały w 2008, a do współtworzenia gry zaproszeni zostali inżynierowie i zawodowi kierowcy. Na bazie autorskiego engine'u deweloperzy z Kunos Simulazioni starali się zbudować zaawansowany, symulacyjny model jazdy, zachowując przy tym wysoką grywalność. Oprawa wizualna AC wykorzystuje potencjał bibliotek DirectX 11, w tym technologie: blur, HDR, dynamicznego oświetlenia i miękkiego cieniowania w czasie rzeczywistym.

 

Nie zapomniano również o fanach modów. Dołączany do gry edytor pozwala dodawać własnoręcznie zaprojektowane tory i nowe modele pojazdów.

GRY-Online.pl - Asseto Corsa [PC]

 

 

 

Assetto Corsa – First Nürburgring Video [video po prawej pochodzi z kanału VVV Automotive i zawiera komentarz Alan'a Boiston'a]:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=OGZ0SlKD5s0 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=_cGTjVpk1eQ

 

YouTube:

&

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Jakbym czytał jakieś portale, to może bym wkleił. Dowiedziałem się o tym z kanału TeamVVV, a widze w tym opisie też do niego podlinkowali, więc miło że nie tylko ja go oglądam, bo już nie raz postowałem ich filmiki, ale bez reakcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten opis, to moje dzieło [możesz go, bo to miałem na myśli, wrzucić do swojego pierwszego posta], jedynie zacytowałem tekst z GRY-Online.pl, który znalazłem w googlach : )

 

A ja ten film z Assetto Corsa [oryginał, nie od VVV] widziałem wczoraj na... VirtualR.net - Assetto Corsa – First Nürburgring Video.

Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Assetto Corsa na Gamescom 2012:

 

Jeden z twórców AC vs AI:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=AMTpWA8oAC0

 

 

Pojedynek między AI:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=6_v8h7Eldig

 

 

André Böttcher za kierownicą Lotus'a Exos 125 [z opisu pod filmem na YT: jeden z najlepszych sim racer'ów na świecie]:

 

 

 

Replay drift'u:

 

Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Assetto Corsa is Now Available on Steam Early Access!

 

Assetto Corsa is a next-generation driving simulator for Windows PC which reproduces real-world circuits, as well as road and racing cars. The game includes a single player career,special events and allows the player to create and customize offline competitions and multiplayer races to challenge other players.

 

As part of the early access program, starting with the first release, an update with new cars, tracks and features will be available every two weeks, adding new content and improving the existing ones. All the vehicles and tracks will be released in a level of completion close to the final one, with the aim to deliver, starting by the first version, an enjoyable and satisfying simulation, featuring cars and tracks reproduced at their best, with the exception of unknown minor bugs that will be fixed and polished in time for the final version of Assetto Corsa.

 

Dołączona grafika

List of contents available in AC Early Access 1.0:

 

CARS

 

PRODUCTION

- ABARTH 500 ESSEESSE

- LOTUS ELISE SC

- LOTUS EXIGE SCURA

 

GT

- BMW M3 E30 EVOLUZIONE

- BMW M3 E92

- BMW Z4 E89

 

GTR

- BMW M3 GT2

 

CLASSIC GP

- CLASSIC TEAM LOTUS TYPE 49

 

SUPERCAR

- FERRARI 458 ITALIA

 

TRACKDAY

- KTM X-BOW R

 

OPEN WHEEL

- TATUUS FA01

 

TRACKS

 

- AUTODROMO DI MAGIONE

- AUTODROMO DI IMOLA

- SILVERSTONE - INTERNATIONAL

- AUTODROMO DI MONZA CLASSIC 60'S EDITION

 

BONUS CONTENTS

 

- SHOWROOM - GARAGE

 

GAME MODES

 

- FREE PRACTICE

- HOTLAP

- TIME ATTACK

- 12 SPECIAL EVENTS

 

FEATURES

- In-game telemetry

- Advanced car setup management

 

APPS List

- Basic info

- Lap time

- Music player - basic version

- Help

- Time of the day display

- Input monitor

- Time performance indicator

- Gear/rpm indicator

- Track map

- Rankings

- G-meter indicator

 

Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można też po polsku: Assetto Corsa 

 

Assetto Corsa dostępne na platformie STEAM. Kupując teraz grę dostajemy wczesny dostęp do gry w wersji beta. Wraz z opublikowaniem tej wiadomości dostajemy od Kunos świetny trailer zmontowany z filmików z gry. Do zabawy w becie dostajemy 11 samochodów w ośmiu klasach oraz do objeżdżenia cztery tory. Finalnie w podstawowej wersji gry otrzymamy 35 samochodów oraz 11 tras.

Obecnie dostępne trasy to Imola, Silverstone, Magione i Monza, pełną listę dostępnych aut oraz wymagania systemowe można przeczytać w rozwinięciu.
Lista samochodów:

1. BMW M3 E92
2. KTM X-Bow R
3. Lotus Exige Scura
4. Lotus Elise SC
5. BMW Z4 35is
6. Abarth 500 esseesse
7. Ferrari 458 Italia
8. BMW M3 GT2
9. BMW M3 E30
10. Tatuus FA010
11. Lotus Type 49

Minimalne wymagania systemowe:
Windows Vista SP2 32-bit (wraz z łatką KB971512 )
Procesor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Pamięć: 4GB
Karta graficzna: DirectX 10.1 (AMD Radeon HD 3870, Nvidia GeForce GT 220)
Pamięć graficzna: 512 MB
Dysk twardy: 15 GB

Zalecane wymagania systemowe:
Windows 8 64-bit
Procesor: AMD 6-rdzeni CPU, Intel Quad-Core CPU
Pamięć: 6 GB
Karta graficzna: AMD Radeon HD 7870, Nvidia GeForce GTX 660
Pamięć graficzna: 3 GB

Dysk twardy: 20 GB

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pojawił się update windujący wersję gry do Assetto Corsa 0,5. Głównym dodatkiem jest dodanie AI. Na ten moment nie można tworzyć własnych wyścigów: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=217541393

Sama gra jest świetna. Model jazdy odwzorowany jest idealnie. Szczególnie przyczepność "czuje się" wspaniale. Mimo, że gram na padzie to jazda sprawia wielką frajdę. Co prawda nie wykręcę czasów takich jakie mógłbym na kierownicy ale i tak zabawa jest przednia. Dość powiedzieć, że po sesji z AC włączyłem SHIFT2 i miałem wrażenie, że w tej drugiej produkcji auta pływają zamiast jeździć po asfalcie.

 

Poniżej mój film prezentujący nowość w tym buildzie, czyli wyścig. Nawet acziwek wpadł Dołączona grafika

 

 

 

Poziom trudoności: easy, czyli 88%, ale wskaźnik można ustawiać w opcjach do woli.

Edytowane przez introvert
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G25 cięzko kupić. A szkoda bo wg mnie to lepsza kiera od G27, głównie za sprawa shifter, który działał w układzie góra/dół. W g27 tylko h-shifter i łopatki, a dostać sam shifter od g25 to już w ogóle cud. Czekam na finalną wersję bardziej niz na pcars. Miałem okazję pograć w AC i całkiem fajnie się jeździ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kaijitsu -> tylko po co ci ta zmiana biegów na shifterze góra/dół? Mam G25 i nigdy z tego nie korzystałem, do takich gier jak ta, gdzie chodzi o jak najlepszy czas pozostają tylko łopatki bo machanie wajchą to strata czasu a do luźniejszych gier jak np. tdu przyjemniej się śmiga na H shifterze co z reguły u mnie i tak kończy się na łopatkach bo tak jest najszybciej Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G25 cięzko kupić. A szkoda bo wg mnie to lepsza kiera od G27, głównie za sprawa shifter, który działał w układzie góra/dół. W g27 tylko h-shifter i łopatki, a dostać sam shifter od g25 to już w ogóle cud.

 

A sekwencyjna z dźwignią po co? Łopatki to doskonała rzecz, mając je, zapominam o czymkolwiek innym. Mnie w G25/27 wkurza umieszczenie większości przycisków na module z dźwignią, zwłaszcza d-pada, którego z chęcią miałbym pod lewym kciukiem, by móc się rozglądać na boki.

 

Co do gry, to fajnie, że pojawia się coraz więcej prawdziwych symulatorów i na pewno czekam na gotową wersję, albo chociaż na moment, aż będzie porządny single.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo sekwencja góra/dól to jedyny sposób zmiany biegów jaki akceptuje. Przed g25 miałem Shifter DIY i był dużo lepszy niż ten w g25 tyle, że rs232. Łopatki są fajne ... w F1. To, że nie korzystałeś nie znaczy, że inni nie korzysają.

 

Ja nie mówieo o trybie H tylko o trybie I Dołączona grafika D-pada uzywalem do ustawiania siły hamowania. Dla mnie to idealne miejsce. tak samo reszta przycisków. Jak ktoś chce lepszą kiere to jest jeszcze frex tylko to inna półka cenowa.

 

Chodzi o ten tryb, którego w g27 zabrakło

Edytowane przez kaijitsu
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łopatki są fajne ... w F1.

 

Ideologii do tego nie doprawiam, stety niestety łopatki są najszybsze i najwygodniejsze, skoro wyrzucili ten tryb w G27 to można przypuszczać, że mało osób z tego korzystało.

Jakbym był czepliwy to bym napisał, że sekwencja góra/dół jes fajna... w rajdach. ;) Pozdrawiam.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać, że nie znasz historii tej kiery. Układ "I" wywalili ponieważ był awaryjny. A dokładniej mechanizm przełączania między H oraz I. Na wielu forach simracingowych były burze na ten temat i wszyscy przeszli na shifter frexa lub DIY.

 

http://frex.xsrv.jp/gpshop/catalog/default.php?cPath=1_23

 

Logitech nie stanął na wysokości zadania i po prostu go wywalił. Sekwencja jest używana w większości serii wyścigowych. Jak ktoś nie potrafi jeździć to i na łopatkach będzie miał słabe czasy. Dla mnie łopatki sa równie szybkie co shifter, kwestia wprawy. Nie mam zamiaru dyskutować na ten temat, swoje przejeździłem na sekwencji... aż się kiera rozleciała. Do AC i pcars z checia bym kupił ale G25, którego nie da się już kupić nowego.

Edytowane przez kaijitsu
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co? I będziemy się minusować tylko dla tego, że ja wolę jeździć na shifterze jak i większosc osob, ktore jezdza w ligach (chociazby rFactor czy iRacing) a kto inny na łopatkach w TDU czy AC? Na shifterze jezdzi mi sie wygodniej i precyzyjniej, nie robie przez to wolniejszych czasów i nie cierpie na lęk spowodowany oderwaniem rąk od kierownicy. Tak jak ten na filmiku, ktory pewnie ma -10s tylko dlatego ze uzywa shifteraDołączona grafika . Temat jest o AC a nie o indywidualnych fanaberiach co do zmiany biegów.

 

edit. widze ze akcja "minusowanie" sie zaczela.

Edytowane przez kaijitsu
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny film. Czekam aż Assetto Corsa będzie na jakiejś dobrej wyprzedaży. Do tego powoli już rozglądam się za używanym Logitechem G25/G27. Assetto Corsa i Project Cars to wystarczające powody do zakupu kierownicy.

 

Nie lepiej nowe DFGT?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło nie jest wykorzystywane poprawnie w zadnej grze. Za g25/27 przemawia na pewno duzo lepsza jakosc wykonania, lepsze pedaly (podatne na mody), lepszy shiter, lepsze FFB (2 silniki). Nad DFGT sie zastanawialem ale zrezygnowalem z tego pomyslu. Nie chce robic kroku wstecz. Miałem DFPro za ktore z 6-7 lat temu dalem 200zl, teraz ceny za nowki są kosmiczne.

Edytowane przez kaijitsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już chcesz wydać więcej kasy, to nie na T500RS, a na Fanateca.

 

kaijitsu - manetki tylko do F1? Widać nie miałeś z nimi styczności w prawdziwym aucie, nawet nie miałem ochoty sięgać do drążka. Dołączona grafika A dźwigni w G25 używałem jako hamulca ręcznego. Dołączona grafika

Edytowane przez Dammeron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma to do tego, że nie miałem okazji skorzystac z tego w prawdziwym aucie? Wystarczy, ze mialem okazje skorzystac w g25 i mi nie odpowiada. Ty nie masz ochoty sięgac do drązka a ja mam ochote (jakkolwiek to nie brzmi). Jaki ma sens ta dyskusja? Jakby shifter nie mial popytu to by nie bylo modów do g25/27 nie bylo by DIY i frexa. Nie było by simracingu i wszyscy graliby w shifta czy forze na dfgt. Hamulec reczny mialem nie przypisany bo po co. Coś to zmienia? Nie sądze. Nie rozumiem po co chcesz mi wmówić i udowodnić wyższość manetek nad shifterem. Do mnie to nie przemawia i tyle

 

Ja nie chce wydac wiecej kasy bo poki co nie ma gry, do ktorej by warto bylo wydac tyle kasy. Tzn jest, ale znow nie mialbym życia Dołączona grafika

 

Fanatec, 500rs czy g27 to dalej zabawki. thrustmaster to przedeszystkim lepsze pedały w porównaniu do g27 i lepszy shifter. W logitechu ma jakość wykonania zabawki z kiosku. No i ma większe "kółko".

Edytowane przez kaijitsu
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To subiektywne odczucie. Ja nie twierdze ze paddlesy to najwieksze zlo tego swiata. Manetek uzywalem jedynie w f1, w innych seriach oprocz gt i wtcc na dlugo nie zagoscilem. AC z tego co widze to nie rf gdzie wyrywa kiere z rak, bardziej emerycka jazda. Ale to dobrze przynajmniej cala stawka nie zatrzyma sie na 1 zakrecie. Obserwuje caly czas AC, pcars przy tym to takie odpicowane GT. I nie jest to tylko moja opinia

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się z osądami na temat AC wstrzymam do momentu wypróbowania tej gry. Nie szukam ultra hiper-duper symulatora, co próbuje odzwierciedlić rzeczywistość w 100%, a raczej nie będzie mi przeszkadzać, jak tych 100% nie osiągnie. Dla mnie liczy się przede wszystkim dobra zabawa. Najlepiej dotychczas bawiłem się z rF z classic modem i jakąś bardzo długą trasą w stylu Targa Florio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...